Tiedotteet
-
0 81
sensuuri
Olen ymmärtänyt, että tämä on ns. kokoperheen kokkisivusto. Nyt on kuitenkin löytynyt useitakin sellaisia ohjeita, jotka sopisivat mielestäni paremmin vaikkapa tänne: http://www.tosimiehet.com/reseptit.php 8-)
-
0 8
Mayday, mayday... on ohi
Pojat lähtivät isänsä luo ja yhtäkkiä minulla eivät näy mitkään kuvat!!!! Jompikumpi siis teki jotakin ennen lähtöään, mutta miten ihmeessä minä saan kuvat takaisin? Siis täällä eivät näy mitkään kuvat ja kun menen esim. jollekin postimyyntisivulle, siellä eivät näy kuvat jne... Tai siis minä...
-
0 4
omaan reseptiin kuvan lisäys tekstarilla
En löytäny paikkaa missä se kuva sinne saadaan. Joten klikkasin sieltä ehdota kuvaa. Siis joutuuko ylläpito tarkistaa nyt kuvan vaikka lähetin sen omaan reseptiin. Miten se kuva oikeasti laitetaan omaan reseptiin?
-
0 15
Perheketju.
:-) Voisiko ylläpito laittaa, vaikka, jonkinlaisen ketjun missä ihmiset keskustelevat perhe-, lapsi- asioistaan.
-
0 18
KUVAT
Voiko keskusteluihin saada liitettyä kuvia. Nythän ne täytyy ladata aijaan kautta, mikä sinänsä ei ole ongelma. Mutta, kun kuvat katoavat bittiavaruuteen hyvinkin nopeasti! Esim. keittiön sisustamisessa yksi kuva on tuhat sanaa, ja kun lukee ketjua paikalla on pelkkä kysymysmerkki!
-
0 49
Keittokirjasta poistaminen
Tässä aamuvirkkuna siistin keittokirjojani. Osa resepteistä on vedetty pois julkisista. Joten kun aukaisen reseptin kirjassani saan tyhjää. Kun sitten yritin poistaa näitä reseptejä, niin huomaan sen hyvin vaikeaksi kun reseptit eivät ole siinä järjestyksessä poisto listalla kuin keittokirjassa...
-
0 83
Saman henkilön rekisteröityminen eri nimellä
Näyttää siltä, että muutamat ihmiset ovat täällä eri nimimerkeillä. Onko se käytännössä mahdollista, vai kierretäänkö sitä esim. aviopuolison tai ystävän sähköpostiosoitta käyttäen? Eihän siinä muuten mitään, mutta kun on surullista seurata samojen henkilöiden riitelyä!:( Ehdottaisin jalkapallosä...
-
0 13
Miksei yksityisviestiä voi ilmoittaa ylläpidolle??!!
Sain ihmeellisen hyökkäävän yksityisviestin. Yleensä foorumeilla voi yksäritkin ilmoittaa helposti ylläpidolle. Miten täällä tulee toimia? Voisiko jonkun henkilön sulkea pois tms. En haluaisi toiste tuollaista niin tutun provosoivaa viestiä. Melkein kuin tuntisin henkilön... Mutta nimi ei ole t...
-
0 6
Reseptien tulostus
Onko mahdollista toteuttaa joku 'reseptien tulostusversio' namiskuukkeli, jossa respti olisi otsikkoineen, raaka-aineineen ja ohjeineen? Nyt kun olen tulostanut joitain resptejä, niin tulostussivuja on ollut lähes kummenkunta riippuen reseptikommenttien määrästä. Vai onkohan sellainen ominaisu...
-
0 57
Koottuja ohjeita viestien kirjoittamiseen
Ajattelin koota tähän ohjeita erilaisten jippojen lisäämiseen viestiin, kun niitä aika-ajoin kysellään. Varsinkin uusille kotikokkilaisille oiva apu. (tu) Keskustelut ja viestit vaativat normaalin kirjoituksen lisäksi Tageja, alku- ja loppukomentoja, joilla määritellään niiden välissä olevien ...
-
0 24
Smileys
Olisi kiva saada lisää noita hymiöitä...kun olen niin tumpelo etten ymmärrä miten noita saisi lisättyä itse niinkuin jotkut näyttää tehneen, nii ja ihan turha on yrittää selittääkään miten se tehdään en osaa kuitenkaan:(
-
0 3
Kirjasto, hyvä
Kiitos jälleen uutuudesta ! (en ole aikaisemmin huomannut). Siis niin hyviä kirjojen nimiä että... pitäisköhän kalkkisen uusia koko kirjasto. Kirjastosta löytyy oikeita aarteita. :-) t. Piri
-
0 5
Viimeiset suositukset -lista näyttää taas kaikki peukut
Eli nyt pitäisi olla korjattu myös se, ettei osa peukutetuista resepteistä noussut reseptit-sivun "viimeisimmät suositukset"-listalle ollenkaan näkyviin. Tästä eteenpäin kaikkien peukkujen pitäisi kuitenkin listalle oikein nousta, joten ilmoitelkaa taas jos näin ei jossain tapauksessa käy!...
-
0 1
Onko tarjoilu ongelmia?? Mie auttaa
Voi ei! Vieraat tulossa eikä tarjottavaa.... Onko sellanen ongelma?? No mä autan ja kerron mitä voit tarjota :P:-):)o
-
0 2
Käyttäjäkuvien hallintaa uusittu
Terve. Uusin käyttäjäkuvien hallintaa konepellin alla. Sen pitäisi auttaa ylisuuriin käyttäjäkuviin, joita ei pitäisi enää tulevaisuudessa syntyä. Samoin resepteissä näkyvä käyttäjäkuva päivittyy nyt kuvaa vaihtaessa. Ilmoitelkaa jos tulee eteen odottamattomia tilanteita.
-
0 20
Eero reissussa, vikailmot yms. tänne tai..
Mopsan kaikki :) Lähden reissuun ihan näillä sekunneilla ja palaan sitten heinäkuun toisella viikolla - tällä aikaa pikaviesteillä ei kovin hyvin tavoita. Joten jos eteen tulee toimimattomuuksia tai jotain muuta huomiota vaativaa, niin lähettäkää viestiä tälle alueelle tai palautelomakkeen kau...
-
0 0
palvelimen uudelleenkäynnistyksestä pieni katkos
Hepsan, käynnistimme palvelimen huoltopäivityksen vuoksi uudestaan 11.45, mutta palvelin ei halunnut asettua ihan suoraan suitsiinsa, joten katkos venyi vähän suunniteltua pidemmäksi. Käytännössä tämä tarkoitti noin 20-30 minuuttia. Nyt huoltotoimepiden on kuitenkin suoritettu, ja tuloksien...
-
0 97
reseptikuvat
Kertokaa tyhmälle, miten saa reseptikuvat näkyville, silleen rautalangasta vääntäen, että minäkin osaan... Meillä pitäisi olla digikamera, mutta ainakin on kaksi kamerakännykkää (poikien). Onnistuvatko kännykällä otetut kuvat ja mitä ihmettä minä sitten teen, jos minulla on kamerassa/kännykäss...
-
0 28
Linkitä reseptistä reseptiin!
Tadaaa! Reseptien linkittäminen toistensa kanssa onnistuu vihdoin :) Oman reseptin voi siis linkittää työkalun avulla esimerkiksi muihin samantapaisiin resepteihin tai kyseisen ruokaohjeen kanssa muuten vain hyvin yhteen sopiviin ohjeisiin. Esimerkin voi käydä katsomassa cola-pirtelöstä, jonk...
-
0 34
Kotikokki ja kustannusosakeyhtiö Iltalehti yhteistyöhön
Hei kaikki, jännittäviä uutisia! Meillä on ollut alusta asti selkeä tavoite tehdä Kotikokista kaikkein paras ja kaunein ruoanlaittoon liittyvä palvelu ikinä - ja mielestämme olemme edenneet kohti tavoitetta ominaisuuksien osalta vähintäänkin kohtalaisesti. Vaikka Kotikokin on jo löytänyt valla...
-
0 1933
Jotain vikaa
Yritän peukuttaa Freeseian raparperihilloketta. Siinä on 0 ja kun peukutan on yhtäkkiä 19. Ja kun otan reseptin esille haun kautta on siinä taas 0!!!
-
0 26
hakua viilattu - kertokaa jos virheitä!
Viilasimme hakua hieman tehokkaammaksi, jonka pitäisi näkyä myös ehkä pienenä nopeutuksena hakutulosten saapumisessa ja toivottavasti myös tulosten relevanttiudessa. Pääasiallinen vaikutus on kuitenkin konepellin alla, vanha haku kävi monesti hieman liian kuumana. Koitimme testata haun mahdol...
-
0 1
Koko viestiketju kerralla auki?
Hei, Liekö tästä ollut ennenkin puhetta, en löytänyt? Mutta olen useaan otteeseen kaivannut keskusteluketjuja lukiessa mahdollisuutta avata koko pitkä ketju kerralla samaan ikkunaan. Olisi kivempi lukea vierittämällä ja helpompi etsiä jotain tiettyä juttua. Kuuma linja on (tu)
-
1 70
Mitä tänään ruuaksi? Uusi ominaisuus :)
Meillä syödään tänään.. -ketjun lisäksi ruoka-ajatuksia löytyy nyt toisestakin paikasta, Teimme tuolle ketjulle täydentävän ominaisuuden etenkin foorumia vähemmän käyttäville (mutta myös muille!). Tämä "mitä tänään ruuaksi"-ominaisuuds ehdottaa siis kotikokkien eli teidän :) reseptien joukosta oh...
-
0 4
Kotikokin sisäänkirjautumisista - ongelmia?
Heips vaan! Muutamia tapauksia, joissa Kotikokki on heittänyt kirjautumisen jälkeen ulos, on kaikesta korjaamisestamme huolimatta vielä ollut joillain käyttäjillä. Saimme kuitenkin tänään valmiiksi ja myös sivuille toimimaan seuraavan muokkauksen/korjausyrityksen ärsykkeeseen, joten jos lä...
-
0 6
kuvien laatu
On varmaan koneesta ja sen värisäädöistä kiinni miltä kuvat näyttää.... omalla koneellani kuvat ok, työkoneella värit päin p.....ttä. Toivottavasti teille näkyy paremmin, kuin tällä koneella....B)- herkullisen näköinen annos muuttuu oudon näköiseksi....
-
0 6
peukut
Hei, miksi en näe kuka on peukuttanut reseptiä? Olisi mukava kiittää ja kysellä miten onnistu ja onko parannus ehdotuksia.
-
0 10
Äitienpäivää vietämme 11.5
:-)Kaikille kotikokin äideille oikein hyvää äitienpäivää,toivotaan että nuo miespuolet meille kahveet keittää pyhänä:-) Sänkyyn meillä ei kyllä kahveja tuua mutta muuten ne on keitetty ja pöytä laitettu nätiksi,ja sitten tulleet mua onnitteleen ja kahville käskemään:-)
-
0 9
Reseptien päivittyminen
Olisiko mahdollista saada pöytälaatikkoon kopioidut reseptit päivittymään automaattisesti jos reseptin tekijä päivittää alkuperäistä reseptiään? Joskus on täälläkin ollut puhetta että on vahingossa tullut kirjoitettua jauhomäärät väärin ja toinen on sitten sillä reseptillä tehnyt kakun kun ei ...
-
0 27
kotikokit ohjelma
Onko teistä kukaan kattonu sellaista ohjelmaa kuin kotikokit?;) Ja muutenki mitä ohjelmia katotte?::o