Tiedotteet
-
0 13
Kotikokkien viimeksi suosittelemat reseptit
Löytyvät nyt reseptit-sivulta :) Eli siellä nostetaan esiin reseptejä esiin sitä mukaan kuin joku niitä peukuttaa, toivottavasti tämänkin kautta löytyy välillä aina uusia kokeiltavia herkkuja! Viimeksi suositellut -listan saa myös tilattua itselleen jos käyttää jotain rss-lukijaa tai vastaa...
-
0 28
Kotikokissa on vika!
Nimittäin täällä on jo kaikki reseptit tekemistäni ruuista! Kun laitan hakusanan xxxxxx, niin aina löytyy. Haittaako/hyödyttääkö laittaa omansa muiden lisäksi?:-)
-
0 5
ihan pihalla...
Hei, en nyt oikein ymmärrä, jos laitan uuden reseptin niin mihin se kuva lisätään... Löysin tietoa missä muodossa kuva pitää olla tallennettuna, mutta mistä se liitetään reseptiin... terv. uusi tulokas...
-
0 41
Hikottelua ulkoasussa Saunalahden/Elisan verkkoa käyttäessä
Heipsan! Kotikokissa on voinut olla pientä viirausta tänään maanantaina 31.3., jos olette surffailleet Kotikokkiin saunalahden liittymän kautta. On myös paljolti mahdollista, että ongelmat koskevat myös Elisan verkkoa (Saunalahtihan käyttää samaa verkkoa). Vika näkyy esimerkiksi siten, että na...
-
0 19
Yksityiset viestit
Taytyy nyt kylla ilmoittaa, etta satelee aikamoisia yksityisia viesta Lynxilta postiini, enka todellakaan tunne tarvetta yrittaa sulatella noita. Pyysin oikeasti ymmartamaan mielipiteita (ja kysymys oli niista hampurilaisista). Voisiko yllapito lukea viestit kiitos ja tehda jonkinlaisen paatoksen...
-
0 8
Kuvatekstit
Millä kuvatekstit saa reseptikuviin? Oon kirjoittanut ne kuvien viereen ja tallentanut mutta silti ei näy valmiissa reseptikatselussa ne tekstit, vaikka kuvajärjestys tallentuukin. Missäköhän vika?
-
0 3
Reseptien järjestysnumerot
:(... käyttäessäni järjetysnumeroita reseptien sub - resepteissä, luvut/numerot eivät näy kunnolla / toivotulla tavalla, katso esim. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/53747/ ....mistä kiikastaa ? - Onhan tuo ruma ja luettelo tältä osin "optisesti" vajaa....B)-
-
0 13
Apua reseptien katseluun
Toimikoo teillä muilla reseptien selaus? Mä en pääse ekaa sivua pitemmälle, eikä myöskään toimi vain kuvalliset "ruksi".
-
0 60
Kotikokki sai teemat; apua tarvitaan - pääsiäinen, vappu, grillaus ja valmistujaiset
Hei kaikille! Teimme kotikokkiin uuden ominaisuuden eli lyhykäisyydessään teemat. Teemat ovat sivuja, jossa esitetään reseptejä, vinkkejä ja tarinoita jonkun aihealueen ympäriltä, esimerkiksi pääsiäisen. Näin ensi alkuun lähdimme liikkeelle neljällä eri teemalla eli pääsiäisellä, vapulla, valm...
-
0 37
Onnea !
[url=http://blogit.kotikokki.net/2008/03/kotikokkinet-sai-palkinnon/]Paljon Onnea ylläpitäjille ja kiitos, hyvä me kaikki![/url] :-) t. Piri
-
0 28
ulos heitto
Hei,Voiko asetuksista tai jostain määrittää milloin kone heittää pihalle. Kun yritin tallentaa reseptiä niin kone väitti etten ole kirjautunut sisään. Koko työ hukkaan!! :( tv lynx
-
0 7
Muut kuin reseptikuvat
Keskusteluissa on mukana aina silloin tällöin myös muita kuvia - keittiöistä & "mikittimistä" ... Tuo - mikitin juttu - Kotikokin oma valehtilijoiden klubi on tosi hauska ...(:D Kuitenkin linkkien rakentaminen jotain toista kautta vaikuttaa valvalloiselta ... itse en ole ehtinyt selv...
-
0 4
Vastaus- vastauksesta - vastaukseen
:o.Pikaviestit - kun olen vastannut pikaviestin, niin tulee viherällä VASTATTU. Voidaanko linkinttää mahdollisuus - VASTATTU- takaisin omaan vastaukseen ja se avaa dialogin-/Vastauslaatikon myös samalle viestittäjälle / viestille? Futomaki...B)-
-
0 5
Reseptien linkitys reseptissä
Hei Pojat ja tietysti Eero, kun linkitin reseptissä "Istanbulilainen riisi" 2 ohjettani "kirkastettu voi" ja "Pesty riisi" näytti kaikki hyvältä reseptiä tehdessä sen linkin kanssa:D... Kun klikkasin - tallenna - näytä resepti - niin heräsin ruususen unesta..:S... kun linkit eivät olleet yhteyde...
-
0 4
Haku
Toimiiko muilla tuo Tarkennettu Haku-toiminto kunnolla? Ku tämä ei tuntuis ees ettivän mitään. Vaikka kuin näpelöitsen noitten hakuehtojen kanssa.
-
0 25
Pieni lisäys - kuka löytää?
Tehtiin pieni toivottu lisäys (tämän vuoksi oli hieman pätkimistä tuossa jokin aika sitten), mutta nytpä en kerrokaan että mikä :) Eli kuka löytää ensin? (:D (:D
-
0 85
Outoja ilmioita!
Onko muilla sama ongelma. Kun klikkaa noita "etusivu" "reseptit" "kayttajat" niin aina se mita on klikannut haviaa osittain ja sen jalkeen sita ei enaa saa klikkattuakaan ellei mee jonkun toisen kautta ensin. Osasinkohan selittaa? Vai onko mun koneessa TAAS vika?
-
0 35
Viestin poisto?
Kun olen kirjoittanut keskustelualueelle jotakin, niin onko minulla mahdollisuutta poistaa oma viestini? 8-) t. Piri
-
0 83
Salaiset kansiot
Ylläpito voisi järjestää (vaikka vain pienen sivun :()rekisteröityneille käyttäjille. Tuntuisi juttelu jotenkin läheisemmältä :S t. Piri
-
0 50
Pojille :)
Mielenkiinnosta kysyn, mistä saitte idean tähän sivustoon? eli mistä kaikki alkoi? Historiaa 8-)
-
0 41
Reipasta koneiston pöyhimistä; kaikki toimimattomuudet tänne!
Hepskukkuu! Tällä viikolla ollaan jo ja jatketaan vielä konepellin alla huomattavan laajamittaista pöyhimistä, ja nyt olisi apu tarpeen! Jos huomaatte jossain vaiheessa viikkoa jotain vikoja tai toimimattomuuksia, niin ilmoitelkaa siitä heti joko tähän ketjuun tai sitten ihan suoraan pikaviestill...
-
0 239
Iloa elämään Kotikokista
:-)Kiitos Tomi S... Itse on niin kovin hyvin Kotikokin parissa viihtynyt sangen hyvin. Viime aikoina tosin harvemmin, kun on ollut työsaralla ja opintojen parissa aika paljon puuhaa. Täällä olen tutustunut ihaniin ihmisiin, nauranut vedet silmissä, ilahduttanut perhettäni hyvillä aterioil...
-
0 12
Huudan apua..
Nyt on joku häiriö (ehkä vain minun koneessa?).. Avaan oman pöytälaatikon, niin siellä on kuvat, mutta ei reseptiotsikoita! Mihinkä ne on kadonnut!? En saa siis valittua omistani mitään sitä kautta. Kirjahyllyn kautta pääsen. Kopioidut näkyy kuten ennenkin, mutta kaikki kohdassa on sama ongelma,...
-
0 4
Miten olis...
....oliskos sellainen ominaisuus rekisteröityneille käyttäjille mahdollista järjestää, että sais jonkun sivun minne vois suunnitella viikon (tai vaikka kahden) menyytä :S Sillai vaikka vielä, et vois napata sinne suoraan jonkun löytyneen kivan reseptin jonkun päivän kohdalle. Niitä kun yrittää k...
-
0 12
tulostettu ?
olisiko parempi tältäosin jos näkisi kopioitujen määrän ???? tai haittaisiko jos olisi kopioidut ja tulostetut laskettu yhteen.... sama asiahan se lopulta olisi ?
-
0 1
Reseptikommentit
Sivustolla näkyy satunnaiset reseptikommentit, miten olisi, onnistuisiko sellainen kuin Viimeisimmät reseptikommentit. 8-) t. Piri
-
0 49
Reseptien haku
Jostain syystä ei oikein ota onnistuakseen vaikka laitan mitä hakuehtoja...Missähän on vika??
-
0 32
järjestystä..
Mä saatan olla ainut, jota häiritseen keskustelujen väärään paikkaan laittaminen... :( mut miten näitä keskustelualueita voisi enemmän korostaa, et asiat olisivat oikeissa lokeroissaan? tai voiksiko yleensäkään? kun ei edes kuumalinja pysy korjaus ja paranteluehdotuksia varten.. Olenkohan mä ...
-
0 1
kaverille kutsu
lähetän kaverille kutsun . olisi mukava jos tulisi tästä ilmoitus vaikka pikaviesteihin (yksityisenä) siis jos liittyy kotikokkeihin ! 8-)
-
0 4
Linkitys reseptistä reseptiin?
:D... onkohan tuo mahdollista linkittää reseptistä toiseen reseptiin (omiin tai muiden)? Yritin linkittää MB:n uppomunat oman Nasi Gorengin kanssa, mutta se ei onnistunut reseptissä itsessään, eikä kommentissa. Onkohan tuota olemassa, vai enkö taas yksinkertaisesti osannut käyttää moista toiminto...