Tiedotteet
-
0 304
Kotikokin muutto, kertokaa jos vikoja!
Hei! Muutimme kotikokin hieman järeämmälle palvelimelle ja samalla korjailimme jonnin verran vikoja. Muuttamiset ovat kuitenkin aina aika isoja operaatioita, joten jotain pieniä vikoja on saattanut hyvinkin jäädä kummittelemaan - pudotelkaa tänne tai suoraan pikaviesteillä / palautelomakkeelle...
-
0 7
kokkikavereita!
Lisättiin muun touhuamisen ohella paljon toivottu ominaisuus: kokkikaverit-sivulla näkee nyt onko kokkikaveri ollut kuluvan päivän aikana paikalla - tai peräti paraikaa - toivottavasti pidätte :) Kokkikaverit sivulta pääsette myös määrittämään, miten haluatte näkyä. Oletuksena on, että näytte...
-
0 28
Ongelmia
Eräs uutuus toiminnoista taisi olla että kun oli lukenut viestiketjun se itsekseen muuttui kuitatuksi? Nyt se ei toimi, ainakaan se ei toimi minulla. Eikä mikään muukaan "kuittaaminen" toimi. Vaikka klikkaan mistä, niin ei ketju eikä koko aluekaan muutu luetuksi, vaan ohjelma väittää ede...
-
0 5
blaaaaaah...
.
-
0 3
uusi
Nyt junnaa kaksi uusi tekstiä keskustelupalstalla otsikon vieressä, vaikka ne on luettu ja yritetty myös merkata alue luetuksi.. meidän keittiössä; ruokaa painekattilalla ja apua ja vinkkejä osiossa painekattilaruokaa. Niin siis ainakin täällä 8-)
-
0 6
Pajonko mahtaa olla kirjautuneita käyttäjiä?
Voisiko ylläpitäjät ilmoittaa silloin - tällöin paljonko kotikokki.net:ssä on kirjautuneita käyttäjiä? Olisi kiva tietää. t. Piri
-
0 8
Ei mitään hätää, vaan olisi kiva tietää,
että oletteko lisänneet lisäkuvia, joko uusiin tai vaikka jo alkuaikojen resepteihinne. Minä olen täydentänyt kuvasarjaa muutamiin jo aikaisemmin kirjoittamiini resepteihin. Ilmoitelkaa, niin olisi kiva käydä katselemassa. t. Piri
-
0 16
Apuva!
Miten saan muokattua keittokirjojani siten että voin siirtää jo olemassaolevia reseptejä toisesta kirjasta toiseen???? Ihan tumpelo kun olen niin ei ole noi jutut oikein avautuneet kaikki vielä...8-)
-
0 38
SEKOSI
.
-
0 18
Parannuksia ja vähän uuttakin.
Kotikokkiin julkaistiin juuri päivitys, joka parantaa reseptikuvien laatua läpi palvelun. Lisäksi uutena ominaisuutena on nyt mahdollisuus lisätä reseptiin useampia kuvia. Tällä tavoin voit lisätä esimerkiksi monimutkaisemman reseptin valmistusvaiheista erikseen kuvia. Klikkaamalla resepti...
-
0 3
"pilvestä" ;)
Siis käyttäjäpilvestä! ;) Huomasin muutama päivä sitten, et ; Mä olen kutistunut! Olenko mä lähtenyt uusinta kierrokselle, vai miksi mä olen mini kokoisella kirjoituksella nykyään?
-
0 548
Lisäysideoita
Voi olla että osa näistä ideoista on jo jossain vaiheessa ehdotettu. En kuitenkaan jaksanut alkaa etsiä näitä viesteistä. Tässä siis muutaman reseptin rustailun jälkeen tulleita mietteitä 1. Reseptiryhmien jako on liian karkea. Ruuan laittaminen akselille alku-, pää- tai jälkiruoka ei aina...
-
0 3
Uudet viestit
Osa vanhoista viesteistä näyttäisi ilmestyvän uusiksi viesteiksi vaikka olen merkinnyt kaikki viestit luetuiksi. Äsken kävin kaikki alueet läpi ja merkkasin ne luetuiksi ja hetken päästä oli ilmestynyt uusia viestejä, jotka todellisuudessa olivat jo muutaman päivän vanhoja. Onkos muut havainneet ...
-
0 1
Vastaa lainaten ongelma (korjattu)
Tervehdys Keskustelualueen "vastaa lainaten" -toiminto on rikki tällä hetkellä. Se hajosi eilisen päivityksen yhteydessä. :( Teemme parhaamme, että saisimme tuon toimimaan mahdollisimman pian. Pahoittelut
-
0 6
Reseptihaku osassa?
Meni nyt vähän yli ymmärryksen. Mitä ovat numerot reseptien edessä Reseptinhaku sivulla? Saanko aakkosellisen hakemiston esim. Pääruuista? t. Piri
-
0 11
Toisten reseptien kehuminen/suosittelu
Mitäs olisitte mieltä tästä? Jos näillä sivuilla olisi jossain lista missä kotikokkaajat voisivat kehua toisten kirjoittamia reseptejä ts. lista jossa voisi suositella jonkun toisen reseptiä, jota itse on kokeillut. Olipas vaikeasti kerrottu, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan! M...
-
0 4
Uusi ominaisuus julkaistu.
Lisäsimme uuden pienen ominaisuuden kotikokkiin. Reseptit - sivulta löytyy nyt uusi välilehti "Syötteet". Sen kautta voit seurata mitä muualla ruokamaailmassa tapahtuu. Poimimme jonkinverran kiinnostavia lähteitä. Jos teillä tulee mieleen lisää, niin laitelkaa palautetta, lisäämme ne listalle....
-
0 4
Häiriö!!!!!?
Resepteissä ei näy raaka-aine luetteloa, vai ohjeet valmistukseen!
-
0 0
Testiketju
tämä on vain testiketju
-
0 4
Kalorilaskuria paranneltu jälleen.
Terve kaikille. Kalorilaskuri on jälleen kokenut pienen kasvojenkohotuksen. Uudessa versiossa omat valinnat voi tallentaa. Nyt ei tarvitse enää erikseen käydä muokkaamassa jokaista ainesosaa erikseen suositummaksi. Lisäksi uusi laskuri osaa myös tehdä muutoksia mittasuhteissa. Eli jos resep...
-
0 36
Lisää raaka-aineita, kiitos!
Olen nyt pari sieniruokaresptiä tänne laittanut ja vaivaa se kun ei sieniä ole raaka-ainelistassa mainittu... Samoin olen yrittänyt etsiä sieniruokia mutta huonolla tuloksella. Voisiko sienet lisätä listaan?:)o
-
0 7
Miten voi tehä reseptin?
Miten voi tehä reseptin?
-
0 11
Reseptien näkyminen
Hei, onko näkymässä ongelma vain minulla; katsoessani toisten reseptejä niin osa näkyy, mutta osa näyttää vain tyhjää sivua?
-
0 15
Apuwa
Voisko joku auttaa mua ääliötä :S kun oon niin avuton !!! Haluisin tehhä sellasen keittokirjan, mihin keräilisin täältä sellasii reseptei, mitä teen sitte joskus (:P) No oon keränny niit jo jonku verran, mutta nyt mun pöytälaatikko on kans täynnä niitä :S Miten saan pysyy ne siinä kirjassa? Jos ...
-
0 3
Mä en siis käsitä..
että miten voin kirjottaa omaan keittokirjaani reseptejä..! Ei tunnu mitenkään onnistuvan. Auttakaa hyvät ihmiset uutta tulokasta! =) Kiitos etukäteen!
-
0 19
kuvia kokkauksiin
Heips, minäkin ole muistanut ottaa pari kuvaa omiin resepteihini!! Kovaa painostusta on siihen suuntaan et resepti=kuva. Minä en vaan muista kuvailla, kun on kiire tai joku speciaali rakasilta. Ehkäpä pikkuhiljaa täyttyy minunkin reseptit kuvista:-)
-
0 34
Muutoksista...
Tama on ihana sivu ja hyvin pidetty seka selkea mutta en tykkaa tuosta viimeisimmasta muutoksesta etta seitseman katsotuinta reseptia on isolla ja ekana ja uudet pienella sivussa. Ihminen kun on niin pirun utelias, niin kai on normaalia etta esim. mokkapalat on ollut jo monta viikkoa ekana mieles...
-
0 3
Pikaviesti käyttäjälle
Pikaviestit osiosta ei ilmeisesti voikkaan lähettää toiselle viestiä? Kun resepteissäni on ollut lukijalta jokin kysymys niin minähän olen yrittänyt vastata tuota kautta, mutta se taitaakin olla jotakin muuta tarkoitusta varten? Onko mahdollista vastata toiselle muuta kautta, kuin kirjoittama...
-
0 20
Kokkikaverikeittokirja
Olisko iso juttu saada omaan profiiliin sellanen keittokirja, johon voisi siirtää toisten hyviä reseptejä? Ite siirrän kirjanmerkkeihin sellaset ohjeet, joita aion joskus kokeilla ja niitähän on jo :S paljon (:P) Samassa rimpsussa pankin, veikkauksen jne. sivustojen kans, nämä ruokareseptit....
-
0 35
Keskustelualue osiin?
Moro Olemme tuumineet, josko tämä keskustelualue pitäisi kohta jakaa hieman pienempiin osiin esimerkiksi eri keskusteluteemojen mukaan. Löytyisiköhän teiltä ideoita, mihin teemoihin voisi alueen jakaa? Vai onko ehdottomasti parempi pitää näin yhtenä pötkönä kaiken maailman aiheet?...