Tiedotteet
-
0 33
Kotikokin huono puoli
Olen huomannut lyhyen "Kotikokki-historiani" aikana seuraavanlaisen haittapuolen... Olen innostunut leipomaan enemmän kuin yleensä ja se näkyy nyt sitten, miten tän nyt sanois, äässissä. Mun on ehkä tehtävä Kotikokki-lakko, sorry... :(
-
0 16
Kotikokki Verkossa-ohjelmassa
Olin aamulla muualla kuin telkun ääressä (tekemässä pikaista aamusiivousta), mutta kuulin että Huomenta Suomen Verkossa-osiossa mainittiin Kotikokki ja että täällä on 3000 reseptiä :) Muu meni ohi. Sattuiko kukaan muu kuulemaan/katsomaan?
-
0 3
Dear Spammers!
Quit spamming my favorite site!! Learn the language or git! Or at least try English or Swedish if you know how...I'm gonna send Santa Claus after your sorry asses, you illiterate morons!
-
0 4
Kaikkee kivaa..
Täällä on kaikkee uutta kivaa.. On pojat olleet ahkeria ;)
-
0 1
Kotikokki.net;n alkuajat
Hei, milloin Kotikokki.net on perustettu? t. Piri
-
0 1
Resepteissä; Erityispiirteet
Hei, minulle on hiukan hankala ruksittaa resepteissäni Erityispiireet esim. laktoositon, vähälaktoosinen, maidoton jos vaikka leivonnaisissa on käytetty voita (miten silloin ruksitetaan?) Ja onko tuote vegaani, jos se sisältää voita ja tai kananmunia? t. Piri
-
0 18
Sivuston käyttäjät
Hei, mielestäni olisi kiva, jos sivulta näkyisi "tämän hetkiset käyttäjät" kirjautuneet tunnuksella ja ei kirjautuneet vaikka määränä. t. Piri
-
0 2
huu.huu
Mix jouduin vaihtamaan salasanani? En päässyt vanhalla salasanalla.terv.Jarni::o
-
0 32
Kuvia, rakkaat ihmiset, kuvia.
Rikastuttavat kummasti resepteja ja niista saisi siten myos paremmin selvaa. Vaatiihan se vahan vaivaa mutta yritetaan, jookos?
-
0 16
Näytetty/katsottu kertoja
Kertokaas joku mulle miksi pöytälaatikossani reseptejäni on näytetty niin ja niin monta kertaa (siis yhtä reseptiä), mutta 7 päivän suosituimmat kohdassa samaa reseptiäni on katsottu eri määrä, vai onko se sen 7:päivän katsotut kerrat? Ymmärsiköhän tästä nyt mitään... 8-)
-
0 1
neuvoja,kiitos!
haluan käyttää kalorilaskuria.. ohjeissa sanotaan että löytyy reseptien katselun kautta. Siis neuvokaa mistä?? Olen klikannut kaikki valikot,eikä löydy.
-
0 15
Kokissa muutoksia: oman sivun toiminnot eri paikassa
Kuten kuvasta näkyy ainakin vanhoille kävijöille, niin pistimme julkiseksi uudistuksia, joiden pitäisi taas helpottaa hieman kotikokin käyttöä. Poistimme siis sivustolta kokonaan "oman sivun" ja siirsimme sen alla olevat toiminnallisuudet näkymään sivun vasemmasta laidasta löytyvästä vihreäst...
-
0 36
Hymiöt
Miten saa hymiöt mukaan kun kirjoittaa??? Olen t???? en osaa ottaa niitä???
-
0 23
Kotikokin käyttäjien kuvista
Heippa. Olemme Eeron ja Teron kanssa viime aikoina hieman pohtineet näitä Kotikokin käyttäjien omakuvia. Osalla on kasvokuva ja osalla jotain muuta. Itse olen sitä mieltä, että kuva omista kasvoista olisi huomattavasti mielenkiintoisempi kuin mikä tahansa muu kuva. Näin esim. keskustelualueell...
-
0 6
Uusi foorumi käyttöön
Kuten kuvasta näkyy, on Kotikokissa otettu käyttöön upouutukainen keskustelualue! Uuden foorumin pitäisikin tuoda selkeitä parannuksia vanhaan verrattuna, muun muassa nopeamman toiminnan ja useammalle sivulle jakautumisen. Foorumista saattaa kuitenkin näin alussa löytyä myös kummallisuuksia. ...
-
0 5
Pieni lisäominaisuus julkaistu!
Terve kaikki.Julkaisimme tänään kotikokkiin pienen lisäominaisuuden liittyen reseptien suosioon. Sisään kirjautunut käyttäjä voi katsella eri reseptien suosiota "Katso tilastot" - linkin kautta. Se on siinä kalorilaskurilinkin alla.Hassua huomata, miten kevytreseptit ovat jostain...
-
0 9
Kotikokki uudistui.
Heippa kaikille.Pitkällisen työnteon jälkeen kotikokkiin valmistui uusia ominaisuuksia. Mielestäni paras näistä on uusi parannettu reseptihaku, sekä mahdollisuus luoda reilusti omia keittokirjoja joissa reseptejä voi haluamansa mukaan ryhmitellä.Nyt olisikin kiva kuulla, että tul...
-
0 2
Asiattomat nälvimiset
Kiitos kaikille jotka ovat pitäneet resepteistäni ja kenties jopa käyttäneet niitä. Oli mukava käväistä täällä. En kuitenkaan halua kommentteja muusta kuin kokkaamisesta joten siirryn muualle hämmentelemään. Hyvää jatkoa...
-
0 4
Reseptin kirjoittaminen.
Olen saanut monta kertaa kirjoitettua reseptin valmiiksi ja meinannut tallentaa sen, mutta jostain syystä tallennus ei toimi.Tallennus painike on melkein päällekkäin kommentin vai mikä se nyt olikaan.Eikä siellä näy kaloritaulukkoa tai annosten kokoa. Olisi kiva saada selv...
-
0 1
keittokirjan toiminta
Miksi en saa reseptejä siirtymään keittokirjaani, vaan aina kun painan ko. linkkiä tulee ilmoitus fatal error.
-
0 12
Kotikokki uudistui
Kuten ympäriltä näkyy, niin Kotikokki on käynyt lävitse muodonmuutoksen. Miltä vaikuttaa? Löytyykö erheitä, virheitä taikka ajattelemattomuuksia? Tai onko uusia toiveita, ideoita taikka haamuheittoja?