Tapahtumat
-
8 2
LASILLINEN KUOHUVAA KAIKILLE NAISILLE!
-
3 0
Tarjolla tapahtumaa
-
0 0
.
-
0 0
Katsoin yksipuolisesti paremmaksi poistaa edellisen avaukseni. Kiitos kaikille osallistujille mielipiteistänne ja kaunista lopputalvea. Ystävällisin terveisin, FutoMaki
-
3 0
Joulupuu on rakennettu, jolu on jo ovella, namusia ripustettu on jo kuusen oksille!
-
2 2
Mukavaa ja herkullista Joulua kaikille kotikokkajille!
-
6 5
Tänään on sitten uusi ruokailuryhmä vihitty pienimuotoisin elein käyttöön. Seuraavat kekkerit on itseasiassa jo suunniteltu välipäiville. Tammikuussa on sitten Oliiviöljy Pruuveri, joka on minun luona... Pöydällä tulee olemaan kovaa käyttöä ja siksi se onkin kotini "sydän", jonka ympärillä viihdy...
-
2 4
Tänään tulee uusi ruokapöytäni ja taas alkavat bileet ruokaillen... Klik, Klik ja Feel the Beat...
-
7 5
Näin superjoulurakkaana ihmisenä: Meillä starttaa huomenna taas joulun suurin projekti! Sunnuntain pikkujouluihin leivomme mummolaan koko suvun tarpeisiin piparit ja joulutortut, ja kotiin kaikkea ja vähän ekstraakin :) Myös piparkakkukylä lähtee aluilleen huomenna, tällä kertaa pikkusiskon toive...
-
1 1
Joulu ei ole kaukana, mutta menkäämme rauhallisesti sitä kohti... "Hoppu on kaiken kivan loppu"... Vai onko? Mainot laulajat...
-
0 0
mä tänään tein omena lettuja ;)
-
0 0
test
-
2 3
RUOKA JA ELÄMÄ
RUOKA JA ELÄMÄ Studia Generalia Tässä olisi nyt luentosarja ruoasta ja sen merkityksestä jokapäiväisessä elämässämme. Luennot pidetään torstaisin klo. 17 - 19. Sisäänpääsy on ILMAISTA, joka sopii kevyemmällekin kukkarolle. Aiheet itsessään ovat milenkiitoisia ja saattavat avata erilaisia per...
-
1 0
Mutakakkuu
-
2 1
Tänään perinneruokaa: hapanvelliä.
-
1 1
Tuoreita Päijänteen muikkuja paistettu
-
2 3
RAPUKEKKERIT ovat kyllä hieno tapa viettää aikaa yhdessä. 11 ystävän kanssa viettettyä iltaa rapujen ja grillattavien lihojen ääressä en vaihtaisi pois rahallakaan. Tosin ruokasnapsin olisi voinut valita hiukan paremmin ja perinteisemmin...
-
4 5
Jokirapuja syöty tänään.
-
7 1
kesälomalla, pois netin äärestä...
-
2 0
Syntymäpäivät 17.06
Syntymäpäivät 17.06 taas tulee täyteen uusi (30) kierros aurinkokuntamme ympäri. Selvitty ollaan ja kuuluisuus saa odottaa itseään.
-
1 0
Taste Of Helsinki 2012; 14. - 17.06.2012
-
1 3
Katsoisitteko reseptini? =)
-
0 33
Haluan erota kotikokki.netistä..Olen ehdottanut että ylläpito poistaa minut,,viikon olen odottanut vastaista..Ei mitään...Minulle kun aloitin sanoi yksi "ammattikokki" että antaa minulle hiekkalelut,,ok Ne annan nyt TEILLE jotka provosoitte täällä...Ainuttakaan reseptiä en kuunapäivänä tänne lai...
-
3 3
Näitä mini aleksantereita l. alluja syntyi reilut sata kappaletta lapsenlapsen rippijuhliin. Kivoja tehdä ja maistuvat kaikille muksuista mummeihin.
-
2 0
Kanarian tarjoilua Kanariapäivänä...
-
1 0
Kanariapäivän uintikilpailun 3.sija...mutta kuoleman väsynyt...Tunti nukuttu uinnin päälle..nyt juhlimaan..pöytä notkuu ruuasta...
-
0 0
test
-
6 0
On mulla siis niin rakkaat naapurit, aina ottaa minun naapuri Kanariot minut kuin yhtenä perheenjäsenenä..Kun heillä on maatilat,mistä hakevat..niin aina tuovat minullekkin jotain..Sain tänään taas ..♥
-
0 0
Kokattu ja paistettu, nyt uimaan altaaseen,Raikkaana vastaanottamaan vieraat
-
4 5
Tänään löytyi elämäni paras korvasienipaikka, olisi ollut kerättävää vaikka kuinka ! Omiksi tarpeiksi otin, myyntiinkin olisi. . .