Tapahtumat
-
1 0
Minä leivon,kokkaan ja käyn uimassa ja kävelen..Nämä kaikki on minun elämäni..en käy diskoissa koska en sitä hupia tarvitse..minulle on tärkeitä ystävien kanssa ruokailu....
-
2 3
Oikein hyvää HELATORSTAI viikonloppua Teille kaikille ♥ Toivottavasti sää suosii ja saatte nauttia.ulkoilla..
-
1 7
Minulle ilmoitettiin että tekemäni Omeletti-Munakas-Tortilla ei ole oikea Tortilla..sanon nyt vastaan::Tortilla=pieni kakku.Francon aikainen köyhällistön ruoka!!.ja puhumasi tortilla on nyky-aikaa:: Mexikosta lähtöisin,kuivapannulla paistettu Tortilla-taco=ohut lettu joka täytetään erinlaisilla ...
-
2 0
Kanarialla syödään paljon paistettuja-parilla sardiineja.ja ryppyperunoita kanaria mojolla . Niitä tarjottiin hyvän ystävä-naapurin kodissa tänään
-
1 0
Hyvää äitien päivää jokaiselle äitille myös tuleville Tv Oku60
-
5 0
Kiitokset kaikille ylenpalttisista leipäohjeista!!! Kannatti liittyä, sivusto pelaa ku junan vessa!!!
-
0 0
cooking history test
-
7 2
Tällainen siitä minun ikiomasta Hermannista tuli. Maku on hyvin täyteläinen, makea ja mehukas, onhan siinä rusinoita,suklaata ja pähkinöitä. Meidän perheen äitienpäiväkakku tänä vuonna.
-
0 0
facetapahtuma 2
-
0 0
facetapahtuma
-
2 3
Hauskaa?? Tunnen kyllä itseni tyhmäksi..UUsia ihania aineita suomesta kun en niitä tunne..Monessa reseptissä lukee "vähän" sormisuolaa..Olen ihmetellyt,siis mitä?sormisuolaa? minulla on aina merisuola isossa purkissa ja otan sitä hyppysellisen sormin..Nyt sain tyttäreltäni Barceloonassa purkin so...
-
0 0
taoahtuma
-
1 5
Vieraita 2 viikkoa....10 päivää matkoilla Barcelonassa..Pika-ruokaa..mutta maukasta..Paistetut Kesäkurpitsasiivut täytettynä:: juustolla ja pekonilla..
-
1 0
Vapun kunniaksi liköörillä varustettu kakku ;D
-
2 0
Vuoden 2011 kuivatut chilit säilötty ja siemenet on istutettu multaan..
-
0 4
Ensimmäiset omat uudet perunat..saa ainakin yhden kattilallisen..
-
3 0
Ruokailu kuin Kauniissa ja Rohkeissa,,Kalastajanpikkupadat, Jauhelohipihvit, Valkosipuliperunat,,Mansikoita ja Kuohuviiniä jälkiruokana,,Ilta oli lämmin hyvien ystävien seurassa
-
2 1
Suomivieraiden kanssa Kaupunkikierroksella ja tulihan siellä kaikille nälkä..Nopeaa ruokaa: vihannesvati ja porsaankyljyksiä espanialaisittain
-
0 0
Tapahtummaaa
-
2 0
Niin myös täällä napapiirin pohjoispuolella, tuoksut ovat jo huumaavat.
-
3 0
Tänään pannupizzapäivä
-
0 0
Jotain
-
5 6
Oikein Hyvää Pääsiäis-aikaa Teille Kaikille ! ♥
-
0 1
test