Kysymykset
-
10 1
ohravellin resepti
Hei. Löytyykö ohravellin Reseptiä? Yt. Sinikka
-
2 6
Syntiä
Välillä teen syntiä ostamalla valmispizzan sen sijaan, että tekisin itse - Bad Boy - :( Mutta, duunaan pizzaa aina johonkin suuntaan... Nytkin pizza sai lisää maustetta eli Campisin Peperoncino Macinato (jauhettua chiliä) ja raastettua Vorarlberger Bergkäse- juustoa päälle Paste© ...
-
0 5
Rahka on pop
Muutama vuosi sitten rahkaa käytettiin vielä ennen kaikkea piirakoiden täytteenä. Miten itse käytät rahkaa nyt? Onko rahka parasta leivonnaisissa, smoothieissa, sämpylätaikinassa vai letuissa?
-
1 3
Kahvi
Miten juotte kahvinne? Minä juon aamulla mustana, sokerilla. Päivällä mustana, sokerilla ja jonkun syötävän kanssa.. Miten te? Maistuuko kahvi, kenties maustekahvi?
-
2 1
Voi ei, eikö viestejä enää voi laittaa lainkaan kokkikavereille? Hmm... nyt olis tarvetta...?? En kerkee selata kaikkia keskusteluita läpi onko asiasta ollut keskustelua?? Ja kokkikavereille ja ylläpidolle hyvää kevättä ♥
-
0 9
Linkitys????
Miksei tuo linkitys vaan toimi vieläkään?? Vaikka kuinka linkitän reseptejä niin ei ne vaan reseptisivulla näy. Lisäksi en saa vääriä linkkejä poistettua (vaikka mitä sen väliä kun linkit ei näy muutenkaan...)
-
0 9
Kurkkureseptejä?
Vau, tänään alkaa kurkkuviikko! Millaisia kurkkureseptejä teiltä löytyy? Nyt hakusessa siis tietysti muuta kuin salaatteja :D
-
0 2
Vanha vai uusi ilmiö ?
Olisinko ollut näillä sivuilla noin 2,5 kuukautta. Noita päivämääriä ja reseptin julkaisupäivimääriä kun ei itse näe ? Kirjauduin sen vuoksi, että halusin vihdoinkin kirjoittaa reseptini "jonnekin" talteen. Ennen dementian iskemistä. Kirjoitin heti tuon jälkeen ensimmäisen reseptini. Olen ollut...
-
0 1
Uuden reseptin laittaminen ei onnistu
Olen yrittänyt viikon ajan laittaa tänne uutta reseptiä, mutta se vain lataa. Olen koittanut sekä läppärillä että ipadilla. Mikähän neuvoksi..?
-
2 7
Tagit
Olisiko uusille että vanhoille käyttäjille hyödyllistä tietää mitä tageja käyttää että reseptin saisi helposti esille? Muutenkin jokin ohjeistus siitä mitä tagien pitäisi olla voisi olla toimiva, itsekin niitä mietin aikani ja alkuun reseptien tagit olivat jotain..iha muuta varmaan kuin mitä ikin...
-
0 2
Paha kolminaisuus
Kun puhutaan raaka-aineiden pahiksista, nousee melkein poikkeuksetta esiin: voi, sokeri ja vehnäjauho. Varsinkin vehnäjauho on viime aikoina saanut huutia oikein olan takaa. Mikä on teidän mielestä kolmikon pahis ja miksi?
-
0 1
kysymys sinapista
olen tekemässä sinappia mutta mulla vaan sinapinsiement. Resepteissä colemanssin jauhot, onko määrä sama jos ajan siement jauhoksu?
-
0 2
Sotilaan puhetta
Sotilas ei hyväksy vastaan sanomista, on jämpti ja järkähtämätön. Kaikki ei tietenkään ole kanssani samaa mieltä eikä tarvitsekaan olla. Mutta viimeisissä keskusteluissa on jo suurin osa tullut ilmi. Tärkeysjärjestys pitää olla. En tiedä oletko Eero siellä ainut työtä tekevä henkilö ? Suurin osa ...
-
3 16
Typerykset karsittava pois
Miksi nykyään on melkein päivittäin tälläsiä typeriä ohjeita kuin esim. nyt tämä nakkitee? Vitsit ja typeryydet on asia erikseen. Ahkerana sivuston käyttäjänä täyttyy miettiä jotain muuta kokkisivustoa ellei näitä saada poistettua.
-
2 1
Juuri kun...
Just ku stressitaso laski edellisistä pikku ongelmista, ni paukahti toi sairaan iso Kokkikartanon banneri pilaamaan tämänkin päivän ! Eikös ny olis pienempänä saatu ja jonnekin reunaan ?
-
0 1
Varmuuskopiointi ?
Mitä tapahtuu jos Kotikokin sivut kaatuu ? Minulla ei ole ainuttakaan reseptiä itsellä ylös kirjoitettuna tai mitenkään muuten taltioituna. Kaikki on tähän mennessä kirjoitettu suoraan päästä ja ruokaa tehdessä. Kokeilin tulostaa yhden. Onnistui, mutta....tulosteessa resepti on aivan vasemmassa ...
-
0 0
Gluteenittoman ruokavalion kalleus
Viime viikolla lehdissä puhutti gluteenittoman ruuan kalleus (kts. liitteenä oleva Aamulehden artikkeli). Tuli tästä mieleen, että kuinka paljon te täältä Kotikokista löytyvät keliakikot ostatte gluteenittomia tuotteita vai leivotteko/teette mieluummin itse?
-
1 26
Kotikokki kaipaa ideoita!
Olemme lisäämässä Inspiroidu!-sivulle uusia kokoelmia, onko teillä ideoita/toiveita asian suhteen?
-
0 0
kotigastronomi
oletteko kokeilleet kotigastronomi tuotteita? maistuvia ja mainioita reseptejä heillä =) kauttani saa lisätietoa
-
1 35
Hyvät kastikkeet
Tervehdys! Olenpa pidemmän aikaa ihmetellyt mikä on ravintoloiden kastikkeiden salaisuus. Punaviini ja riistakastikkeiden reseptejähän löytyy paljo kirjoista ja netistä ja kaava on aina kutakuinkin sama. Nyt päätin ostaa oikein kastikekirjan: Michel Roux, Kastikekirja, Otava. Koko kirja täynnä ka...
-
0 7
Reseptien määrä
Näkeekö reseptien lukumäärän suoraan jotakin kautta. Omista en näe kappalemäärää, ellen itse laske yksi kerrallaan. Onko tuo näkyvissä vain TOP vitoslistalla ?
-
0 1
Kokoelman uudelleen järjestely
Olisin jaotellut kokoelmaani vähän eri järjestykseen mutta puoleen väliin onnistui ja sitten tuli stoppi, ei enää reseptit siirtyneet, miksi? Kyse on kokoelmasta perinneruokia ja muita vanhan ajan ruokia.
-
0 10
Miksi en pysty lisäämään kokkikavereihin ketään enkä seuraamaan ketään? Entä mistä löytyy oma pöytälaatikko?
-
0 1
Linkittäminen
Varmaan keskusteltu jo täällä. En vaan löytänyt aihetta. Piti tehdä linkitys omasta reseptistä toiseen. Piti antaa hakusana reseptille. Laitoin muistamani nimen. Löytyi, mutta ei kuvaa kuten mulla omassani. Enhän tuon pelkän nimen perusteella uskaltanut painaa nappia kun en ollut varma onko oma. ...
-
0 4
Kananpoika
Voi hyvät hyssykät! Sain kaksi pakastettua kukonpoikaa, ihan ruuanlaitto valmiina. Olivat juoksennelleet elämänsä loppuun asti nurmikoilla, eli ei mitään broilereita. Liha on kai aika sitkeää?? Mitä niille voisi tehdä, en löydä reseptejä tähän pulmaan?
-
0 2
Voi ei
Miten pystyn vaihtamaan käyttäjänimeni tuosta pitkästä numerosarjasta pois? Olen yrittänyt asetuksista löytää mutta ei onnistu.
-
0 4
Pöytälaatikko
MIten voin poistaa pöytälaatikkoon tallentamani reseptit?
-
2 12
Pulikka
Kun kahlaa näitä erilaisia ruokaohjelmia läpi, niin välillä yllättyy, kun näkee muualla maailmassa tuttuja työvälineitä. Tässäkin jaksossa kohdalla 25:34 esittäytyy pulikan kaltainen ja muotoinen kaulin... Itselleni tuo on karjalainen pulikka, mutta onko tuolle Suomessa ehkä muitakin nimi...
-
0 8
Päivitykset ?
Milloinka näillä sivuilla tapahtuu päivitykset ? Itse en mielestäni näe kaikkea mitä on tapahtunut ?
-
0 0
Avoimet työpaikat
Onko tuo Monsteri joku sponsori. Ilmoitus on jo omien reseptienkin välissä. Kuuluuko ihan oikeasti tänne ?