Kokkaukset
-
0 0
Mmm maukasta ja helppoa! Mies söi lihapullien kera, itselle riitti pelkkä pasta ja soosi
-
0 0
pyyntituoreet silakat. kyllä on hyviä.
-
0 0
Ihan huippu hyvä kakku. Ihan on vakioresepti. Suolaa tosin riittää vain ripaus ja 2tl kardemummaa sopii todella hyvin.
-
3 0
Helppo, hyvä ja edullinen. Taatusti tulee tehytä tätä useammankin kerran vaihdellen vähän ainesosia. Nyt mun leivässä oli kauraleseitä,-hiutaleita ja vehnäjauhoja.
-
0 0
paloi poroksi... Tarkkuutta siihen mitä ohraa se on. Perussalaattiohra ei käy. Voi kyllä pelastaa sotkemalla kananmunaa ryynien sekaan.
-
2 0
Tää oli tosi hyvää, reilusti vaan mozzarella-juustoa pinnalle ni avot!
-
1 0
Ilalla maistellaan! ;)
-
1 0
Hyviä tuli leivinuunissa !
-
1 0
Tuorepasta pyöritelty jääkaappiin levähtämään...ja kastikkeessa ei sitten kauaa menekkään :)
-
1 0
Tätä mainiota piirakka leivoin tänään pieneen makean nälkään... Ihan huippu piirakka ja helppo tehdä :)
-
0 0
Oikein herkkua, vaikka jätin siemenet pois (kun unohtui ostaa). Laitoin vielä sekaan kaapista löytyneen puolikkaan rasiallisen maustamatonta tuorejuustoa.
-
1 0
Keitetään näitä välillä leffailtaan sipsien ja popcornien sijaan. Tosi hyviä ja terveellinen vaihtoehto napostelijoille! :)
-
2 0
Selkeä & Nopea!
-
1 0
hyvää oli
-
2 0
nami nami
-
2 0
Tällaista olis tänään tarjolla
-
1 0
Hyvä resepti.
-
1 0
Herkkua mansikkahillon kera.
-
1 0
Mulla ei ollut tomaattimurskaa ja broileri oli maustamatonta, mut hyvää tuli, kun laittoi itse mausteita.
-
1 0
Perinteisen klassikkolaatikon sijasta tällä kertaa vähän erilaista! Tuli todella hyvä :)
-
1 0
Oli hyvää. Tein vaan levyn enkä yksittäisiä keksejä :)
-
4 0
Hyviä ovat kaalilaatikot kaikki riiseineen ja paljon hyviä ohjeita täällä. MInulla ehdotus riisittömään kaalilaatikkoon, karppaajan makuun ja ihan hyvin muillekin sopii, riisi on liian täyttävää joskus . Eli tällä ohjeella mennään tänään, vai laittasko riisiä kuitenkin.... :P
-
2 0
Vähän muokkasin ohjetta, mutta hyvää tuli. Bataatin sijaan käytin tähän käsikopallisen herkkusieniä, ja lisäsin yhden valkosipulinkynnen. Kuminan jätin pois kun sitä ei sattunut olemaan käsillä. Todella maistuvia pihvejä!
-
2 0
oli muuten pirun hyvää!
-
1 0
synttäriherkku! Tästä on tullu mun ehdoton suosikkipiirakka. Ihanan raikas, kirpeä ja makea samanaikaisesti. Parasta kuitenkin että on myös nopein ja simppelein piirakka tehdä. Etenkin kesään sopiva mutta meikäläiseen uppoaa kyllä ihan kaikkina vuodenaikoina :)
-
5 0
aika hyvä idea painella pohjaan ansoja kuorrutteelle, teki ruuduista tosi mehevät ja maistuvat!
-
1 0
tosi hyvät keksit
-
1 0
Löytyi helppo jälkkäriohje ja on vielä nopea valmistuakkin. Puolitin kerma/munavaahdon ja lisäsin toiseen valkosuklaata. Kyllä lähti makeannälkä 8 )
-
1 0
"kevyt" sunnuntaibrunssi :D
-
1 0
Tosi hyvää, tosin minulla riitti uunissa vain n. 25 min :)