Kokkaukset
-
1 0
Laitoin neljä banaania, 2 tl inkivääriä ja 1 dl kookoshiutaleita ja hyvää tuli. Kookos tosin ei maistu eli lisää vaan seuraavaan kakkuun. :) Mehevä ja maukas kakku, ei tule kauaa kestämään.
-
5 2
Syökää ja kokatkaa kaalista edullista ja hyvää oikeen laitettuna.Täällä on hyviä ohjeita monia... Laitan omankin mukaan..Puolukka survoksen kanssa taivaallista..
-
1 0
Tein piirakan tällä ohjeella mutta grahamjauhon sijaan laitoin ruisjahoa sekä toisen paprikan korvasin sipulilla. Katsotaan mitä uunista pullahtaa ulos :D
-
1 0
Noin 1.3kg taimen joka tehdään uunissa aluumiinifoliossa ja täytetään kala myös.
-
1 0
Hyvvää oli.
-
1 0
Maistuipas taas hyvältä pitkästä aikaa. Parasta yksinkertaisilla täytteillä. Tämähän on vähän kuin pitsaa karppareille :)
-
0 0
hyvää oli, suosittelen lämpimästi
-
0 0
juu tuli hyvä lisä, omenahyveelle =) , tosin laitoin hiukan enenmmän vanilijasokeria ja ripauksen kanelia..
-
1 0
Valkosipulilla tietenkin! Myös meidän perheen suosikki!
-
2 0
Tein kasslerilla ja suolatulla porsaanlavalla ensimmäisen ohjeen mukaisesti. Mausteet vastaavat etsin Prisman jenkkihyllystä, dr Pepperiä ihmettelin, mies sitten tiesi olevan limuosastolla! Ruoka kypsyi itsekseen, itse vapauduin puutarhan syystöihin. ja mikä maku, aivan ihanaa!
-
3 0
Tuli hyvää. Toimii varmaan paremmin, jos käyttää kuivattua inkivääriä tuoreen sijaan.
-
1 0
Aivan mahtavaa, onnistui kerralla!!! :) Linkkasin tämän reseptin blogiini, toivottavasti on ok!
-
1 0
Hyvää tuli! :)
-
2 0
Kokeilin! Täydellisen makuisia! Mun kädenjälkeni tosin ei ole yhtä kaunista kuin kuvassa, vatkasin seoksen niin kovaksi ettei sitä tahtonut saada lusikasta irti kuin ravistamalla...
-
3 0
Tein tätä pihan pensaista, lisäsin konjakkia. Sopii hyvin puuron sekaan, pehmeä maku!
-
0 0
hyvä
-
1 0
Hyviä tuli!
-
1 0
Superhelppo ja nam nam nam!
-
3 0
Pyörittelin lihapullista aika pieniä ja tein ohjeesta poiketen tomaattiseen kastikkeeseen. Sitten vain spagettia kylkeen, nam nam!
-
1 0
taivaallisen hyvää
-
1 0
Metsästä löytyi vielä suppiksia. Tehtiin keittoa sherriä kului odotellassikin.
-
1 0
aijai kuulkaas... syksy on kurpitsaherkkujen aikaa :)
-
1 0
Leivottu pellillinen :)
-
2 0
Aaaaahhhhhh, herrrrkkua!!!
-
1 0
Hyvää oli. :)
-
1 0
todella hyvää, tuli meidän perheen kestosuosikki
-
4 0
Pizzapohja taatusti paras meidän makuun. Tällä olen tehnyt monta monituista kertaa, enkä koskaan ole pettynyt. Suosittelen! Öljyä on ihan sopivasti.
-
5 2
Tässä tulisi ravintola-arvostelu ja kokkilokimerkintä samaan syssyyn :) Turussa on siis sellainen pikkiriikkinen thairavintola nimeltään "Maneerat", jossa pöytiäkin on alle 10. Keittiössä hääräävä vanha rouva kokkaa siis niin ihania ruokia, ettei voi kuin kuolata. Paikka on aina etenkin lounasaik...
-
2 0
ruokarajoituksen takia maidon tilalla vettä taikinassa, mutta ihan loistavia eväs-nyyttejä! Hiiva oli kaapista loppu, joten näitä päädyin kokeilemaan, kun onnistuvat kerta iliman - ja olen todella tyytyväinen kokeiluun :)
-
1 0
5/5