Kiinnostavaa
-
5 12
Vihdoinkin joku älähtää ihan tosissaan nykypäivän jo melkein mahdottomasta spagaatista tarjota ravintolassa kaikille kaikkea. Kasvamassa määrin yhä useammalla tuntuu olevan joku ruokarajoite. Olen törmännyt niin monta kertaa tuohon ilmiöön, että saan listan ryhmien erikoisruokavalioista, mutt...
-
0 5
Ravinnerikkaampi ruokavalio
Heips! Syön kyllä suht monipuolisesti, mutta olen nyt lähiaikoina kiinnostunut entistä enemmän terveellisemmistä ruoka-aineista. "Ongelmana" on tosin se, ettei tuloni ole mitenkään erityisen hyvät, joten kaikkia ruoka-aineksia ei voi välttämättä ostaa mistään ekokaupasta(tms). Olisiko...
-
0 0
Katselin tässä juuri uusinta jaksoa myytinmurtajista ja tekivät mielenkiinoisen kokeilun: Thanxgiving dinner Alton Brownin kanssa, mutta miten juuri myytiinmurtajilta erikoista? Hellana toimi v12 mustang moottoritila. ilmeisesti hieman laajennettu ajatus siitä, että hellaa voi käyttää kokkaukse...
-
0 8
Arkkupakastin sekaisin
Olisiko käytössä koettuja hyviä vinkkejä , miten arkkumallinen pakastin pysyisi suht koht järjestyksessä. Mulla se pyörähtää hetkessä sikin sokin ja nyttösen etsimiseen täytyy tyhjentää joskus puoli pakastinta keittiön lattialle.
-
1 3
Monipuolisuutta yhdessä asiassa... On nautintoa...
-
0 27
Kauhein ruoka? Koiran keuhkot, apinan aivot..
IL oli kysynyt Madventuresin maailmaa ympäri ravanneilta kavereilta kauheinta ruokaa ja listan kärkipäähän nousivat otsikon mukaisesti koiran keuhkot ja apinan aivot. Noin eksoottisiin ruokiin en ole itse päässyt käsiksi, joten omaan kärkipäähän menevät ehkä joku hapansilakka.. miten muilla? ...
-
3 2
Alkaako uusi aikakausi vai onko tämä vain hetkellinen "repsahdus" ihmisiltä? Toivottavasti suuntaus tulee olemaan pysyvä :)
-
0 6
Olkaa hyvä ja katsokaan mahdollisimman nopeasti linkitys ja mietitään asiaa.... if you like... Kannanottoni liittyy ohjelmaan "Kuppilat Kuntoon" - Jyrki Sukula
-
0 2
YKSITYINEN VIESTITTELY
Henkilökohtaisesti toivon, että ja kun ruokafoorumi on kyseessä, niin siellä voisi keskustella ja ihmetellä ilman älytöntä privaattia polemiikkiä. Joten mummi65 lopeta loukkaava viestittely yksityisesti ja keskustele JULKISESTI, kehittävästi ruoanlaitosta. Sehän tässä olisi se tarkoitus ja alku...
-
0 5
Mihin käytetään siiderietikkaa?
Neuvokaa ja antakaa vinkkejä!
-
1 1
Luottokahvilaani Cafe Signora Deliziaan ovat saapuneet huippulaadukkaat talvisuklaat. Myydään myös kappaleittain kahvin ja teen seuraksi 0,50 €/kpl , joten nyt vain nauttimaan mahtavista mauista...
-
0 4
Tämä on tiedetty ja KOETTU!!! Nyt viisaat Kotikokkilaiset!!!! Miksi?????
-
0 2
poroa jouluksi
Tuoretta tunturiporoa jouluksi,kokonaisen tai puolikkaan poronvasan voit tilata alta olevasta osoitteesta.Liha luuttomaksi leikattu, vakuumiin pakattu ja tuotemerkitty. www.poronliha.muusi.net
-
2 4
Tehtiin eilen siskonpoikien kanssa kurpitsalyhty :) Edellisen tein vuonna '95 joten sain oheen mukavan muistelohetken. Pojat piirsivät ja minä toteutin. Otin myös siemeniä kuivatukseen, ens keväänä koitetaan saada tekeytymään, koversin myös sisustaa ja keitin sitä, osa meni jauhelihamassaan ja lo...
-
0 0
KUNINGASKULUTTAJA: "Ravintolisien terveysväittämät saivat kyytiä EU:lta" Muutoksia on tulossa, mutta itselleni heräsi kysymys niiden todellisesta vaikutuksesta tuotteiden tulevaan markkinointiin. Näitä tullaan kiertämään ja ohjelma antoi selvän vinkin kuinka, luoden ajatuksen siitä, mitä s...
-
0 0
RUSKEAN KASTIKKEEN MAA; Viides osa tuli viime perjantaina ja tänään sitten uusi jakso! Yle Areena palvelee rajallisesti niitäkin, jotka eivät aina voi ja kerkiä istumaan TV:n ääressä "sovittuun" aikaan. Olen mielenkiinnolla katsonut kaikki jaksot läpi ja nauttinut ohjelman tavasta lähestyä ...
-
0 0
olen näin nuori mutta silti tää kiinnostaa ;)
-
0 22
Kaappien tyhjennysprojekti
Taas on aika todeta, että yhtään tarjous-makaronipussia ei meille osteta, ennenkuin on tuo olemassa oleva pino syöty! Pakastinkin voisi olla välillä tyhjempi, jopa tyhjä, jotta saisi sen sulatettuakin joskus. Tomaattimurskaakin voi näköjään ihminen innostua hamstraamaan! Nyt aloitan tyhjennysp...
-
0 0
test
-
0 47
Mitä ruokaa teet seuraavaksi?
En löytänyt vastaavaa ketjua, joten loin sellaisen. Idea on yksinkertaisuudessaan kertoa mitä aiot tehdä seuraavaksi. Itse teen huomenna manteli-Financier-leivoksia. Jos ne onnistuu ja on hyviä niin lisään reseptin kuvineen tänne.
-
0 14
Reseptin keksiminen
Mistä te keksitte nuo kaikki reseptinne? Olen ollut muutaman vuoden Kotikokin jäsen. Sinä aikana olen laittanut julki vain yhden "oman" reseptin. Mielelläni jakaisin niitä enemmänkin, mutta tuntuu siltä, että kaikki reseptit on jo keksitty - ainakin omalla kohdallani. Te muut näytätte niitä ke...
-
2 8
Eli Kokkien Olympiakisat Saksan Erfurtissa 2012 ovat ohi. Voittaja oli selvästi Ruotsi. Paljon Onnea. Katso linkistä Suomen sijoittuminen.
-
3 5
Törmäsin tänään Prisman sesonkituotteiden poistohyllyssä Mustang-merkkiseen grillin puhdistuslastaan, joka tarttui heräteostoksena mukaan. En omista grilliä, mutta tämä metalliteräinen raappa on lähes täydelleen samanlainen kuin koulussamme käytettävät metalliskrabat ovat. Käytämme tällaisia mu...
-
0 2
Mitenköhän huomenna kersat yllättäisi? Pieni vinkki leipien tai hodareiden tekoon. netistä löydetty, mutta kiinnostava siltikin.
-
0 0
179. OKTOBER FEST 2012 on niin ikään juhlittu. Työt valitettavasti estivät taas vaihteeksi siellä piipahtamisen, vaikkakin onhan juhlilla kuitenkin tullut käytyä toistakymmentä vuonna... Laitan linkin, mistä voi käydä katsomassa maailman menoa suurimmilla festareilla... Ikävä kuitenkin on kova ku...
-
2 5
Kaikille valokuvauksesta kiinnostuneille, suosittelen lämpimästi tutustumaan linkittämääni tietoiskuun Canon yhtiöltä. Siinä on paljon asiatietoa, selityksiä, ohjeistusta ja opastusta objektiivien valinnasta jne. Sieltä löytyy myös paljon selityksiä, miksi jokin näyttää siltä kuvassa, kun se ...
-
0 0
ihqu
-
1 0
Sarja jatkuu eli RUSKEAN KASTIKKEEN MAA!!! Osa 2; Ravintosuositukset Aivan mahtava jakso, jossa itseasiassa kerrotaan hyvin suoraan, kuinka meitä tosiasiassa kontrolloidaan ruoan suhteen. Näen nuo kaikki yksittäisetkin asiat, jotka toteutuvat myös Suomessa juuri noin. Siellä on myös erittäi...
-
2 2
Nyt täytyy kyllä kovalla kädellä moittia Stockmannin Herkun edeltä ilmoitettua kampanjan toteuttamisesta kaikin puolin. Mitä tapahtuu, milloin tapahtuu ja miksi tapahtuu! "Selvä pyy, sanoi..." Tultuani töiden jälkeen Stockalle katsomaan, mitä kaikki ovat saaneet aikaan ja odottaen, että perja...
-
0 7
Lasinen lapsuus
Joko olet nähnyt suomalaisen mainoksen joka on herättänyt maailmalla paljon keskustelua? http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/vid-1288501262072.html