Kiinnostavaa
-
0 6
Moikkelis kaikille:)
mulla sattuis olemaan puu täynnä luumuja, enkä viitsis aina samoja ohjeita tehdä..niin kysyisinkin vinkkejä(ei hilloja eikä viinejä, ketsupin olen tehnyt) teiltä hyvät kanssasisareni/veljet mitä/mihin muuhun sisällyttäisin ko aineksia?? Oo auttakee
-
2 0
AVAlla alkoi 11 osainen sarja "Pohjoisen Herkut". Oli loppujen lopuksi ihan kivaa ja rentouttavaa katseltavaa. Sarja alkoi, joten mukaan kerkiää vielä... Ohjelman voi katsoa Katsomon puolella linkkiä klikkaamalla...
-
0 9
Milloin te yleensä leivotte?
Otsikko kertoo kaiken. Minä leivon yleensä viikonloppuisin, mutta ssatan leipoa viikollakin.(:P)
-
3 8
RUSKEAN KASTIKKEEN MAA - TV Sarja Ruotsin television tuottama 8 - osainen sarja ruotsalaisesta ruokakulttuurista. Tänään ensimmäisessä jaksossa käsiteltiin lihaa ja lihankulutusta sekä muutamaa muuta perusasiaa, jotka tuntuvat myös täällä Suomessa joutuneen unholaan. Mielenkiinnolla katsoin, ...
-
0 10
Ei seurapalvelua.Tää on mun mielestä ruuan laitto foorumi eikä mikään parien etsintä kerhopalvelua kotikokkiin
En oikeen ymmärrä miksi tänne on tungettu treffi palsta. En tykkää yhtään Onko mainosten hankimen niin kovaa pisnestä että etiikka unohtuu.. Minusta huono veto Vai onko mun koneella vaan se haita ohjelmanna Huono ja mauton mainos..:S
-
0 0
Sipulikeitto-kermaviili joka paikkaan jne.
Nyt mä en enää ymmärrä, et pitääkö toi sipulikeitto-kermaviilihässäkkä sotkea pannariinkin? Eikö kukaan osaa enää käyttää munia, korppujauhoja, nestettä ja pippuria? Aivan sama, minkä jauheliha(mureke, pihvit, pullat ym.) ohjeen lukee, niin aina tämä sa yhdistelmä. Okei, olen kerran kokeillut, ei...
-
0 10
Riperuokaa
Tahtooko sinultakin jäädä pieniä määriä ruokia tähteeksi? Mitä teet niille? Heitätkö surutta roskiin vai kompostoitko? Jos säästät ne, niin mitä herkkuja keksit tehdä niistä. Kerro hyviä ohjeita meille muillekin.
-
0 3
Osaisiko joku neuvoa?
Huomenna pitäisi noin seitsemän lapsen kanssa saada kerhossa aikaan banaanipirtelöä. 1 l maitoa 1 l jäätelöä 4 banaania riittävätkö ainekset? ja osaisiko joku sanoa, tuleeko näillä suhdanteilla pirtelöstä paksua vai ohutta? pitäisi saada sellaista pillillä juotavaa aikaiseksi :)...
-
0 4
Tumma Marsalkka -oluesta tuli hitti :)
Tämä oli jokseenkin arvattaavaa YLEn mannerheim-elokuvan tultua julkisuuteen jälkeen, mutta nyt siis ihan virallistakin: Tumma Marsalkka -oluen myynti on kasvanut valmistajan mukaan selvästi: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012083116026498_ru.shtml Onko kellään kokemuksia ko. oluesta? Ajatt...
-
2 5
Piipahdettuani Lidlissä osuin päivittäistavaratuotteen kohdalle, jota nyt ei vain voinnut ohittaa. Kahvi oli loppumassa ja eräässä kaupassa olikin aikaisemmin jo kahvipaketti kädessä. Silloin huokaisin jo itse hintaa tuosta Presidentti - kahvista, joka menee jo yli 5 € / paketti... Laitoin kuiten...
-
3 6
Tampereelle avattu uusi kakku-ja leivonnaistarvikkeiden liike, syyskuussa aukeaa nettikauppa jollei pääse paikan päälle hypistelemään, ihastelemaan ja shoppailemaan ;) Suosittelen tutustumaan tarjontaan!
-
2 5
Herkkujen Suomi , Helsinki 2012 on sitten ohi, mutta jokainen vuosi siellä on tuotteita, jotka herättävät mielenkiintoni katsoa ja tarkastella asiaa tarkemmin... Tänä vuonna esillä oli uusi firma, joka oli mm. tässä tapahtumassa lanseeraamassa uusia tuotteita, joiden on tarkoitus tulla markkin...
-
0 5
Pakurikääpä
En muista onko kirjoitettu aiemmin , ainakaan en löydä pakurikäävästä mitään viestiketjua täällä . Kiinnostaisi tietää onko muilla omakohtaista kokemusta pakurin terveellisyydestä?
-
1 3
Tiesitkö että ajatus pekonista ja kananmunista terveellisenä aamiaisena sai alkunsa siitä syystä, että tuotehävikki oli suuri ja tarvittiin myyntiä lisää? Tai että useat valmiit valmiskakkutaikinat ei tarvitse kananmunaa, mutta koska resepti oli liian helppo, naiset eivät uskoneet siihen, myynti...
-
0 5
Leivonnaisia koulun urheilukisoihin?
Lauantaiksi pitäs leipoa koulun yleisurheilukisoihin arpajaisvoitoiksi ja myyntiin "jotain". Ideoita? Mitä vois leipoa etukäteen? Jotain nopeasti ja hyvää. En jaksain koko perjantai-iltaa kökkiä uunin ääressä.
-
2 1
"TUNNETTU LÄÄKÄRI PALJASTAA SYDÄN- JA VERISUONITAUTIEN TODELLISEN SYYN" Muoks! Nyt ei ollut tarkoitus avata keskustelua asiasta, vaan linkittää mielenkiintoinen näkökanta vs. opitut opit!!! Artikkeli on kaikin puolin mielenkiintoinen. Myös aiheeseen linkitetyt muut artikkelit aivan alhaalla...
-
0 3
CHAMPAGNE KORKKI on kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Avattuasi pullon, aseta korkki heti päälle. Tässä korkissa on nimittäin myös kaatonokkaominaisuus, joka helpottaa kaatamista kivalla tavalla. Sen sulkeminen on helppoa ja avaaminen vielä helpompaa. Suosittelen ehdottomasti kotikäyttöön, mutt...
-
0 0
Kahvi soijamaidolla
Onko tiedossa kahvilaa missä saisi kahviinsa maitovaahdon sijasta soijamaidosta tehtyä. Olen juonut kahvini aina mustana, enkä älynnyt edes kysyä maidottomia vaihtoehtoja. Amsterdamissa Anne Frankin talon kupeessa oli kellarissa pieni kahvila ja heillä oli listalla kahvi soija vaahdolla, meinasin...
-
0 6
Hiiliteräspannuja Tampereelta?
Olen kovin kiinnostunut hiiliteräksisestä paistinpannusta ja mieluusti kuulisin kokemuksia, netistä olen löytänyt vain hyviä lausuntoja kyseisestä materiaalista. Ennenkaikkea kiinnostaa mistä olette mahdollisesti omanne tilanneet, chez marius näyttää ainakin olevan usein otsikoissa mutta saisiko ...
-
3 6
Kun lapset alkavat kiinnostumaan ruoanlaittamisesta mahdollisen varhaisessa iässä, niin kannattaa harkita myös lapsille sopivia työvälineitä. Törmäsin bambusta tehtyy veitseen ja aikani sitä tutkiessani totesin sen olevan yksi monista mahdollisuuksista helpottaa lasten veitsenkäsittelyä.
-
0 4
Muffinssi kuorrute?
Miten tehdään sellane paksu muffinssi kuorrute? en itte oikee löyyä mistää nii kyselen teiltä!:) kertokaa jos tiiätte jonku semmosen kivan reseptin (:
-
0 5
Kotiruoka edullisempaa
Ruoan hinta nousee jatkuvasti. Ihmettelen yhä, miten jatkuvasti netissä on vinkkejä kuinka kotiruoka on edullisempaa kuin ulkona syöminen? No tuohan on jo ihan selvä asia. Sitten löytyy myös monia vinkkejä, kuinka käydä kaupassa ja "välttyä turhilta ostoilta". Noh, nuokin, samat neuvot ovat o...
-
0 4
Saksalaista makkaraa
hei, pyörähdimme Kotkan meripäivillä ja ohimennen ostimme eräästä kojusta saksalaisia salamimakkaroita. Tosi herkullisia ja kovia - voisi lyödä naulaa seinään - juuri sellaisia joihin olen törmännyt reissuilla saksassa. Kiireessä jäi kysymättä myyjältä, että saako näitä ostaa muualta suomessa. A...
-
0 0
Hain erästä täsmällistä ja tarkkaa tietoa oliiviöljystä ja totesin taas vaihteeksi, että ÄLÄ TURVAUDU SUOMENKIELISEEN HAKUUN!!! Saadaksesi tietoa, jota voi jopa hyödyntää, on valitettavasti turvauduttava muiden kielisiin tietolähteisiin... Sieltä se tieto löytyi nopeasti ja vaivattomasti... Suom...
-
0 17
Edullista karppaamista ja kuinka karpata jos perheessä toinen syö normiruokaa?
Tiedän että aiheesta on jo ainakin yksi ketju,mutta en jaksanut alkaa tsekkaamaan oliskos sieltä löytynyt vastaukset kysymyksiini,huomauttakaa toki jos löytyy :) Elikkäs kuinka karpata taloudellisesti?Tarkoituksenani ei ole alkaa mässäilemään mielettömästi rasvan kanssa ja kuidun saannin taki...
-
1 0
Hyvää Huomenta Kotikokkilaiset.
-
4 2
Kävin tänään divarissa ja löysin mahtavia keittokirjoja kaikki maksoivat yhteensä 100 Skr.
-
0 37
Minne mennä / Missä tapahtuu
Maanantai 23.07.2012 klo. 19 Barokkikonsertti " Varjoja rakkauden puutarhassa". Mm. G.Caccinin aariat, C. Monterverdin ja A. Scarlattin kantaatit. Aino Ackten Huvila Liput 15, kesto 1 h FM
-
5 11
leivonnaisten hinnoittelu myyjäisiin?
Viikonloppuna on tulossa pienet kylämarkkinat jonne leivon myyntiin esimerkiksi pikkuleipiä ja kuivakakkuja. Mitä te pyytäisitte/ olisitte valmiita maksamaan kotitekoisista leivonnaisista? Yritän löytää hinnoille kultaisen keskitien. Tulossa on esimerkiksi hannatädinkakkuja, jotka ovat tietty hel...
-
0 7
Vegeta-mausteseosta suomesta, Tampereelta?
Hei. Tiedättekö saako ihanaa kroatialaista Vegetaa suomesta, mieluiten tampereelta jostakin kaupasta?