Kiinnostavaa
-
12 12
Portugalilainen ruokakauppa. Vaihtaisin minkä tahansa Prisman/Citymarketin tällaiseen.
-
0 2
Täytekakun marjat, apua?!
Eli olen tekemässä perinteistä täytekakkua torsaina. Päälle ois tarkotus tulla marjoja ja niiden päälle hyytelö . Eli mulla ois 2 kysymystä tähän liittyen: 1.Laitetaanko kermavaahto , ja sitten marjat ja sitten se hyytelö? 2.Mitä marjoja suosittelisitte laittamaan, kun kiiviähän ei ainakaan saa...
-
0 2
Nuudelit
Kiinalaisissa, ainakin espanjassa nuudelit ovat ohuita, ja joukossa on pieniä munakkaan palasia ja sipulia tms. Tietääkö kukaan mikä ohuiden nuudeleiden nimi on ? Ja myydäänkö ruokakaupoissa ? Tekisi mieli nyt kokeilla jotain omaa nuudelisekoitusta (:
-
10 9
Minua suuresti ihmetyttää miksi samanhenkiset ihmiset voivat/etsivät toisista kokkaajista jotain negatiivistä,ja tarvetta viestittää negatiivisia kommentteja.(ei minulla tulis edes mieleen) Kysyn olenko eksynyt?? Luulin/oletin että nyt olen siellä missä on samanhenkisiä ihmisiä jotka rakastaa ruu...
-
0 1
Lapin pojan Lohi-riisilaatikko
Tänään syödään Lapinpojan Lohi-riisilaatikkoa. Ohje löytyy Resepteistä ja kuva tule ehkä myöhemmin jos kerkeen ottaa kuvan.
-
1 0
Kiitän kaikkia yhteisesti resepteilleni annetuista Peukuista ja Kommenteista..
-
0 0
Kotikokki.net:::::Katsotuin resepti on Lettukakku hedelmillä.. 715 katselulla. käyttäjältä Marisko-----.Linjoilla on 2976 käyttäjää upeeta....Reseptejä on yhteensä 48815 kpl
-
0 25
Laskiaispulla manteli- vai hillotäytteellä?
Asia, joka varmastikin jakaa mielipiteet. Itse syön laskiaispullan hyvinkin vanhan aikaisella tavalla. Ehdottomasti mantelimassaa isosti väliin ja sitten kuuman maidon kanssa hernekeittoaterian jälkeen. Pulla syvälle lautaselle ja kuuma maito päälle, hetken odotus ja ei kun nauttimaan. Muista...
-
3 0
Uskomatonta miten kotinurkasta löytyy hyviä kokkeja..Rakastan ruuan laittoa,nautin ja niin näkyy tekevän Moni muukin ja sen kyllä huomaa täällä Kotikokki.net:ssä..On ilo olla mukana.
-
0 0
Lapseni omat muffinssit ja kaunis koristelu YSTÄVÄNPÄIVÄLLE !
-
0 3
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ.
Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille kotikokkilaisille ja ylläpidolle.t.tarja2 rli Tarja.:-)
-
0 7
Maakuntamenu
Joka maakunnalla on omat herkkunsa jotka tehdään sen alueen tarjolla olevista raaka-aineista. Ruokamatkailu on lisääntynyt myös Suomessa. Käytkö maistelemassa toisten maakuntien ruokia? Tunnetko oman alueesi ruokia? Lähiruoka on nyt pop. http://elisa.net/ruokajaviini/uutiset/3868.html
-
3 1
Tuli mieleeni kun joku mainitsi basmatiriisin aiemmin että näin maanantaina kotipaikkakuntani Lidlissä ison säkin basmatiriisiä 8 eurolla. Ehkä viisi kiloa, voi olla enemmänkin.
-
0 7
Syö oikein oman veriryhmäsi mukaan-kirja
Oletteko lukeneet? Siinä eritellään eri veriryhmät, ruokavaliot mitä kellekin sopii eli hyödylliset, haitalliset ja neutraalit ruoka-aineet. Uskoisin, että jokainen ihminen itsessään tietää syökö oikein vai väärin ja usein se mistä tykkäät on juuri sinulle kuuluva ruoka-aine. Itse kuulun B-ryhmää...
-
1 8
Keittoperunasta syntyy vaikka mitä
Mitä teillä tehdään ylimääräisistä keitetyistä perunoista? Käytätkö leivontaan, seuraavan päivän ruokaan, pyttäriä...? Olisi kiva kuulla jos jollain on vinkeitä visioita miten eri tavoilla käyttää :) Itse tehtailin viimeksi kukkakaaliperuna-aurapaistosta: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/3...
-
0 13
ahventa
Renssattua ahvenfilettä löyty vielä pakkasesta. Ajattelin testaa tilli-pinaatti soosia ja hasselbackanperunaa.
-
0 4
HELP!!!!
Pyydän, auttakaa minua! Miten voin ilmoittaa ilkeästä käyttäjästä ylläpitäjille? :O Tarvitsen kipeästi apua, koska minua on loukattu pahasti. Se kenestä ilmoitan tietää kyllä miksi kysyn näin ja toivon hänen miettivän jatkossa tekojaan. Kiitos jos autatte! :)
-
0 59
Small talk
Miksei taalla enaa ole sita leppeata mukavaa jutustelua kuin ennenvanhaan eli sanotaan siina vuosi pari sitten? Nyt jos jotain kepeasti sanoo, niin aina joku on karvat pystyssa ja ymmartaa vaarin. Mika meilla heittaa? Taallahan oli joulunajan chattikin joskus, en viela itse silloin ollut mu...
-
0 3
Mitä häihin tarjottavaksi?
Pitäisi suunnitella lapsuuden ystävälleni häämenu, josta hän itse ei tiedä mitään. Se on yllätys ja lahja minulta hänelle. Kihlattunsa otti yhteyttä ja pyysi jos tarjoiltavat suunnittelisin ja toteuttaisin. Ikinä en ole moista tehnyt, joten apuja kaivataan. Vieraita tulee max. 40 henkeä. Juhla...
-
1 0
HYvä ohje
-
0 4
Lettupino
Rekistöröidyin juuri tänne ja ensimmäinen hakuni oli PERINTEINEN LÄSKISOOSI. Jota huomenna syömme. Ps. 2 pallola-ajenusta takana. Mutta silti.............
-
0 25
Kasvissyönti ilman maitotuotteita - mistä proteiinia?
Olen ollut kasvissyöjä jo useamman vuoden, mutta nyt joudun allergian takia jättämään maitotuotteekin pois. Juustoa siedän pienissä määrin, mutta esim. rahkat ja muut maitotuotteet joudun jättämään. Miten vegaanit saavat riittävästi proteiinia? En ole karppaaja, mutta en ole oikeastaan syönyt pas...
-
0 3
Mistä sitä reseptiä saa peukutettua?
(:P) Heh, en oo piiitkään aikaan täällä ollut kirjautuneena, ohjeita kyllä etsinyt jne, mutta olisin halunnut peukuttaa yhtä ohjetta, mutta mutta... Mistä se tehdään?
-
0 28
Apua pyydän: nakkikastike!!!
Mitä olette mieltä siitä jos tekis nakkikastikkeen, niin että ruskistaisi sipulit ja nakit pannulla ja kun kaapissa on lojumassa valmis ruskeakastikepusseja, niin tekisi niistä nakkikastikkeen???
-
0 21
Pakasteruokaa.
kaveri kertoi viettävänsä tammikuussa nuukuuskuuta. Kaupasta haetaan vaan maidot ja lapselle tarvittavia vellejä. Minusta idea oli mainio ja ajattelinkin myös itse tyhjennellä kuivamuonavarastot ( niin ne päiväykset) pakastimet ja kellarit tyhjiksi.Pakastinta kun on ollut vaikea edes sulatella...
-
8 0
Kotikokki.net oli ainakin meidän joulussamme hyvin vahvasti mukana! Vähintään kerran päivässä kävin täällä ja tulosta syntyi. Jouluaatosta puhumattakaan! Todella hyödyllinen sivusto :)
-
0 1
kapseli keitin
onko kellään kokemusta pauligin cupsolo kapselikeittimestä, meikäläistä haluttais ostaa semmoinen mutta kun olisi kiva tietää siitä jotain ,jos jollain olisi niin kiva saada asiallisia kommentteja.
-
0 1
Terveellinen tammikuu.....vain lähiruokaa
Olen tehnyt itse tykönäni lupauksen syödä tammikuussa vain ja ainoastaan terveellistä, lähellä tuotettua ruokaa. Olen intohimoinen lihan ja kalan syöjä, joten minulle on todella helppoa noudattaa tuota lähiruokakonseptia. Lähellä ovat kalaiset joet ja järvet ja ystäväpiirissä on monta poromiest...
-
0 5
Uudeksi Vuodeksi Joulun tähteitä
Tätä nyt en tohtinut tuonne oikeisiin resepteihin laittaa, kun on vaan tämmöinen tuunaus ruoka, mutta monelle voipi olla ihan käytännöllinen ohje, kun on joululta jäänyt rosollia ja ainakin sitä saa todella edullisesti kaupasta nyt, kun myyvät kaikki pois: Rosollia valmiina tai näistä aineista...
-
0 7
ONNEKASTA VUOTTA 2012
Riemullista, makoisaa, nautinnollista ja kuplivaa vuotta 2012 jokaiselle kotikokille! Toivoopi Riitta-Mummo