Kiinnostavaa
-
0 8
Pakkaukset pienenevät, hinnat pysyvät samana
Nyt onkin Iltalehdessä tekstiä pakettien pienenemisestä ja hintojen pysymisestä kuitenkin samana:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101910449353_uu.shtml :X:X Nii`in, kuten lehtikin sanoo: "Näinkö meitä pidetään tyhminä."
-
0 2
Mitä syötaäisiin välipalaksi /iltapalaksi?
Tätä joutuu meillä useinkin miettimään varsinkin näin loma-aikaan. Tänään voileipiä ja mustikka-mansikka rahkaa ja iltapalaksi saunan jälkeen suunnitteilla pannukakkua omenahillon ja vaniljajäätelön kanssa. Ajatukseni olisi että myös välipalat, olisivat terveellisiä ja monipuolisia sekä maistuvi...
-
0 9
MAKU -lehti
Ihanaa, tänään se taas odotti minua postilaatikossa, kun tulin kotiin. Ihania ja loistavia ohjeita! Suositellaan kaikille!
-
0 16
basilika
laitoin tässä päivänä muutamana pastaa johon tuli mausteeksi basilikaa ja voi ihme, siitä se sitten lähti!! jäi ihan hirmu basilikan himo päälle, nyt tuntuu et tars laittaa sitä ruokaan jos toiseenkin. mulla varmaan joku puutos...
-
0 5
Astiasarjat :)
Tuli mieleen kahvikuppikeskustelusta, keräättekö jotakin astiasarjaa? Meillä kerätään Muumimukeja ja kirkasta Aino Aaltoa, lähinnä laseja, kulhoja, voileipälautasia jne. Jahka ne häät saadaan järjestettyä, pyydämme lahjaksi syviä Muumi-lautasia ja valkoisia, matalia Teema-lautasia. "Sosimet"...
-
0 1
SILAKKAMARKKINAT
Onko silakkamarkkinoilla kävijöitä? Löysitkö mitään kivaa? Ostitko mitään kivaa? Tarkoitus olis mennä käymään...
-
0 8
Jaatelokone
Millaisia kokemuksia? Nyt kesan kynnyksella on alkanut tehda mieli ostaa moinen laite, mutta tuleeko sita kaytettya ja tuleeko jaateloista hyvia? Mita pitaisi katsoa laitetta valitessa? Onko kokemuksia, ideoita?
-
0 33
Kahvikupit
Minulla on monta kahviserviisiä,mutta on kyllä niin,että kukaan ei viitsi nykyään juoda niistä mini-kupeista.Aina otetaan isoja mukeja esiin,ja ainakin meillä jää kauniisti katettu minikuppi- kahvipöytä unholaan... Harmittaa vähän tämä kahvittelun arkipäiväisyys nykyään.Jouluna ja juhlpäivinä se...
-
0 35
Minkälaisia katselulukuja teillä on?
Olen aivan äimän käkenä, kun reseptejäni on käyty katselemassa jo yli 100.000 kertaa. Millaisia lukuja teillä muilla on? Olis kiva tietää, onko tämä paljon vai vähän? Olen ollut sivuilla lähes 2 vuotta. Sillähän on tietenkin merkitystä tuohon katsoja lukuun. Olen todella onnellinen ja kiitoll...
-
0 7
Koliikki
Ex-koliikkilapsen äitinä olen miettinyt johtuisiko vauvan koliikki äidin raskauden aikaisesta ruokavaliosta ja jos imettää, niin jatkumohan on selvä? Esim. juur tuo viljojen gluteeni, joka on viisaampien mukaan vieras aine alkuaikojen metsästävälle ihmiselle... onkohan sitä tutkittu? Itse kyllä k...
-
0 5
Kirjatoukka
Onkohan kukaan teistä lukenut Linda Olssonin kirjan "Laulaisin sinulle lempeitä lauluja" ihana kirja kahden aivan erilaisen naisen ystävyydestä. Ja jos kaipaa jännitystä niin on Stieg Larssonin kolme kirjaa. Ja vielä vähän vanhempia kirjoja on Corinne Hofmanin kolme kirjaa jotka kertovat hänen e...
-
0 18
Viimeinen ateria, mitä haluat tarjottavan!
Niin, että mitä? En oikein tiedä itsekään. En ainakaan hernekeittoa!:D Pitää miettiä.(:P)
-
0 203
Mitä Lidlistä?
[url=http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,2,14537]Entinen[/url] ketju ei enää nouse, tässä siis uusi. [quote=isabella][quote Mailo]Mainostavat uudessa lehdessään, että hinnat laskivat jo nyt! Siirsimme alv-alennuksen jo nyt suoraan kaikkiin hintoihimme! Alkaako ne muissa kaupoi...
-
0 30
SUOLAISTA VAI MAKEAA...
Hei vaan kaikille! Pistetään uusi ketju... Siis suolaista vai makeaa??? Minä itse selvästi SUOLAISTA tyyppiä! :) Ihan ruokaruoka -fani ja suolaiset leivonnaiset. Makean syönti on aika vähissä. Ja tuo pöytälaatikkokin on aika suolaisella puolella. Mites teillä? :) :)
-
0 27
Muuttuuko sinun suosikkiruokasi?
Osui ent. finfoodin eli siis nykyisen ruokatiedon sivuilla tiedote* , jonka mukaan suomalaisten suosikkiruuat ovat pysyneet suht ennallaan. Suosikkiruokien lista oli seuraava: - Lihapullat - Pihvi / leike - Paistettu kala - Pizza - Makaronilaatikko - Jauhelihakastike - Uunikala - Lämpim...
-
0 17
Vaaralliset viljat?
Onko kukaan lukenut kirjaa "Vaaralliset viljat" (kirj. James & Ron Braly & Hoggan). Lainasin juur kirjastosta ja on vielä kesken... tuntuu olevan ihan asiaakin, mutta jotenkin tuntuu myös liioittelulta. Vai onko se tuo amerikkalainen tyyli kirjoittaa asioista? Kun on nyt näitä karppikeskustelujak...
-
0 707
Karppauskokemuksia
Hei, Tämä ketju on ajateltu heille jotka ovat VHH ruokavaliolla ja haluavat jutella kokemuksistaan ja kysellä vinkkejä. Tässä on toinen ketju jos haluaa kyseenalaistaa tai ihmetellä ruokavalion terveellisyyttä. http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,5,119187,121212#msg-121212...
-
0 11
Vinkkejä rippijuhliin
Minulla on 4 viikon päästä rippijuhlat, itse asiassa kahdet. Kotona pidettäviin tulee yht. noin 16 ihmistä ja mummulassa pidettäviin 15-25. Eli tarvisin ruoka ajatuksia, mitä tulisi muistaa ja mitä välttää. Ja jos olet ollut tai järjestänyt rippijuhlat, niin mitä tekisit toisin? Kaikki apu ...
-
0 23
Mistä mausteesta Sinä, tai perheesi tykkää?
Minä tykkään ylihyvästi tästä Worershiren saucesta, minä en nyt ihan varmana muista, mutta minun mielestä täältä Tapiolta sain vinkin, että tämä on hyvää. Minä syön tätä melkein kaiken kanssa. Lihan, kalan, makkaran, pitsan ym. tää on mun mielestä hyvä juttu. Sitten mun mies, hän tykkää Ar...
-
0 4
Ruokien kuvat.
Jos teillä ihmiset on reseptikokoelmaani sopivia kuvia ottaisin mielelläni vastaan niitä.Koska olen urani aikana ollut kovinkin laiska ottamaan kuvia enkä ole siin mikään taitava.Ja enhän voinut tietää että viellä joskus kirjoittelisin tallaisessa Kotikokki.netissä.Olenkin jo saanut muutamilta ys...
-
0 11
Onko jollain reseptiä
venäläiseen piparjuuritomaattilisukkeelle?
-
0 62
Reseptien kopiointi!
Haluaisin mielipiteitä reseptien kopioinnista ja niiden laittamisesta tänne kotikokkien sivuille omalla nimellä ilmoittamatta alkuperää. Olen ahkera reseptien katsoja ja etsijä. Ilmeisesti muistinikin on aika hyvä, koska huomaan hyvin pian ohjeesta olenko nähnyt sen aikaisemmin jossain muussa p...
-
0 64
Saakelin vaihdevuodet
Eikö kenelläkään hemmetissä ole vaihdevuosia? Mulla on, kysyin yhdeltä, hän ei ollut edes huomannutkaan sellaisia, ihmekäs kyllä oli muuta puurreettavaa, oli kuuro poika jonka elekirujoituksiin oli oppi käytävä, siis ei miiiiitääään vaihdevuosia, kun oli niin kiir. Noh` Mutta mulla pirulaisel...
-
0 15
Keith Floyd
:( R.I.P Jatti jalkeensa hienot reseptit ja viihdyttavimmat TV-sarjat :-)
-
1 15
SIENIKUIVURI
-Ostin sienikuivurin,kun halvalla sain B)-.Myös marja +ym,ym.Kerran kokeilin kaupan herkkusieniin ohjeen mukaan.Hyvin onnistui.:-) -Vaan mitä mä sillä muuta teen :S -Kaikki kommentit,ohjeet ja kokemukset+muut asiaan liittyvät asialliset kommentit tervetulleita.;) ARU
-
0 6
MARJA-ARONIAN MARJAT
Odottelen tässä kuumeisesti räkättiparvea tontillemme kyläilemään. Oikeasti oikein odotan ja toivon niitä tulemaksi! Ongelma on nim koristemarja - aronian marjat? Itse en ole niistä osannut mitään valmistaa. Edellinen omistaja kuulemma teki viiniä. Olisko kenelläkään hyvää vinkkiä mitä niistä ma...
-
0 17
Kenellä eniten viestejä?
Olen seuraillut kavereiden viestimääriä ja huomasin, että jollain on yli 8000 viestiä, kukahan mahtaa olla viesti kuningas tai kuningatar? Itse olin ylpeänä kun pääsin yli 1000kpl, on siihenkin saanut kirjoittaa paljon asiaa.
-
0 48
Kenen reseptit kolahtaa?
Tiettyjen kokikokkien reseptit tuntuu usein sellaisilta mitä haluaa ehdottomasti kokeilla. Jokaisella meillä tietysti omien mieltymysten mukaisesti. Laskeskelin hieman omia kopioituja reseptejä ja huomasin että vaikka melkoista monimuotoisuutta sieltäkin kotikokkien nimissä (48) löytyi, niin kak...
-
0 44
Millainen juusto olet.
Kävin Valion sivuilla kokeilemassa, testiä millainen juusto olet? (Etsin itseasiassa ohjeita sieltä. Tein testin.8-)) Minä olen kevytjuusto. Etsikää oma juustonne, hih.
-
2 49
Muskottipähkinä
Luin muutama vuosi sitten jonkun ihanan hömppäkirjan Italialaisen miehen ja Amerikkalaisen naisen romanssista (nimeä tai tekijää en muista). Siinä kuvailtiin jotenkin ihanasti ruokien ainesosia ja puhuttiin jälleen kerran muskottipähkinän hyvää oloa tuottavasta ainesosasta. Testasin teoriaa minun...