Kiinnostavaa
-
0 11
ruoka kulttuuri tunisiassa onko kukaan käyny.
haluaisin kuulla muitten (jos on tunisiassa käyny) kommentteja tunisialaisesta ruuasta onko se teidän mielestä hyvää. vois sitä muustakin kui tunisialaisista ruuista esim.onko mukava maa.:P
-
0 13
Ravisteltava tuubisinappi, Aura!
Tilasin itselleni Maaseudun Tulevaisuuden, tilatkaa tekin, vaikka kannatuksen takia! Noh`nyt tulin vähän viisaammaksi, koska mieheni luki mulle sokealle sieltä, että sinapppituubiakin pitäää ravistella, joku oli kysynyt, naurun aihe tämäkin, sillä nyt ovat vitsit vähissä, lama Suomessa, noh? ...
-
0 5
Rapujen ohella?
Kun rapujuhlat tänä vuonna pistätte pystyyn, mitä tarjoilette vieraille? Kertokaa omia rapumenujanne ja avittakaa vähän:S Tarkoitus n. 10 vierasta kestitä ja ravut alkuun popsia.
-
0 15
Ruskea kastike induktiohellalla
Omistan nykyään induktiolieden, eikä ruskean kastikkeen teko onnistu. Rasva-jauhoseos kokkaroituu. Onko kenelläkään käynyt vastaavaa?Olen yrittänyt kastiketta useasti, mutta se vaan ei onnistu.
-
0 139
Syötkö koiraa?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/07/921515
-
0 16
sinistä tai punaista
olisko uusia vinkkejä uunimakkaralle? uunilenkki on hyvää mut kaipais jotain kivaa vaihtelua ainaiselle juusto-sinappi-kuorrutteelle.
-
0 20
vauvan ruoka reseptejä
kirjoitan tänne kotikokkiin jos pienet vauvat tarvitsevat.
-
0 21
Sämpylöitä tekis mieli
mutta mitenkä niihin saisi makua, kun olen aikaisemmin tehnyt sämpylöitä niin niissä ei ole tarpeeksi makua. Porkkanaa en voi laittaa niihin koska tyttäreni on allerginen porkkanalle.
-
0 47
Kylpymaito, uusi hittituote?
Maitomarkkinoille on tullut uusi vaihtoehto, kylpymaito. Kyyttöjen maitoa myydään raakamaitona. Sitä saa toistaiseksi vain Turun kauppahallista ja Hakaniemen hallista. Ollut myynnissä kuukauden ajan. Asiakkaat kertovat, että ovat vuosiin pystyneet juomaan maitoa. Tuottaja kertoi, että soijamaitoa...
-
0 16
Ravustus alkaa tänään!
Ravustus alkaa tänään ja pian alkaa saada tuoreita rapuja.Jossain vaiheeessa pitää pitää pienimutoiset ravun maistelut ystävien seurassa.
-
0 3
Jos otat, et aja!
http://www.iltasanomat.fi/autot/1712219
-
0 12
Kuinka pitkään mausteita voi käyttää???
mausteissa on pvm, kuinka pitkään niitä voi käyttää??
-
0 4
Onnistuuko mustikkapiirakka näin...?
Jos ostaisin kauramurotaikinan sitten siihen kermaviiliä ja mustikat päälle ja uuniin. Onnistuisikohan? Ja tietenkin margariinilla voideltu vuoka.
-
8 20
Mikä meni pieleen kanttarellikastiikkeessa?
Hei, Tein äsken yhdellä Kotikokin reseptillä kanttarelliskastikkeen ja kanttarellit maistuivat ihan katkerille. Oliko vika kanttarelleissa (Virolaisia, ostettu torstaina Hakaniemen torilta, mutta hyvän näköisiä vielä) vai enkö minä osaa paistaa / laittaa niitä? En ole mikään hyvä kokki ja näin ...
-
0 2
Hiiligrilli
Nyt on ongelma kun olen tottunut grillaamaan avovalkealla. Nyt pakko siirtyä pallogrilliin ja hiiliin mutta taito hukassa. Ei meinaa mikään kypsyä oikein enkä tiedä niitten "tuuletus aukkojen" käytöstä mitään. Taitaa jäädä pelkkään makkaran paistoon.
-
0 8
kondensoitua
maitoa eli maitotiivistettä on nyt monessa ohjeessa, sattuisko joku tietää mistä kaupasta löytyy?
-
0 11
Outoja löytöjä ruuan joukosta
::En ole varma miten puhki tämä aihe jo täällä on puitu, mutta minä söin tässä tällä viikolla kaupan valmiita lihapullia ja se pulla oli ihan täynnä pippuria!!!!! ::o yöks. Mitäs tästä opimme... kannattaa tehdä taikina itse... Onko teillä muilla löytynyt "yllätyksiä" ostamastanne ruuasta. (myö...
-
0 2
Voisiko joko auttaa?
Niin siis haluaisin positaa tunnukseni, mutta en löydä mistään sitä miten sen voi poistaa. Niin voisiko joku neuvoa? :) Kiitos jo etukäteen! :)
-
0 0
Maksammeko turhasta
Niin yölläkö se pitää tulla se totuus, olen monesti kuunnellut radiota yöllä, sen takia kun olen ns. pimee, 1kg painaa paisti ja marinadi 3990g, älkää hyvät ihmiset antako meitätä huijata! Suututtaa, siis, mikä on kilo hinta, näinkö meitä ihmisiä huijataan, nyt yrittävät herrat ottaaa rahat meil...
-
0 4
Muurahaiset.
Miten saa muurahaiset pois pihalta.. niitä on pihalaattojen välissä..:S
-
0 21
turkkilaista ja kreikkalaista
jugurttia! olen aivan hurahtanut niihin ja nyt kun on mansikoita nin niitä ja jugurttia ja loraus hunajaa niin kyllä maistuu =)
-
0 8
Kesäkeittiö
Tämmöinen väsättiin pihalle. Kuvassa ensitulet ja ensimmäiset makkarat kokeeksi paistettiin. [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=4459984.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00441/4459984.t.jpg[/IMG][/URL] Millaisia kesäkeittiöitä teillä on? Onko hyviä ideoita tai suunnitelmia kesäkeittiöksi?...
-
0 9
Itse tehdyt teet
Tänä aamuna nautin ensimmäistä kertaa elämässäni omatekemää teetä, mustaherukkalehdistä kuivatuista. Olen aivan sanaton, siis, saako näin hyvää teetä kun itse tekee. Tuntuu aivan siltä, etten edes enää huolikaan kaupan teestä! Mitä sekoituksia teillä on? Nyt en puhu kaupan tai luontaistuo...
-
0 45
Filippiiniläistä
Meidän sukuun liittyy filippiiniläinen nuori nainen ja hän tulee ylpeän sulhasen kanssa meillekkin esittelykierrokselle. Tarjoilenko suomalaista ruokaa? Vai olisiko kiva kohteliaisuus edes yksi filippiiniläinen ruokayritys? Onkos kenellekkään filippiini tuttu tai sen kuulttuuri ja tavat? ...
-
0 2
Sipulia pinaattikeittoon?
Katselin pinaattikeiton ohjeita ja ainakin parissa oli laitettu sipulia joukkoon? En ole koskaan maistanut... onko hyvää? Varmaan ruohosipulikin kävis?
-
0 15
Uusienperunoiden pakastaminen
Kohta uudet perunat ovat kohtuu hintaisia ja itse pakastan niitä niin että on Jouluna ja pääsiäisenä tarjolla, mielestäni Siikli on on paras peruna pakastaa, onko jollain muuulla kokemusta uusienperunoiden pakastamisesta olisi kiva kuulla miten on onistunut, itse olen mielestäni onnistunut hyvin,...
-
0 8
Vähäsuolaiset ja suolattomat "suolaiset naposteltavat"
Lääkäriltä on nyt käynyt käsky, että terveydellisistä syistä pitäisi noudattaa vähäsuolaista ruokavaliota. Tiedän, että itse napostelu on pahasta, mutta olen ehdottomasti napostelu-ihminen eikä ole kyse niinkään rasvan ja energian määrästä, vaan tuo suola on se vihulainen, jota pitäs mahollis...
-
0 69
Rakkaalla lapsella monta..........
Lapsille annetaan nykyisin paljon vanhanajan nimiä, mutta myös mukavia nimiyhdisteitä. Esim. Aina Ilona, Aava Meri, Tähti Sade tai Myrskytuuli. Kerro lisää mukavia nimiä.
-
0 10
Speltin käyttö, kokemuksia!
Olen kovasti kiinnostunut speltjauhoista ja muistakin tuotteista. Haluaisin kokemuksia muilta käyttäjiltä. Toimivatko samoin kuin tavallinen valkoinen vehnä, mistä hankitte, millainen sitko ym. Olisi kiva saada ohjeita tuonne resepteihin, jotta vois kokeilla.
-
0 16
Monikäyttöinen NOKKONEN
NOKKONEN on ravintoaineiden tehopakkaus. Pinaattiin verrattuna nokkonen sisältää runsaasti muun muassa: proteiinia ja ravintokuitua. Nokkosessa on saantisuosituksiin nähden merkittäviä määriä: kalsiumia, mangesiumia, kaliumia, fosforia ja rautaa. Etenkin kalsiumia on runsaasti, joten nokkonen...