Kiinnostavaa
-
0 0
Rohkeat NAISET!
Mitäs ME, ROHHKEAT NAISET isolla n:llää! Tehdään mitä halutaan, ja saadaan mitä halutaan, ei tarvitse mitään muuta kuin hieman käyttää järkeä. Tykkäisin, kun tänne kirjoittaisitte, mitä älyllänne ootte saaneet aikaan, siis naisten palsta.
-
0 0
Katumispilleri, noh`! Humpsista!
Onneksi minä olen jo sen verran vanha, mutta, halut on tallella, onko pitänyt käyttää katumuspillereitä, juhannuksena,. Noh`, ettehän te vielä naiset sitä tiedäkään, juhannus ei vielä ole ohittse, mutta tämä, ei ole paavin aikaa, ja elämme Suomessa!
-
0 26
HYVÄÄ JUHANNUSTA.
oikein hyvää juhannusta ylläpidolle ja kaikille kotikokkilaisille.tarja2 eli Tarja:-)
-
0 283
Parisuhdeterapiaa! (Äidin lihapullat)
Noh`, mitenkäs se nyt sitten on "kokkilaiset"! Minä täällä nautin Suomen suvesta pieni röyhelömekko päälläni. Mies-kulta hokee, ai`miten kauniit sääret! Kai tämä käy "pari-suhde terapiasta"!:D Milläs "tolalla" on teidän "terapianne"!
-
0 7
Pakaste vadelmat-uskallatko syödä?
Kovasti ikäviä nuo uutiset pakaste vadelmista. Ihmiset ovat saaneet noroviruksen aiheuttamia vatsatauteja kyseisistä marjoista. Katsoin kaupan pakkasaltaasta vadelmia, kaikki olivat Puolasta, joten kotimaisia, kenties puhtaita, ei olut tarjolla. Nyt iski sellainen tunne, että mitään kaupan pa...
-
0 15
Juhannus.
Oikein maittavaa ja rauhallista Juhannusta kaikille Kotikokki.net käyttäjille ja kaikille kokkikavereilleni missä sitten Juhannuksen viettänettikin.
-
0 6
Tuote ei vastaa esittelyä!
Toivoisin, että tänne kirjoittaisitte jos olette havainneet tuotteita, jotka ei vastaa merkintöjen esittelyä: Ostin Pirkan "Makea sipuli", lapulla mainostetun sipulin, joka oli myös mainostettu "salaattisipuliksi". Tuote oli ulkomuodoltaan niin kaunis, että ostin. Mutta kumpikaan meistä, ...
-
0 2
Ideoita simpukan hyötykäyttöön
Me saatiin tänään virvelillä hietasimppukka ja äiti haluasi syödä sen.Toisin sanoen laittaa ruoaksi. Onko ideoita.... Itse en ole kovin innolla syömässä sitä.
-
0 3
Kasvisten pakastaminen
Olen pakastanut ensimmäisen koe-erän uusia perunoita. Miten te muut pakastatte kesän satoa ja miten?
-
0 8
Viestejä maailmalta
Jatkan ketjua uuden aloituksella, ei tuo vanha enään jaksanut nousta. Tulee samalla vanha ketju luontevaksi aloituksesi kotikokkien viesteille maailmalta. Oheisessa linkissä omat terveiseni kulttuurimatkalta Italiasta. http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,2,9765,106840#msg-106...
-
0 21
NORJAN LOHI
Katsokaa tänään 10.6.2009 TV 1. klo. 21.40 (tu)(tu)(tu)
-
0 14
Mitä laittelet asuntovaunu tai matkailuauto reissussa?
Minä olen laitellut paljon lähinnä keitto ja salaatti juttuja.Mutta tänä kesänä aion käyttää kaasu uunia jos pysähdyn vähän pitemmäksi aika.:P
-
0 3
Apua!Onko kukaan tehnyt ikinä haukimuhennosta?
Tarvitsisin ohjeen haukimuhennokseen,jos jollakin olis.Poika sai 2 pikkusta haukea ja hän käski laittaa semmosta.Nyt äidin pää ihan pyörällä:)Kaikenlaisia ohjeita otan vastaan ilolla kiitos jo etukäteen jos joku auttas.tarja2
-
0 7
Kasvikuivuri?
(:P)Tiedän, että voi kuivata omppurenkaita, nokkosia, voikukanlehtiä, koivunlehtiä, mutta, mutta mitä muuta?? Tänään juuri tein "nokkoassämpylöitä, ihan vehnä sellaisia! Mutta kun mulla on nyy toi fiina-kone haluaisin tietää, että mitä muuta Täällä on viisaita ihmisiä. Sanokaa!...
-
0 8
Syötävät kukat
Kuinka paljon tunnette kukkia joita voi myös syödä? Luonnossa ja puutarhassa on kukkia mitkä ovat kauniita mutta niitä voi myöskin käyttää koristeena ja syödä. Niitä voi pakastaa jääkuutioihin, niitä voi kandeerata, käyttää kakun päällä yms. Kukkia voi myös ostaa. Esim Kartanon kasvit Maskussa...
-
0 205
Mikä mikitin?
Aloitan uuden ketjun jos se vanha mikitinketju ei enää nouse. Eli tällainen tänään. Mikä on vempele ja mitä sillä tehdään? [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=4282904.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00122/4282904.t.jpg[/IMG][/URL]
-
0 7
Padamazz
Onkos täällä kukaan kuullut pienistä meksikolaisista(?!) piirasista nimeltä padamazz? Edesmennyt kummitätini näitä joskus valmisti, kun olin pieni. Mulla on kyllä ainesosaluettelo, mutta en yhtään muista, että uppopaistettiinko öljyssä vai miten... jospa joku teistä olisi tietoinen? Oli nimittä...
-
0 43
Siiderit
Kun on jo ketjut oluelle, viinille ja kahville ja teelle, miksei sitten siiderille. Eli, palstalaisten siiderimieltymyksiä kyselisin. Meneekö kaupan vai Alkon, suomalainen vai britti, Kopparberg vai Ecuson... Mihin tarkoitukseen, missä? Meillä on tultu viime aikoina Ecuson -uskoon, eli tuota k...
-
0 50
Grillauksesta
Ei nouse tuo vanha ketju esille ,olisko liian vanha? Ei muuta kuin aloitetaan uusi ketju sitten, kuten Eero joskus sanoikin, että vois aloittaa, tässätapauksessa, kun tämä grillaus nyt on niin ajankohtaista ja suosittua. Eli oliko Se Milan kysymys, siellä vanhassa viimeinen, että mitä uusia jut...
-
0 28
Kotikokin paras apuri?
Mikä on teidän kokkailujenne salaisuus? Mitä keittiövälineitä ilman ette tule toimeen (lukuunottamatta perusuunia, yms.)? Mistä on ollut eniten hyötyä? Onko se esimerkiksi kaulin, munakello tai mummon vanha keittokirja? Leivoskelin tuossa juuri ja ajattelin, että itselleni ainakin Tupperwaren ...
-
0 17
Tosi luomusatoa kun on paljon matoa?
Mulla on taalla Australiassa ongelma jauhokoisien kanssa, avaamattomasta ruskeasta riisipakkauksesta (raakariisi?) loytyi toukkia ja kun kaupassa katsoin seuraavaksi niin siellakin pusseissa oli koisan rihmoja. Sitten nain paahtamattomassa muslissa samoja ja terveyskaupasta ostetuissa jauhoissa m...
-
0 0
Alentako alvin laskeminen ruuan hintaa?
Tästä on keskultelua melkein joka mediassa.Jollakin tavalla tuntuu ettei laske.Silloinkin kun mentiin EU:hun,markoissa puhuttiin että nyt hinnat halpenee.Mutta miten kävi?Onko palkat ja maatalouatuottajien hinnat nousseet samassa suhteessa ruuan ja muiden tuottajien hinnat samassa suhteessa?Silti...
-
0 35
hyviä laihdutus vinkkejä kaipaisin
painon pudotus ei meinaa onnistua ja olis kiva jos joku olis samanlaisessa tilanteessa ja osaisi auttaa.
-
0 90
kaikki suklaa fanit tänne
Aion ruveta suklaa leipuriksi. Mitä suklaa herkku vinkkejä teillä olisi?
-
0 8
Kiitos Kokkikaverit !
Kiitän näin yhtä aikaa kaikkia kokkikavereitani, jotka ovat minulle antaneet palautetta ja kiitoksia viime päivinä noista kakku resepteistäni, niitä on tullut aivan mahdottomasti. Olen niin riemuissani, kun olen oppinut laittamaan kuvia, onhan se niin, että kuvan kanssa kakku vasta on kakku. ...
-
0 9
ME ITSEOIKEUTETUT KOKIT
"Sinä olet ruuan laitossa itseoikeutettu"! Näin sanoi "vanha poika" koulukaverini 30v takaa,kun kahvilla käytiin. Ollessamme 20-30v hän naureskeli minulle,kun kokkasin."Ravintolat on sitävarten,ettei tarvitse itseään ressata" Nyt hän yli 50v poikamies ei osaa edes perunoita itselleen keitt...
-
1 63
Siivous.
Onko mitään ihmeainetta millä uunin voi puhdistaa helposti? Joskus uuni jää"käryämään" seuraavan kuumennuksen ajan pesuaineelle, vai olenko pyyhkinyt huolettomasti puhdistusaineen pois. (Olisiko mitään luonnonmukaista konstia pestä uuni sisältäpäin...):-)
-
0 14
Solmion solmiminen
Kun on juhlat alkamassa, ukko tulee keittiöön ja pyytää solmimaan solmion. Tässä ohjeita: http://www.youtube.com/watch?v=uj0vF-NK-aY
-
0 7
Zone
Onkos täällä kukaan kokeillu Zonea? Kuuluukos se vähähiilarisiin vai mihin? Siinä kuiteski käsittääkseni syödään 40% hiilaria ja rasvaa 30 ja proteiinia 30 Pitää vissiin mennä käymään kirjastossa..
-
0 22
Onko kukaan kokeillu / syönyt??
Näin jossain ruokaohjelmassa liloja perunoita,Niin et perunan malto oli lilaa. Tekivät muussia niistä ja se oli aika hurjan väristä. Onko kellään kokemuksia asiasta ihan livenä??...ovat muistaakseni jauhoista lajia.