Kiinnostavaa
-
0 17
http://plaza.fi/edome/pelihalli/
.
-
0 12
Viinisuositus
Hei kaikille kotikokeille! Olette varmaan kanssani samaa mieltä, että yksi osa onnistunutta ruokahetkeä on oikean juoman valinta ruoan yhteyteen. Vaikka otsikkoon laitoinkin viinisuosituksista, niin toki moniin ruokiin sopii viinin sijasta olut, vesi maito yms. Kun siis jaatte reseptejä me...
-
0 32
Syötkö kukkia?
Oli pakko heti uutisten perään kirjoittaa tästäkin aiheesta. Uutisissa oli mielenkiintoinen juttu miniatyyrituotteista esimerkiksi maustekukista. Käyttääkö kukaan tai kasvatatteko itse? Tyyristä tavaraa näyttäisi olevan, kun 10e maksaa paketti ruiskukkia.
-
0 14
Munakoiso
Voiko kamalampaa "vihannesta"enää olla?Tai sitten olen vaan törmännyt hyvin hyvin hyvin huonosti tehtyihin munakoisoruokiin, kaikki järestään kosteita ja mitäänsanomattomia/mauttomia mönjiä taikka hyvinkin vastenmielisen::o näköisiä muuten vain. Onko ihan oikeasti olemassa sellaista munakoiso ruo...
-
0 11
juhannus
Iloista ja aurinkoista keskikesän juhlaa kaikille, nauttikaa ja syökää hyviä ruokia.Itse aloitan yötyö rupeaman 7 yötä. terv.Jarni
-
0 3
Hyvää vappua...
Eikäku juhannusta,meren ääreen mars.
-
0 56
Keittiosaareke/saari
Mulla on meneillaan kuumeinen keittiosaarekkeen suunnittelu ja kysyisinkin teilta onnekkailta jotka sellaisen jo omistaa ja myos sellaiset jotka ei omista, mutta joilla on selkeat ideat;), etta millainen on hyva saareke? Mihin siina kannattaa panostaa? Onko esim. aamupalan nauttimiselle varattu t...
-
0 120
Kahvijuomat
Kotikokista löytyy paljon erilaisia kahvijuomia - yksi hauskoista ja testatuista on Viskimo :-)) http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/258/Viskimo Jääkahvista keskusteltiin juuri - kiitos kivoista vinkeistä.(tu) Mitä muita kahvijuomia olette tehneet? Mulle maistuu Irish Coffee, len...
-
0 22
Jääkahvi
Heissan. Kertokaas mulle miten tehdään hyvää jääkahvia tai jäälattea tms... Tänään festareilla maistoin tosi hyvää jääkahvia, oliskohan ollu Nestlen. Ja Frezza Mocca on hyvää kanssa (:P) En löytäny kotikokin resepteistä yhtään ohjetta.
-
0 15
Kakkutehdas
Heipparallaa! Onko kukaan katsonut JIM kanavalta tulevaa KAKKUTEHDAS ohjelmaa?? Tekevät aivan törkeän hienoja kakkuja!! (tu)
-
0 6
Hyvä sähkögrilli?
Osaisiko joku suositella jotain hyvää sähkögrilliä? Partsille kun ei ole grillauspuuhiin sähkö- tai kaasuvehkeellä asiaa.. Silmiin osunut tarjonta tuntuu aika suppealta, varsinkin sellaisiten kohtuuhintaisisten joukossa. Vaatimukset eivät olisi maailman kovimmat, kunhan nyt olisi helposti yll...
-
0 10
Kalorit viineissä?
Onko olemassa vähäkalorisia viinejä? Ei ole tullut katseltua viinejä sillä silmällä. t.Piri
-
0 10
Mikä pöytä?
Mikä olisi oikea nimitys buffé-pöydälle? Tiedätte tämän pitkän pöydän, joka notkuu pienistä herkuista ja joita saa mättää lautaselleen ja nauttia? Seisova pöytä? seisoohan pöytä, Seisomapöytä, hmmm, Noutopöytä? jaaa, Buffé? hienostelee ?, Voileipäpöytä? onhan siinä paljon muutakin kuin voileipiä ...
-
0 71
omituisia ruokailutapoja??
Terppa! Ajattelin kysäistä, että onko kellään "omituisia" ruokailutapoja / tottumuksia? Ite tykkään esim. dipata sipsjä piimään ja laittaa jogurtin sekaan merkkareita... saatan olla vähän omituinen, mutta ei se mitään! ::o::o
-
0 145
Yrteistä
Jossain ketjussa oli mainintaa yrteistä, mutta kaipaisin hieman "hoitovinkkejä". Mulla parvekkeella basilikaa, persiljaa, tilliä ja rosmariinia. Näillä 30 asteen helteillä persilija ja basilka on toistaiseksi kestänyt hyvin paahteen/suoran auringon. Masotto mainitsi jonkin yrtin voivan paremmin v...
-
0 1
Mitä ruuaksi!?
Moi, Ajattelin teiltä kysellä, oi wiisaat kanssakokkaajani: Mitä huomenna ruuaksi?! Valmistan parhaan ehdotuksen huomenna päivälliseksi ja ehkä jopa räpsäsen kuvan ja reseptin pöytälaatikkooni! :)
-
0 15
Nyt se löytyi!!!
Ihan pakko on muillekin jakaa tätä riemua(:P) koskapa olen löytänyt juuri sen oikean käteensopivan keittiötyövälineen..vihdoinkin, johan sitä on haeskeltukin...ostin siis valurautaisen morttelin itselleni,juujuu :Pihan oikeesti valurautaisen kun ei muunlaisia tuntunut olevan tarjolla ja hintakin ...
-
0 8
Luomu- vai reilukauppa.
Käytättekö ruoanlaitossa luomu- tai reilunkaupan tuotteita? Itse käytän suomalaisia luomutomaatteja talvisin, ovat parempia kuin ulkolaiset. Reilunkaupan appelsiineja ostan mehulinkoon, "jaffan" lisäksi (> mielläpäin sama hinta molemmilla). :-)
-
0 22
KOTIVIINI
.
-
0 172
laihdutus ruokia
Olisko kellään hyviä ruokia laihduttajille?
-
0 23
toivotan hyvää kesää
toivotan teille kotikokin "immeisille" mahtavaa ,,aurinkoista,,, ja herkullista kesää!!!! minä ,,,perheemme lähdemme pohjoiseen,, kesämökin rakennushomiina palaamme syksyn korvalla,,kun koulut alkavat,,,, jotenka... hyvää kesää ja "kuulumisiin syksyllä"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
0 17
Turhanpäiväisin keittiövälineenne?
Hei kotikokkaajat! Mikä on turhanpäiväisin keittiövälineesi? Ostin lihapulla"sakset", lihapullien pyörittelyyn. Oli aikamoista napsuttelua, käsin olisi tehnyt nopeammin ihan samankokoisia lihapullia... Joten ei varmaan enää tule niitä käytettyä. :-)
-
0 11
Hääkakku
Heips, Oliskohan teillä jollain kokemusta... Olen kaasona tänä kesänä yksissä häissä; muuten on kaikki aika kivasti mallillaan, mutta kakkuasia on ihan auki vielä. Yhdestä paikasta kyseltiin tarjousta kakusta, mutta hinnaksi yli 200. Tuntui jotenkin hurjalta laittaa kakkuun niin paljon raha...
-
0 5
HD-miehen seikkailut
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=d81e1e0c0289cd35998c91258e6f270e;act=ST;f=32;t=67453 Ei liity millään tavalla kokkailuun,mutta niin loistavaa luettavaa,että laitoin teillekkin linkin.Kaverilla on sana hallussa ja huumori kukkii.
-
0 4
eukalyptyspuu
minulla kasvaa eukalyptyspuu enkä ole oikein varma että voiko puun lehtiä käyttää teehen on kohta 2 m pitkä oikein hieno
-
0 6
laventeli
:)voiko tuoretta laventelia käyttää marinonnissa niitä kyllä kasvatan mutta en tiedä voiko käyttää ruan laitossa
-
0 24
Millainen uuni on hellassanne?
Vanha hellani pimahti, oli varmaan lähemmäs 30 v. ja piti ostaa uusi. Uusikin on aivan tavallinen, levyt, ei keraamista pintaa, mutta uunissa on grilli ja kiertoilma. Mites nyt muori hyödyntää kiertoilmauuniaan? Monella on varmaan semmoinen ja tietää kertoa :D
-
0 20
Pakastimen käyttö
Hei, en huomannut aikaisempia keskusteluja pakastimen käytöstä. Säilötkö siis paljon ruoka-aineita/valmiita ruokia pakastimeen (muita kuin pakastintuotteita)? Itse olen todella huono pakastimen käyttäjä. Esimerkiksi mielestäni jauheliha saa pakastimessa oudon sivumaun enkä enää uskalla jauh...
-
0 6
helppoja kasvisruokia
olisko jotain helppoja ja hyviä kasvisruoka ideoita olen jättänyt lihan pois ja kalaa kyllä syön ja pitäis nyt tietää kuinka syön että sais proteinia ja ym. tarpeelsi
-
0 8
Marinoinnista ja marinadeista
Näin kesän kynnyksellä haluaisin että kerrotte teidän lempi marinadin ja miten tykkäätte marinoida lihat sun muut .Myös kyselisin ootteko kokeilleet vihannesten marinointia ja onko onnistunut?