Ihanmuuta
-
0 8
Hyvä ostos!
Tein tämän kesän parhaimman löydön etelän reissuni aikana. Olen nimittäin ihan Pommac limsan fani, mutta kun se ei koskaan ole tarjouksessa ja on todella kallista. Mutta ei hätää, löysin S_ryhmän kaupasta Olvin hedelmäjuomaa 0,95l pullo, makeutettu hedelmäsokerilla. Olipas ihanan makuista aiva...
-
0 8
Euroviisut!
Niin huumassa! Esikatselut katseltu ja Fstvitosen loistavat vastaavat... Tykkääkö joku muukin? Pari suosikkiakin mulla jo on.
-
0 3
Huomenta!
Onko?kahvit juotut jo?
-
0 26
Pelkoja
Meillä on monilla kaikenlaisia pelkoja. Mitä sinä pelkäät, minä en pelkää pimeää, en, en ,mutta täällä mökillä ja ihan yksin, jännittääääää! Kuusia huokuu mökin vieressä, en niitä pelkää ,enkä ukkosta ,pimeässä vain on jotain...apua...??? Ja pimeää en pelkää kaupungissa.. jännää.. ::o...
-
0 0
Äitienpäivä lastenlasten luona!
Takana on 37 äitienpäivää ja kaikki vietetty omassa kotona lasten kanssa. Tänä vuonna vietin elämäni ekan "Mumminpäivän" lastenlasten luona. Päivä oli ihana ja erilainen kun ennen kokemani. Perheen äiti(tyttäreni) ja minä olimme juhlittavana koko päivän, ohjelmaa oli paljon ja meitä passattiin ...
-
0 1
Mukavaa äitienpäivää!
Mukavaa ja iloista äitienpäivää kaikille äideille!:-)
-
0 12
hyvää äitienpäivää.
http://aarrerunot.com/article1418.html Tämän runon myötä kaikille äideille hyvää äitienpäivää.t.Tarja (tarja2)
-
0 0
Surullista
Tapasin miehen aamulla, joka oli ihan hiljan menettänyt avovaimonsa rautatie tasoristeysonnettomuudessa. Mieheni on niin hyvä keskustelija, siis jutteli tuntemattomalle miehelle tuolla rimsalla. Ja toinen kun oli motskarilla ajelemassa saadakseen jotain uuttatuulta sisäänsä, koska oli niin sur...
-
0 0
synttärit
(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P):)o:)o:)o:)o:)o:)o:)o:)o:)o:)o:)o haluan järjestää minun joka täyttää 12v hän haluaa synttäreihin ihan mitä vaa onko ehtotuksia
-
0 10
Tuhkapilvi
Onko kellään kokkilaisella henkilö kohtaisesti tuosta tuhkapilven aiheuttamasta lentolakosta kokemuksia? Meidän perhe jännittää lapsenlapsen puolesta, kuinka pääsee kotiin pelireissultaan Riikasta. Ovat menneet torstaina Riikaan pelaamaan jääkiekkoa suoralla lennolla Oulusta, takaisin tulo näyt...
-
0 15
Uups :D
.
-
0 12
synttäri vinkkejä
mis vois jerjestää 11v pojan synttärit kesällä? otan ehdotuksia vastaan
-
0 5
arvostele mun illallinen
Jos suomeen tulisi kyseinen ohjelma, kuka teistä haluaisi osallistua ja mitä tekisitte ruuaksi?
-
0 0
Piristystä
http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA :)o
-
0 12
turkkilainen jugurtti
huomasitteko uutisen siitä että turkkilaisen jugurtin äijä onkin kreikkalainen ja aikoo haastaa ingmannin kun käyttää hänen kuvaansa ilman lupaa!!:o(:D
-
0 11
Minua ottaa päähän
Ottaako Sinua joku päähän tämä ei ole mikään riidan hakukeskus fvaan jotain aivan muuta. Miksi jotkut täällä ottaa päähän. Turha ilkeily? Itse olen ainakin kokenut sellaista täällä, että lenttää kuin sääperhonen¤ paikalle sellainen ihminen jonka kanssa ei ole edes ollut edes ytteyksissä kun ...
-
0 4
Vituttaako?
Moni asia minua, mikä sinua?
-
0 3
Varttaminen
Hyvää alkavaa kevättä! Sellaista minulla, että onko täällä sellaisia kasvirakkaita kokkeja, jotka olisivat varttaneet oksia juurelliseen kasviin. Eilen miehen kanssa ekakertaa yritimme varttaa minun punakaneliin, siis omppupuuhun naapurilta saamiamme vanhan hienoaromisen omenapuun viimevuotisis...
-
0 30
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa.:(
-
0 14
Mitä et syö?
Minä en syö paprikaa! :(
-
0 7
Digikuvat kehitteille
Siitä on itselläni jo jokunen vuosi aikaa, kun olen edellisen kerran laittanut digikuvia kehitteille. Nyt on arkistojen kätköistä löytynyt sellaisia kuvia uusimpien otosten lisäksi, että on kerrassaan pakko saada kuvat paremmin hypisteltävään ja esille pantavaan muotoon! Valinnan varaa tuntuu rii...
-
0 7
Kokemuksia esimies työstä?
Itse ylennyksen "pikku pomoksi" saaneena kysyn teiltä kotikokkilaiset, onko kenelläkään kokemusta jonkin sortin esimies työstä? Kuulisin mielelläni teiltä asiaan liittyvistä tuntemuksista :-)
-
0 2
Mikä ottaa päähn?
TV mainokset.
-
0 0
Huomio!
Sanonpahan tässä, kun on niin hyvä tilaisuus, että nyt on sellaista ilmaantunut, kun aukaisee omasta sähköpostista Facebook`:sta tulleen viestin tulee sellainen määrä viruksia, jotta voi unohtaa koko tietokoneen. Älkää menkö aukaisemaan niitä. Kuin tuurin kauppaa etten ole mennyt aukaisemaan. ...
-
0 7
Åland!
Se on Suomi! Ja ei ooooo mikän EU! Sinne 0n moni suomalinen muutanut
-
0 35
Mitä aikakaus yms. lehtiä tulee kotiisi?
Meille:Meidän perhe,Kotivinkki,Sanomalehti Ilkka ja paikallislehti.
-
0 1
Maito
Mikä on paras maito sinun mielästäsi?
-
0 5
Sohvan puhdistus vaahdolla?
Velipoika puhui että on olemassa jotain vaahtoa millä saisi sohvan puhtaaksi, oli kuulemma lähtenyt koiranpökäle autonpenkistäkin. Ei tiennyt mitä se vaahto oli eikä mistä se oli peräisin. Minulla on tuollainen vaaleanruskea kankainen vuodesohva, jossa on istuintyynyissä pari tummempaa läikkää. ...
-
0 31
Kuljetusliikkeiden lakko
Hävetköön keskusliikkeet, kun aina kuljetusliikkeiden nimeen nappaavat yhä suuremman osuuden myyntivoitostaan! Kyllä me pärjäämme, emme kuljetusliikkeitä vastaan siis, vaan siltikin kyllä pärjäämme! Keitämme lapsillemme, lapsenlapsillemme niistä "männeen vuosien marjoista mehuja", eivätkä j...
-
0 25
Suomen Laki
On tosiaan jotain vikaa tässä yhteiskunnassa. Viime yönä olin etsintäpartiossa mikana. 14 vuotias tyttö oli kadonnut ja viimeisin tieto oli, että lähtenyt kahden aikuisen mukaan. Tyttö löytyy kuin ihmeen kaupalla miehen asunnosta ennen yhtätoista illalla. Humalassa ja epäillään hyväksikäyt...