Ihanmuuta
-
0 6
Mihin amerikkalaiset laittavat kengät yöksi?
Ainakin amerikkalaisten elokuvien mukaan ihmiset hiisaavat sisälläkin kengät jalassa siellä. Mutta pakkohan ne on ainakin peseytymisen ja nukkumisen ajaksi ottaa jalasta. Mihin ne pistävät kenkänsä? Toisekseen, onko siellä lattiat yhtenään ravassa, kun ulkoa lompsitaan sisälle kengät jalassa?...
-
0 1
Urheilukalastus, tappaa elaakseen vai elaa tappaakseen?
Meilla Australiassa on kalastusohjelmia, joissa isot miehet isoilla baateillaan kalastaa isoja kaloja, sitten esittelevat niita ylpeana ja suutelevat ja paastavat takaisin! Mita ihmeen jarkea siina on, kiusata kaloja ja repia suupielet rikki ja sitten vammaisena laittaa takaisin? Onko nain Su...
-
0 12
Kete-parka, väärinymmärretty sankari
Arvasin tämän: ei Suomen kansa ymmärtänyt Keten herkkää sielua vaan näki vain ulkokuoren... :( Tottahan Marja on ihana, mutta. Hänenlaisiaan on nähty jo aika lailla... Kete on ainutlaatuinen!!!! Mutta onneksi Marja tarjoaa Ketelle Lohtutorttuaan! Hieno ele.
-
0 0
Raisa Vilen!!
Hei, sain tällasen pyynnön jenkeistä. Hän etsii vaihto-oppilasta joka on joskus ollut siellä. Ei tiedä missä Raisa asuu, mutta haluaisi häneen yhteyden. Joten jos Raisa näkee tämän, niin laitakko vaikka mulle yksäriä!!
-
0 16
Kiekkoleijonat Vancouverissa!
Täällä jo innolla odotan iltaa ja Suomen peliä! Tarjolla nachoja, kylkeen salsaa ja cuacamolea sekä kyytipojaksi kylmää kolaa :) Tsemppiä Suomi, tuokaahan meille sitä vihdoin se olympiakulta!!!
-
0 0
Kepposet?
Onkos täällä itsestään yhtään Eemeli-piirteitä omaavia? Sais tehdä synninpäästön pienistä ja vähän isommistakin hauskoista - tai ilkeistä kepposistaan. Mulla muistuu mieleen edesmenneen miehen aikaan aika monta suorastaan ilkeää kepposta! Asuimme hänen kaksiossaan aluksi. Tämä oli hänen ty...
-
0 0
Porokisat Luostolla 26.-28.2.2010
Onkos kokkilaisita ketään parhaillaan Luostolla lustin pidossa? Tulevana vloppuna eli 26-28.2 on siellä huippu komeat porokisat ja kaikenkattavat pororiehat. Ohjelmaa mahoton, kisoja kaikenikäisille ja hyvää syötävää. Käykäähän katsomassa ja nauttimassa. Siellä voitte tavata myös mainiot Lapin ...
-
0 16
Sisustus
Minua niin kiinostais, että mitä pieniäkin sisustus-puuhailuja kotikokeilla. En tiedä onko huono aihe. Mutta vain kiinostais ne pienetkin millä saatte iloa siihen "pesäänne. Kai että vois harkita, sopisko toi mulle tai jotain inspiksiä tulis esiin. Itse hommasin noiden uusien keittiökaappien ...
-
0 9
Koska viimeksi mokasit ja miten?
(:P)Mokiahan sattuu aina joskus, toisinaan useinkin, ja ihmisiä jotka eivät mielestään mokaa koskaan. Minä en ainakaan kuulu näihin jälkimmäisiin. No, jos aloitan, sillä näitä on paljon, mutta tämä viimeinen, joka vähän harmittaa: Olin hammaslääkärissä, ihan tutulla ja tuttu on hoitsulikin...
-
0 1
Vinkkejä:)
Mulla on tulos köksäs sellanen, juttu mis pitää suunnitelle ateria omalle pöytäryhmälle. Avuks saa pyytää yhen ihmisen siitä pöytäryhmäs. Mutta en tiiä mitä tekisin, joten olis kiva, jos antaisitte jotain ideoita!
-
0 8
Yhteisvastuukeräys!
Valtakunnallinen yhteisvastuukeräys alkoi tänään. Rahaa kerätään kirkon toimesta Haitin lapsille ja saman aikaisesti oman maan vähävaraisille lapsiperheille. Mitäs mieltä olette kohteista? Onkos mielestänne asiallista laittaa samaan keräykseen Haitin kaikkensa menettäneet lapset ja meidän vahäv...
-
0 24
Hakusessa mies ja torppa
Pojat lentävät kohta pesästä ja minähän en enää jää tänne Helsinkiin sen jälkeen kituuttelemaan. Haluan ympärilleni luontoa ja maata, jossa kasvattaa kaikkea mahdollista ihanaa, sekä tilaa ja rauhaa hengittää ja liikkua. Niin, otsikossa mainitsin kyllä ensimmäisenä sen miehen ja kuitenkin al...
-
0 9
Herätysvalo, wake-up light, sarastusvalo
Onko kellään kokemuksia? Meinasin tuolle puoliskolle hommata kun hän ei todellakaan meinaa aamulla päästä sängystä ylös. Mutta hintahaitari on kovin laaja, kannattaako kuitenkin satsata siihen kalliiseen vai ajaako halvempi saman asian...?
-
0 40
Nukkekoti
Meillä jäi pieni kaappi ylimääräiseksi ja ajateltiin ruveta värkkään nukkekotia. En edes mene nuille nukkekoti sivuille, kun siellä on niin hienoja ja tarkkoja. Meillä on tarkoitus ihan lasten pikkukäsin värkätä näitä. Koska karvakäsi on töissä, niin aloitettiin suolataikinalla tekemään jotai...
-
0 38
Gastroseksuaali?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807247998803_ul.shtml tälläisen löysin. avomieheni veli joskus sanoi minulle kuultuaan sanan että, kato, haha, ne on löytäny sut. :D aloitin keskustelun koska haluaisin kuulla teidän kotikokkilaisten kommentteja tähän gastroseksuaali asiaan
-
0 8
Muistoja lapsuudesta
Minulla oli ja on se ihana äiti, hän neuloi mulle kauniit vaateet, ja vaikka mitkä. Mulla on vieläkin tuolla vintillä pussiin hengarissa laitettu se ihana villatakki ja vaikka mikä. Ja on niin ihanat väli, voimme keskustella ihan kaikesta joka päivä. Siis soitan joka päivä hänelle, ja hän odott...
-
0 1
Surunpurkauspaikka
Kirjoitanpahan tähän nyt kun mulla on sellainenkin nuori, en edes sukupuolta halua sanoa, mutta olin hänen kanssa hautausmaalla. Niin hän sanoi minulle, että voiko olla noin kaksi samannimistä ihmistä. Minä, että ei tällä kertaa. Oletihan oikeassa tämä mun kaunis jälkeläinen järkyttyi hautakiv...
-
2 11
Suola pois valmiista mausteseoksista!!
Oletkos sinäkin törmännyt samaan ongelmaan: käytät uutta mausteseosta, ja yllättäen ruoasta tulee liian suolaista. Isoille merkeille nootia, mausteet erikseen, suolaa saa aina lisättyä itse mutta ei otettua pois! Terveellisyyskin tulisi muistaa. Vähäsuolaisen tai suolattoman ruoan ei tarvitse ol...
-
0 14
Piikkimatto !!??!!??
Joulupukki toi meille piikkimaton ja sitä ollaan nyt porukalla kokeiltu viikon verran. Minulle, selkäleikatulle, siitä on tullut aivan uskomattoman hyvä olo. Aloitin varovasti 5 min eka kerralla ja se oli tuskaa. Seuraavalla kerralla 10 min ja silloin tuntui jo huomattavasti paremmalta, suorasta...
-
0 6
Vuosi 2009
Mitä toi tullessa tai vei mennessään? Kohokohtia ja muita mukavia muistoja vuoden varrelta? Tuliko lupaukset ja tavoitteet täytettyä? [quote=Hokus-Focus]Mä olen saanut tarpeekseni tosta jatkuvasta lumisateesta. Tai siis lähinnä siitä että aina aamulla saa kaivaa autoa hangen alta:X. Ja siitä...
-
0 9
Erämiestaitoja onko niitä jaettavaksi?
No, sain nyt tässä vinkin näistäkeskusteluista, että jos moititaan ihmisten liikkumisia luonnossa, niin onhan meillä ns. "hyvillä erämiehillä" niitä sitten jaettavaksi muillekin. Ja jo senkin takia, ei koskaan tiedä kuka pulaan joutuu ja milläkin retkillään? Jos moitin vaikka huonosti näenkin...
-
0 12
Karhu, pitäisikö kantoja pienentää Suomessa
Ähtärissä Etelä-Pohjanmaalla kettumetsällä ollut metsästäjää vastaan yllättäen oli tullut talviuniltaan herätetty karhu. Metsästäjä oli ampunut 2m etäisyydeltä karhua, joka oli haavoittunut. Karhu on nyt erittäin vaarallinen ja ihmisiä kehoitetaan olemasta ulkoilemassa ym. laajemmiltakin alueilta...
-
0 25
Se kaunein joululaulu?
Oikein lämpöistä ja valkeaa joulunodotusta kaikille kokkikamuille! :-) Haluaisinkin tietää mikä on sinusta se kaunein tai muuten vain SE joululaulu. Se jota mieluiten aattona kuuntelee, ehkä koskettavat sanat tai muuten vain tunnelmallisin? Minulle ehdottomasti tärkein on "Varpunen jouluaam...
-
0 3
Kidesooda
Tässä joulun tohinassa olisin kiinnostunu hyvistä vinkeistä miten käyttää Kidesoodaa esim.siivouksessa.Olisko kellään vinkkejä.
-
0 10
Kannatatko ydinvoimaa?
Jos kannatat, sinulla on helppoa; mutta jos et kannata, menee vaikeaksi... Voit nimittäin kannattaa tietämättäsi. Helsingin Sanomat: "Suomalainen ruokateollisuus ja -kauppa ajavat Suomeen lisää ydinvoimaa. Kolme johtavaa elintarvikealan yritystä Valio, Atria ja Myllyn Paras omistavat osu...
-
0 7
hyvää joulun odotusta
toivoo jadessan ja mieheni ja kissat nipsu ja ronja
-
0 12
Yksin jouluna?
Sain spostia ystävältäni, joka kertoi järjestävänsä yhdessä muutaman ystävänsä kanssa jouluaattoillan juhlaa talossaan asuville yksinäisille ihmisille. Asuvat H:kissa isossa kerrostalossa, jossa asuu paljon yksinäisiä vanhuksia. Tuli siinä vain mieleeni, että kuinkahan moni meistä kotikokeista ...
-
0 3
Tuntematon sotilas
Mitä mieltä olette siitä elokuvasta??? Päätin tänä vuonna katsoa elokuvan kokonaan,alusta loppuun. Ja niin teinkin, tosin helppoa ei ollut....Kesti niin kauhean kauan ja sit ku se on vielä sellanen jota ei voi kattoa toisella silmällä... 2h 50min.... Sen voin sanoa että en ainakaan vielä ensivu...
-
0 4
Millainen keittiö
Vanhaa keskustelua en löytänyt. (Mailo ehkä linkittää) tommosia keittiön ovia availin 10 vuotta [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5376753.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00058/5376753.t.jpg[/IMG][/URL] ja tommosia tästä eteenpäin jonkin ? aikaa... [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=53767...
-
0 28
Itsenäisyyspäivän viettoa
Poikkeuksellisesti jo tänään lauantaina 5. päivä järjestettiin Kajaanissa 92. Itsenäisyyspäivän juhlallisuudet [URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=5376650.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00508/5376650.t.jpg[/IMG][/URL] Siis juhlitaan sekä tänään, että huomenna (tu)