Ihanmuuta
-
0 21
Vanhassa oli vara parempi...., vai oliko???
Eli kenet oikeastaan haluaisin tavata..., ajattelin ensin, että kirjoitan sille "linjalle", mutta aloitin kuitenkin näin. Oikeastaan haluaisin tavata joulupukin joka ostaisi mun "krantuille" nuorille aikuisille ja vähän nuoremmille ne kalliit joululahjat....., heh... Kun tuon jolla ei vielä...
-
1 3
Tulostettaessa pieni teksti
Heips.. Onko tämä vain väliaikaista teksti oli niiiin pientä hyvä, että näki lukea silmälaseilla! Tuleeko tämä olemaan aina näin?(td) Viesti karkasi käsistä.. Piti sanottavan "Reseptin tulostettaessa"
-
0 17
Moro
mitäs tänne kuuluu?
-
0 5
Onnea kaikille isille huomisen isänpäivän johdosta.
Toivotan oikein hyvää isänpäivää kaikille kotikokkilaisille jotka on isiä,ja jos on ylläpidossa niin niille myös.Oikein ihanaa isänpäivää huomisen johdosta.t.Tarja eli tarja2:-)
-
0 6
muusi
onko kukaan kokeillu pakastaa omatekemää perunamuusia?
-
0 8
Rauhalista, mukavaa pyhäinpäivää.
Hih, minulla kurpitsalyhty. Kummitytön tuomia loistavia kummituksia ikkunassa.(:S) Ja aivan upea köynnöskranssi hautausmaalle, sukulaisten muistoksi.
-
0 7
Juttua poronlihasta
Olen kovasti iloinen, kun mies tilasi minulle DelìPorosta poron takaneljännes. Ei ollut monimutkaistakaan netinkautta tilata, ja noutopistekään ei ole liian kaukana. Eli valitsin EuroMarketin pakastinhuoneen, joka säilyttää vain 6E:a vastaan tätäkin tuotepakettia. Liha on kalvotonta, jota ar...
-
0 11
Ruoan maustaminen.
Ruoan maustaminen monastikin ihmetytää minua!Kun ihmiset maustavat ruoan liian mausteiseksi ja käyttävät liiaksi esim. suolaa ketsuppia ja sinappia. ja varsinkin nuoremmat ihmiset ja tietysti ystäväpiiriinikin kuuluu sellaisia ihmisiä.Mutta tietysti ei sitä voi kohteliaisuus syistä monastikin san...
-
0 3
decoupage
askarteluhimo on taas iskenyt :-) olis ideana tehdä kangasta ja paperia käyttäen sisustustauluja ja siksi kysynkin olisko kukaan kokeillut tuota decoupage-lakkaa? onkohan sopivan helppoa ja nopeaa meitsin hermoille... ?::o ei viittis ostaa ennenkuin sais kuulla hiukka kokemuksia
-
0 7
Onnistumisen iloa
Toivoisin tähän tekstiä, asioista, pienistäkin..., mikä oli nyt viimeinen onnistumisen tunne ja missä asiassa. Itse koin onnistuneeni, kun aterioimme, minun säilömäni siivutetut punajuuret, jotka säilöin etikkamausteliemeen, ne nyt taasen maistui niin hyville liharuuan kanssa. Oletko Sinä ...
-
0 1
Pimeäntorjuntaa
Miten te armaat kanssakokkaajat torjutte pimeyden aiheuttamaa "kaamosmasennusta"?? Kynttilöillä, ruualla, musiikilla, taiteilla, miten?? Itse polttelen kynttilöitä ja laittelen ulkolyhtyjä pitkin pihaa, tietysti nautin mahdollisimman usein hyvästä ruuasta ja mukavasta musiikista ja seurast...
-
0 5
Sopisiko ihmisen kakka lannoitteeksi?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1736673
-
0 2
Miten sinua on kosittu?
Minun mies kysyi suoraan mun isältä, saako minun kättä. Isä katsoi miestäni suoraan silmiin ja sanoi, kyllä se päättää itte. Sitten mentiin aika pian kihloihin ja se olikin niin, että ajoin peltotietä, kun mies oikaisi, siis ajoin hänen perässään autolla, huusin ikkunasta, että heitä se h....
-
0 16
Prkleen hyttyset!
Suomessa alkaa olemaan pahin aika ohi mutta taalla sota jatkuu... Eli mika on paras, tehokkain, lapsille vaarattomin tapa tappaa hyttyset sisalla? Kiinni niita ei saa! Meilla on joka ikkunassa ja ovessa hyttysverkot mutta ne pirulaiset odottaa siina oven takana ja heti kun on pieni rako niin rynt...
-
0 0
Rauhaa housuihin
Minua aina naurattaa ton mun miehen kaveri, kun kkäymme kahvilla tolla abc;ssä niin hän aina toilottaa tolle mun poikamies ukolle, että rauhaa housuihin, eiks`, hyvin, yritän kestää sanoo mun mies-kulta. Toivon että tähän kirjoittettaisiin kaikkee ja sen kans.
-
0 5
Minustako vegetaari...?!
Tänään on kansainvälinen kasvissyöjien päivä. Sen kunniaksi laskettiin että jokainen saksalainen syö elämänsä aikana 4 nautaa 4 lammasta 12 hanhea 37 ankkaa 46 kalkkunaa 46 sikaa 945 kanaa sitten vielä kalat ja muut mereneläjät. Jos jokainen pitäisi kerran viikossa lihattoman päivän,...
-
0 4
Italia/Milano
Ollaan miehen ja vajaa 2 vuotiaan tytön kanssa lähdössä Milanoon itsenäisyyspäivän jälkeen. Nyt oon alkanut pohtimaan noita tytön ruoka hommia.. Aamupala saadaan hotellista ja ruoat varmaan löydetään ravintolasta, mutta iltapuuro pikkasen mietityttää! On kuitenkin tottunut syömään sen melkein jok...
-
0 0
Lockerz
Oletteko jo kuulleet tai rekisteröityneet tänne? Kyseessä on siis uusi facebookin tapainen yhteisöpalvelu, sillä erotuksella, että täällä kaikesta tekemisestä saa pisteitä. Näillä pisteillä voi sitten ostaa kaikenlaista tavaraa. Sivu on vasta beta-vaiheessa ja sisään pääsee vain kutsulla. Kutsu...
-
0 17
Voi Matti,Matti!!!
Lyhyet tai pitkät ovat valheen tiet, vai miten se tämä meidän Matin juttu oikein menee. Selitystä, selityksen perään ja kohta hän ei itsekään tiedä mitä puhuu ja mistä. Eroa hyvä ystävä, kun vielä voit kutakuinkin kunniallisesti ja ihmiset unohtavat kaiken. Poliittinen muisti on 3kk ja sitten o...
-
0 4
Miksi nimimerkkisi on se mikä on?
Minä en ole mikään Piia, mutta voin kertoa hoidin yhtä lasta, ei ollut mun oma, olin niin nuori kehtaan sanoa, en uskaltanut ottaa vastuuta, hän oli Piia, tykkäsin, mutta, kun olin niin nuori, en uskaltanut lähteä äidiksi. Mutta olen ajatellut häntä paljon. tässä tämä, miksi olen piia. H...
-
0 5
Vietätkö tarpeeksi aikaa perheesi kanssa?
Elikkäs tämmöistä mietittiin iltasanomissa tänään. Rupesin miettimään asiaa ja tunsin pienen piston omassatunnossani. Pyrimme joka päivä syömään yhdessä ja nuorimmalle lukemaan iltasadun. Arkisissa askareissa kaikki yleensä tekevät oman osansa mutta riittääkö se.
-
0 33
Hanki elämä!
Oletteko tyytyväisiä elämäänne, vai voisiko sittenkin...?
-
0 40
Kynttiläaika alkoi, ihanaa!
Olen aivan sekopäinen kynttilä ihminen. Odotan koko kesän, koska voi laittaa ulos lyhtyyn kynttilöitä ja koska voi sisällä alkaa polttaa kynttilöitä. Nyt se aika on alkanut, eli on tarpeeksi pimeää, jotta ne näyttävät ja tuntuvat hyvältä. Ostin Ikeasta kesällä jo ison kasan erilaisia tuoksuky...
-
0 1
hilloilua
väänsin omppuhilloa ja mustikkahilloa tossa aikani kuluksi. omppuhillo on ihanaa lettujen ja kerman kaa ja kääriksen välissä nami jos olis niin ahkera et kävis viel kerää muutaman puolukan niin sit saa jo riittää tää hilloilu tält erää (:P)
-
0 2
Mikä se on?
Kylvin keväällä jotain papuja enkä tietenkään enää muista mitä ovat... Eli isoja ja punaisia läikkiä palkoissa. Eivät ole härkäpapuja tai ruusupapuja? Pensaat ovat samanlaisia kuin vihreän pensaspavun. Tietäisiköhän joku?
-
0 10
Myyrät puutarhassa/kasvimaalla
Kävin eilen innoissani nostamassa perunoita kasvimaalla. Sain sitten todeta, että myyrät ovat vierailleet siellä. Joka toisesta perunasta oli pureskeltu pieni pala, joistakin vähän enemmänkin.. Joten perunasato jäi vajaaseen puoleen oletetusta. Onko kellään mitään hyviä niksejä myyrien torjumisee...
-
0 36
Koska viimeksi kävit tanssimassa?
Ääk`, mun ukko ei sitten millään, tai viisi vuotta sitten ja vain Anne Mattilan takia, ääk`?, oon mustasukkainen. Ja yksi nainen meinas viedä fväkisin mun mieheni, sanoi vain mulle: "Ja sinä meet vain sitten pois siitä. Mies vain nauraa tossa vierellä! Ja hyvää tanssi-iltaa Teille kaikille...
-
0 14
minkä leffan katsoit viimeeksi ?
http://www.nordiskfilm.fi/valkokangas/minisite.php?id=2036 SUOSITTELEN ! (tu)(tu)(tu)
-
0 98
Ekoteko
Nyt kokeilen uutta ekotekoa, Pyrin jo ostamaan luomua joka kauppareissulla edes yhden asian. Ja seuraavaksi pesen pyykkini 30 ja 40 asteessa. Ennen se oli 40 ja 60 Katoin pätkän tanskalaista hiilijalanjälki ohjelmaa. Ja siinä pesivät 20 asteessa??!! Ja äiti väitti, että puhdasta tulee. Eilen...
-
0 1
talvetus
onkos kukaan talvettanut pelakuuta tahi kärhöä parvekkeella? niin kun ajattelin yrittää ja jos jollain on vinkkei kui onnistuu nii kertokoon ihmeessä. joskus kauan sitten yritin pelakuuta mutta ei se enää lähteny ja nyt naapurin papalla on viimevuotinen pelakuu kukkinut aivan mahdottomasti, sii...