Keskustelut
-
5 40
Onko muillakin hävinnyt reseptejä profiilista?
Kirjauduin Kotikokkiin... Huomasin, että kaikki julkaisemattomat yksityisreseptini sekä kopioidut reseptit ovat poissa! Mukaanlukien edesmenneen fammuni perintöresepti jota en ole vielä jukaissut, mutta jonka olin tallentanut Kotikokkiin yksityisreptitilaan. Olen lievästi sanottuna tuohtunut ja i...
-
3 0
Puolukkasima
Hyö
-
1 4
yksityinen resepti
Hei, kuinka saan muutettua reseptin yksityisestä yleiseksi? Osa on yleisiä, osa ei. Auttakaa tyhmää! Ja joska en meinannut tännekään löytää, niin vastata voi myös "rytmikone@gmail.com" yt-don
-
0 0
Suklaiset Mansikkamuffinsit
Tt
-
2 12
Maustamisen perusteet ja jatko
Miten oppisi maustamaan? Teen yleensä ruuat reseptin mukaan, mutta kun on sen mukaan tehnyt pari kertaa, olisi hauskaa saada makua lisää mausteista. Mielestäni mausteita ei saa olla liikaa. Olisiko 2 - 5 maustetta reseptiä kohti sopiva määrä vai voiko määrää lisätä? Ei kai mausteita lisätä umpimä...
-
3 4
moittiminen
Ikävää lukea joistain ohjeista inhottavaa kritiikkiä :( Oman mielipiteensä toki saa laittaa mutta mollaaminen ei kuuluisi tänne !! esim.....ttu mitä moskaa/ liejua...jne..yks pvä luin 2 respasta ttosi ikävii kommenteja .Jos ei miellytä pitäs mölyt mahassaan . Tää mun mielipide !!!
-
0 0
Pääsiäis kääretorttu
T
-
0 7
Kuvan lisääminen
Julkaisin eilen ensimmäisen reseptini täällä mutta en saa kuvaa laitettua. Eikö puhelimesta voi lisätä kuvaa? Tietokonetta minulla ei ole.
-
0 2
profiili poisto??
Miten profiilin saa poistettua kotikokista?
-
2 6
Parhaat sokerittomat ja VHH reseptit?
Olen päättänyt aloittaa terveellisemmät elintavat ja alkanut karsimaan sokeria sekä liian puhdistettuja hiilareita pois ruokavaliosta. Mitkä on kotikokkilaisten suosikkirepsetit ja ja noudattaako täällä muut sokeritonta ruokavaliota ( https://feelgoodkitchen.fi/blogi/sokeriton-ruokavalio/ ) ?...
-
1 3
voiko konjakin korvata rommilla
siis kotona olis rommia mut ei konjakkia mitä tarvitsisin taatelikakkuun, miten on kävisiköhän tuo?
-
5 10
Trollit, trollaus ja trollaantuminen - älä ruoki trollia
[url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_%28internet%29]Trolli (internet)[/url] [url=http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#trolli]Trollaus ja trollaantuminen[/url] "Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmis...
-
10 21
Kotikokkien niksit?
Tuli mieleen että voisi tehdä uuden kategorian tuonne teemoihin, niksit/vinkit. Tämä tuli mieleen kun saatiin juuri naijalta tuo granaattiomenan aukaisu ja tuossa oli joku löytänyt Hörvelön vinkin oliivien kivien poistamiseen. Tiedän että täällä on paljon muitakin saman tyyppisiä vinkkejä joista ...
-
0 0
Poronkäristys
Safkoi
-
0 0
Maukas kanakeitto
Viikkosafkat
-
3 1
Leivinuunin käyttö
Moi! Nyt tarvittaisiin hieman tietotaitoa tämmösen leivinuunin salojen selvittämiseen. Kuvissa ympyröidyt pellit/kääntöpellit/vivut siis kiinnostelevat. Allekirjoittaneella ei harmainta aavistusta leivinuuneista. eli vinkkejä kaipailisin mitä mikäkin pelti tekee. Vasemmasta sivusta vähän epä...
-
0 1
Uusi resepti 18.8.2021
Kasvissyöjän "etanapannu" herkkusienistä
-
1 3
Parmankinkku // pekoni
Kypsyykö pekoni voitaikinaa sisällä? Ajatuksena tehdä jonkinlaisia kräppejä jossa ytimessä sieniä ja broilerinrintaa. Nuo rullalle pekoninsisään ja käärö vielä voitaikinan sisään. Uunissa 200 noin 20 min. Onko pekoni kypsä?
-
9 2397
TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 7
Tästä tämä jatkuu... mutta mihin se päättyy? Aurikoa kohden säteillen... Toivoisin, että erimielisyydet Ylläpidon kanssa käydään Ylläpidon kanssa erillään tästä Ketjusta/Keskustelusta. Erimielisyydet ovat suola sopassa, mutta kourallinen suolaa pienessä keitossa on liikaa - Nyt suolaa on hyvin...
-
0 0
TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 2 TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 3 TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 4 TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 5 TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 6
-
6 4
Otsikoista
Minua ihmetyttää ja ärsyttää otsikoiden valinnat. Esimerkiksi kun reseptin nimeksi laitetaan "MAAILMAN PARAS" -jotakin. Omasta mielestä ehkä maailman paras, mutta onhan se paljolti liiottelua. Mahtaako kukaan olla samaa mieltä?
-
3 1
olisin kysynyt
olisin kysynyt muistaako kukaan makaronisalaattia jossa on mukana banaania? mulla tuli nuoruudesta 70 luvulta mieleen makaronisalaatti jossa oli makaronia ehkä balkaninmakkaraa ja ainakin banaania ? sain tälläistä joskus maalla kun olin heinätöissä apupoikana ja lounaspalkalla olisi kiva jos muil...
-
0 0
poro
poro ja valkosipuli on etelän miesten hallusinaatio.
-
3 0
Muurinpohjaletut
Kiitos ohjeesta. Tein elämäni ensimmäistä kertaa muurinpohjalettuja ja onnistui erittäin hyvin.
-
2 29
Pyttipannu
Olen nyt ihan piruuttani katsonut useita pyttipannureseptejä netistä, aivan saadakseni jotain uutta asiaan. Todella "köyhiä" reseptejä kaikki. Peruna ja lenkkimakkara ja se on siinä tuntuu olevan linja. Joku vielä kertoo olevansa tyytyväinen reseptiin. En ole vuosikausiin tehnyt itse pyttipannua,...
-
2 17
Kaikki reseptit alleviivattu?
Näenkö vain minä tämän vai onko aivan kaikki teksti kaikissa valmistusohjeissa alleviivattu? Itse en ole tekstiä tuollaiseksi koristellut...
-
0 2
Vettä uunissa?
Kuinka kauan olette yleensä paistaneet vettä uunissa? Nyt 4l kulho uunissa, kun yritetään saada lämmintä vettä uima-altaaseen. Uunissa ei kai näe, kun vesi kiehuu, joten osaako joku sanoa paistoaikaa?
-
7 1
Reseptien määrämerkinnät
Kaikille kiitos ja kunnia mainioista resepteistä. Aina on kuitenkin parantamisen varaa. Merkinnät joissa sanotaan: "Perunasipulisekoisusta yksi pussi" , "Nakkeja yksi pussi" tai "Purkki maitorahkaa" ovat kohtuullisen epämääräisiä. Jos joku reseptin noin kirjoittaa, niin olisi syytä mainita minkä...
-
7 50
Kotikokki tiedottaa: Häiriköt voidaan ilmoittaa ilman erillistä ilmoitusta poliisille
Muistutamme, että häiriköt voidaan ilmoittaa ilman erillistä ilmoitusta poliisille. Kotikokin järjestelmään tallentuu käyttäjien IP-osoitteet, jotka luovutetaan häiriköintitapauksissa poliisille. Rauhallista, häirikkövapaata joulua toivottaen Kotikokki P.S. Uudesta rekisteröitymisikkunasta puut...
-
0 2
Jauheliha mureke
Miksi mureke kerrostuu jos tekee hieman vahvemman satsin . Tein noin 1,5kg lihasta murekkeen. Paistoin normi lämmöllä 180 ast. Noin puolivälissä mureketta oli kerrostumat kuin kaksi kerrosta päällekkäin. Missä vika.???