Keskustelut
-
2 297
Mitä Kotikokit tänään kokkailee. 🌸
Mitä Kotikokit tänään kokkailee. 🍓🥣
-
1 1
Kopioidut reseptit
Olen kopioinut parhaita reseptejä jo muutaman vuoden, mihin ne häviävät. Kopioiduista resepteistä ei löytynyt yhtään ainoaa.
-
1 3
Dallaspulla
Mahtava ohje!
-
5 9
Hyvää Joulua ja onnellista uutta Vuotta
Oikein Hyvää Joulua kaikille kotikokkilaisille ja ylläpidolle.t.tarja2
-
0 2
Porsaanliha
Aikuisen sian lihaa myydään porsaanlihana. Mitä tilaan, jos haluan oikeaa porsaan (nuori sika) lihaa?
-
0 0
Karjalanpiirakat /kp-pohjat
Kertokaapas kokemuksia valmiiksi pualikoitujen levyjen pakastamisrsta ja ja pakastetun käyttämisestä piirakaksi.
-
2 5
Oma reseptikirja
Onko kukaan tehnyt missään kirjaa omilla valokuvilla ja resepteillä? Pari firmaa löysin netistä, joista voi teettää kuvakirjoja (https://www.dekoa.fi/kuvakirja/ esim.), mutta jokin valmis malli nimenomaan resepteille olisi kiva.
-
1 32
Kysymys tuosta peukutuksesta
Minkä takia jotkut käyttäjät peukuttaa ohjeita, joita eivät ole vielä edes testanneet...jos edes aikovatkaan testata? Ajattelin että ohjeet jotka toimii ja on muiden käyttäjien itse testaamia niin saisivat niitä peukkuja, mutta näitä peukkuja annetaan pelkistä kuvista. Ei se peukku sitten ollutka...
-
1 6
Reseptin laadinta päin prinkkalaa
Sain jälleen kokkikaverilta täällä vinkin että eilen lataamastani pizza-reseptistä puuttuu jauhot, puuttui myös hiiva eli kaksi ensimmäistä raaka-ainetta. Ei ole ensimmäinen kerta vaan olen aiemminkin saanut näistä vinkkejä ja alkuun luulin että olin ne unohtanut mutta tapauksia kertyi aina vain ...
-
0 6
+ 63000 reseptiä
Mistä näitä reseptejä pystyy selaamaan, kun niitä ei löydy ainakaan helpolla? Edes hakemalla ei löydy, kuin samat reseptit. Melko turhauttava tämä kotikokki sivu.. Olisi kiva selata ja katsoa muutakin, kuin samat ~100 reseptiä. Melkein jo kaduttaa nämä tunnukset tälle sivulle.
-
14 7
Päivän resepti
Mitäköhän tälle paikalle on tapahtumassa? Päivän reseptinä "klikkaa linkkiä niin näet videon." Ei jusumauta mitä touhua. Muutenkin näitä omien kanavien ja blogien mainostajia riittää. Terve!
-
1 12
Kotikokeille kirppispalsta?
Etsin, mutten löytänyt mitään siihen viittaavaa... Joten miten olisi? Palsta, jossa kotikokkilaiset voisivat ostaa, myydä, vaihtaa, lahjoittaa jne aiheeseen liittyvää rekvisiittaa. Keittokirjoja, koneita, vaatteita, astioita jne... Löytyiskö mielenkiintoa?
-
2 1
Sämpylät
Hyvät sämpylät
-
0 1
Lohkoperunat
Moi
-
0 1
Mikä resepti?
Etsin täältä repestiä joka sisältää possua, cayenne pippuria sekä sinappia ainakin. Jokin kastike ilmeisesti kyseessä? Johonkin kadotin sen ja nyt ei tunnu löytyvän.
-
3 1
Borssikeitto - aito venäläinen reseptti
Tosi hyvin onnistunut Borssi keitto!🙂
-
1 28
Juhannus.
Miten ystävät vietätte juhannusta?:-) Itse olen lähdössä purjehtimaan. Toivovottavasti on kivoja ystäviä mukana. Toisaalta voisin olla kotosalla ja nauttia naapurien seurasta, patiolla.:-)
-
2 33
Kotikokkiin kirjaudutaan 10.6.2020 lähtien Alma-tunnuksella
Kotikokki on osa Alma Mediaa, joka laajentaa entisestään Alma-tunnuksen piiriään korvaamalla Kotikokin käyttäjätunnuksen. Muutos ei aiheuta jo rekisteröityneille käyttäjille juurikaan muutoksia, vain kirjautumisikkunan ilme muuttuu. Tarvitset kirjautumiseen sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Ta...
-
2 3
Täydellisen kakkupohjan leipomisvinkkejä
No, eihän täydellistä usein ole kuin periaatteessa, mutta on silti kiinnostavaa pyrkiä lähelle. Seuraan YouTubessa kahta enlanninkielistä leipomiskanavaa jotka ainakin vaikuttavat melko luotettavilta. Ensimmäinen vinkki: jos taikinaa kohottaa leivinjauheella niin sitä ei pidäkään sekoittaa jauh...
-
0 1
Mihin käyttäisit tattarihiutaleita?
Keräilijä oli kaupassa korvannut tattari-aamiaismurot sitten tattarihiutaleilla. Puuron ystäviä ei tästä perheestä löydy. :) Mites nämä kannattaisi hyödyntää ruoanlaitossa/leivonnassa?
-
0 18
Tältä näyttää uusi Kotikokki-hahmo
Talven aikana Kotikokki tulee uudistumaan, ja juuri äsken 10 000 Facebook-fanin rajan rikkomisen kunniaksi julkaisimme pientä esimaksua siitä uudesta sivustosta. Uusi ilme on kokonaisuudessaan vielä kovasti työn alla, mutta tämä pieni hahmo, vielä nimetön, on jo piirretty. Näet hahmon Kotikokin ...
-
5 1
Upea paikka
Kävimme todella idyllissä paikassa Vääksyssä. Suosittelen lämpimästi kaikille. Aivan mahtavia leivonnaisia, myös gluteenittomia. Laadukkaita juomia. Kaunis miljöö ja mukava henkilökunta.
-
7 529
TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 6
Rakkaat Kotikokkilaiset, meidän on nyt aika muuttaa uuteen ketjuun, koska TÄÄLLÄ SYÖDÄÄN 5 on tullut yli 2500 kommentin ja vähintäänkin yhtämonen kuvan kanssa teknisesti toimintajanansa päätepysäkille. Jännittävä uusi ketju nr. 6 alkakoon... Haluan kiittää lämpimästi kaikkia osallistujia jännit...
-
0 1
Auttakee!
Hakusessa kadonnut, aiemmin runsaassa käytössä ollut, Mestarikokin resepti Talonpojan pata (?), sisälsi ainakin kaalia, pikamakaronia, porkkanaa ja muistaakseni jauhelihaa... Aikeisss oli nyt tehdä vaan korttia ei löydy mistään! Oli muistini mukaan laihduttaja-kategoriaa...?
-
1 35
Kesän lopun kunniaksi reseptikisa
Heippa kotikokit! Ajattelin tässä kesän lopun kunniaksi reseptikisan tynkää järkätä. Miltä kuulostaisi? Mikä olisi teidän mielestänne hyvä raaka-aine, jolla loihtii kokki kuin kokki ihanan reseptin? Marjoja ajattelin..?
-
2 8
Krapsu
Haluaisin kysyä tietääkö kukaan mikä on krapsu ja jos jollain ois sen ohje.
-
1 93
Miten vietätte vappua?
Miten vietätte vappua? Mitä vappuperinteitä teille kuuluu?:-)
-
3 2
Häiritsevä käytös Kotikokissa
Pidämme Kotikokin julkaisut siistinä, siksi törkeimmät julkaisut tai jatkuvan häirinnän ilmiannamme ilman erillistä ilmoitusta poliisille. Tällaiset julkaisut voivat olla esimerkiksi siveellisyyteen liittyvä, erillistä kansakuntaa loukkaava sisältö, väkivaltaan yllyttävä tai muu Suomen lain nojal...
-
1 6
Muuttoimmeisille ruokaa?
Mitähän keksis tarjota muuttomiehille ja -naisille? En haluais ihan pizzaa tarjota...
-
1 125
HOROSKOOPPI
kiinnostaisi kovasti mitä horoskooppi merkkiä kokkikaverit ovat::o? ja uskotteko niihin? itse olen merkiltäni neitsyt (24.8). syntymä-ajan mukaan tehty , missä on nousevat merkit ja kuun merkit j.n.e. antaa jonkun moisen kuvan omasta itsestäsi (siis jos uskot niihin). kiinalaisessa olen koira ja ...