Tiedotteet
-
0 1
Palvelinongelmia 26.3. aamulla (tilanne meni ohitse klo 11.00)
Heips! Kotikokin palvelimissa oli tänään aamulla isoja ongelmia, jotka johtuivat palvelimien "ytimen" hetkellisestä pettämisestä. Tilanne on nyt normalisoitunut, tarkkailemme kuitenkin tilannetta edelleen. Pahoittelut häiriöstä!
-
0 6
Lounasravintoloiden lisuke-vihannekset :(
Lounasravintoloiden ja ihan muidenkin raviksemusliikeiden lisukevihanneksista kyselisin? Onko ihan pakko keittää jo esikäsitellyistä vihanneksista/juureksista kaikki maut pois keittämällä? Eikö niitä saa höyrystää? Ihan ihanan näköiset lisukevihannekset on nin herkun näköisiä, mut nyt jo ja ku...
-
0 10
KotiKokit netin ulkopuolella
Ihmettelen miksi netin ulkopuolella eli paperisena ilmestyvät reseptit/ vuoden Kotikokki kisaajat jne jutut eivät näy täällä netissä? Eikö ylläpidon aika riitä tähän vai mistä kyse? Monia kuitenkin kiinnostaisi nuo jutut ja reseptit ja koska ne on Kotikokin nimen alla niin luulisi että tottakai n...
-
0 2
Ihmetyttää,kummastuttaa pientä kulkijaa???
Onko minun kalenterissani virhe vai mikä on, kun aloitussivun ylälaidassa on sunnuntaimainos, jossa etsitään parasta PIPARKAKKUTALON.KAAVAA? ONKO SE AJANKOHTAINEN KISA JUURI NYT, KUN LÄHESTYMME PÄÄSIÄISTÄ? Tietenkin on hyvä olla ajoissa liikkeellä, eihän siinä mitään, ihmettelen vaa?...
-
0 1
Bugi: profiilikuvan lisääminen
Jos painaa [Lisää kuva]-painiketta valitsematta ensin kuvaa tulee seuraava virhe ja stacktracea: "500: Hopsista, jokin meni hassuiluksi!"
-
0 3
Rivin lisäys reseptin väliin..
Kun kirjoitan tänne uutta reseptiä ja se on lähes valmis niin enkös huomaakin että jokin ainesosa on jäänyt esimerkiksi kastike-väliotsikon alla olevasta ainesosalistasta pois. Tällöin joudun poistamaan kaikki sen jälkeen lisätyt rivit ja kirjoittamaan sen puuttuvan rivin vasta sitten, sen jälkee...
-
0 2
Miten saan reseptin julkiseksi?
Hei! Laitoin juuri äsken uuden reseptin tänne. Pöytälaatikossa tulee uuden reseptin kohdalle että se on piilotettu. Miten saan sen julkiseksi??
-
0 2
Kuvan lisääminen
Liityin vasta tänne ja kun katselin reseptin luomista, en löytänyt siitä kohtaa, jossa reseptiin voi liittää kuvan. Voisitteko ystävällisesti neuvoa :-)
-
0 29
Uusimme hakua! Ilmoita mahdollisista pulmista tänne :)
Uudistimme hakua; niin taustatekniikan kuin itse tulosjoukon kohdallakin. Tulosten pitäisi olla jälleen hieman aiempaa relevantteja ja ennen kaikkea haun tuloksia pitäisi olla kivempi selata lävitse: uusi hakutulosivu aukeaa eteen ihan vain sivua alaspäin vierittämällä! Jos vastaan tulee yhtää...
-
0 1
Ideat loppuu
teen joululahjaksi yhelle tutulle sellaisen kansion missä on kaikkiä hyviä reseptejä. Auttakaa mua mä en enää keksi ideat loppuu :S (täs lista mitä mulla on:pizza, riisisuklaa, kaakaopikkuleivät, lettutaikina, dumle- muffinit, pannari, pikkuleivät, suolaiset pasteijat, mokkapalat) HELP!! (:P)...
-
0 1
Ideat loppuu
teen joululahjaksi yhelle tutulle sellaisen kansion missä on kaikkiä hyviä reseptejä. Auttakaa mua mä en enää keksi ideat loppuu (täs lista mitä mulla on:pizza, riisisuklaa, kaakaopikkuleivät, lettutaikina, dumle- muffinit, pannari, pikkuleivät, suolaiset pasteijat, mokkapalat) HELP!! :)
-
0 34
Päivän resepti
Päivän herkkuna syntymäpäiväkakku koiralle :-) Voisi varmaan vaihtaa.
-
0 5
Keittokirjan poistaminen.
Olen luonnut 2 keittokirjaa ja haluaisin poistaa toisen. Mutta miten? Ainoastaan toinen kirjoista näkyy jossa on reseptejä.
-
0 1
MIHIN VIESTIT HÄVIÄÄ??
-Kirjoitan muuallekin ja pitkiä viestejä.Käyn välillä tupakalla ja teksi pysyy koneella,MUTTA EI TÄÄLLÄ!!! -Ei ole ensimmäinen kerta. Todella turhauttavaa.
-
0 0
Haussa ongelma 21.8.2012
Heippa kaikille! Meillä oli tänään puolen päivän jälkeen tunnin pituinen katko palvelinongelmien vuoksi. Ongelman heijastevaikutteet vielä kutkuttelevat hetken, sillä haku ei tällä hetkellä toimi. Pyrimme saamaan ruokahaun toimimaan viimeistään huomisen aikana! Pahoittelut haitasta....
-
0 8
Hidasta on.
kestää mielestäni ihmeen kauan ladata näitä sivuja auki ja rullaaminen alas tai ylös sivua on yhtä mainosten odottelua. Se tylsistyttää selaamista niin paljon että lopulta ei enään hotsita etsiäkkään mitään vaan siirtyy nopemmille sivustoille.Valitettavasti :( surffailu ei oo enään kivaa....
-
0 30
Tylsää!
Mikäs kotikokeille oikein on tapahtunut, kun kaikenlainen (kiivaskin) keskutelu on loppunut kokonaan? Viikko/kuukausi tolkulla sivut ovat todella harmaat, mitään ei tapahdu, ylläpito nukkuu,vanhat hyvät keskustelijat ovat kaikonneet?? Tehkääpä pojat nyt jotain räväkkää, unohtakaa se toimintojen...
-
0 4
kotikokki phone appletit. (huono yhteensopivuus C sarjaan)
Ainakaan tuo ovi suite ei toimi, koetin ladata symbian ^5 tuon symbian ^3 sovellutuksen, joka pitäisi toimia hyvin, mutta ovi sanoo välittömästi, ettei sovellus sovellu minun nokia c6-00 (qwerty versio) puhelimeeni. Kokeilin myös kosketa.kotikokki.net, mutta huomasin siinä olevan peruslaatuine...
-
0 10
hello
Mistähän johtuu että kun kirjaudun ulos muutamaksi päiväksi (noin kuukausi) niin kirjautuminen "epäonnistuu" olen joutunut muutaman erillisen tilin tekemään, ja aina se jostain syystä katoaa. Olen tarkistanut tunnuksen ja salasanan
-
0 52
Ongelmia Kotikokin reseptihaun kanssa? Kirjoita tänne!
Jos törmäät ongelmiin Kotikokin reseptihaun kanssa, ole ystävällinen ja ilmoita itsestäsi täällä! :) Otamme sinuun sen jälkeen yhteyttä pikaviestillä niin voimme selvittää asian tarkemmin, kiitos avusta! Voit ottaa myös yhteyttä alalaidan palautelomakkeen kautta Pyynnön tausta: yksittäisill...
-
0 0
Millä reseptillä eniten "Peukkuja"
Löysin tällaisenkin palstan ? Joten alla linkki kysymykseeni joka vissiin kuuluisi tänne. view-source:http://www.kotikokki.net/keskustelut/?read,2,157670,157670#msg-157670
-
0 24
Kotikokki uudistuu 4.4.2012 aamulla
Kotikokki.net uudistuu huomenna, erityisesti ulkoasu uudistuu, mutta kaikenlaista muutakin pientä hiomista on löytänyt tiensä askartelupöydiltä huomiseen julkaisuun :) Pieniä katkoja voi olla luvassa aamulla, mutta sitten otetaankin isolla mielenkiinnolla vastaan palautetta onnistumisista!
-
0 12
Kuvan lisäys pikaviesteihin?
Osaako joku sanoa onnistuuko pikaviesteihin kuvan lisäys -ottaen huomioon että käyttäjänä on täysi blondi tietokoneiden kanssa?
-
0 2
Kotikokissa nopeutussäätöjä
Olemme tehneet ja teemme lähiaikoina kaikenlaisia pieniä nopeussäätöjä tänne Kotikokkiin, näistä voi johtua sitten aina välillä ihan pieniä katkoksia ja vastaavia, elkää hätääntykö niistä! Käyttökokemuksen pitäisi parantua. Myös pientä sivuston freesausta olisi luvassa jjokusen hetken sisällä!...
-
0 6
PIKAVIESTI HÄVIÄÄ .
Nyt on käynyt henkilö kohtaisen pikaviestin kanssa pari kertaa,että se häviää kesken kirjoittamisen taivaan tuuliin.se todella on inhottavaa!! -Missä vika?
-
0 6
kirjoita uusi resepti
Koskahan voi taas kirjoittaa uuden reseptin niin kun ennen ? Nyt tarvitaan joku ihmeen firepoksi ta mikä lie ohjelma että voi kiroittaa resettin, oliko se liian hyvä kun ennen senkun kirjoitti ja julkaisi reseptin ? On se kumma kun noita sivuja pitää kokoajan vaikeuttaa, kai tulee liikaa resept...
-
0 4
Kotikokkien ja Iltalehden kilpailu??
Onkos kisa jo ratkennut, etsivät parasta kotikokkireseptiä, mutta ei ole sen koommin kuuluinut mitään? Olenko missannut jutun vai onko vielä kesken?
-
0 8
Reseptin kirjoittaminen ei toimi?
Hei Kun yritän kirjoittaa reseptiä se ilmoitraaa heti kun klikkaaan reseptin kirjoitus nappia että Tunnustasi ei ole vielä tarkistettu. Voit kirjoittaa vasta reseptejä kun olemme tarkastaneet tunnuksesi. Rekistöröidyin tänään ja olen nyt muutaman tunnin jo odottanut. Mitä vikana voisi ...
-
0 5
apua!
Moi kaikki :) Minun pitäisi keksiä kotsan koulutyöhön jokin ateriakokonaisuus . Teen tätä työtä Amerikan ruokakulttuurista ja ateriakokonaisuus pitäisi siis olla aika Amerikkalainen !
-
0 4
Kategorioista?
Voisiko ryhmitellä karppaajien reseptejä omaan kategoriaan, samoin kuin laktoosittomat , gluteenittomat . Karppaminen tuntuu aika vaikealta, joten valmiiden reseptien löytäminen auttaisi paljon.