Tiedotteet
-
0 4
Kategorioista?
Voisiko ryhmitellä karppaajien reseptejä omaan kategoriaan, samoin kuin laktoosittomat , gluteenittomat . Karppaminen tuntuu aika vaikealta, joten valmiiden reseptien löytäminen auttaisi paljon.
-
0 9
KokkiLoki =)
Kertokaa nyt tyhmälle... Onko tuossa Kokkilogissa sellaista mahdollisuutta - että merkintä näkyisi vain minulle??? Julkinen, löytyy... Kaverit, löytyy... Mutta, että vain minulle - onko mahdollista??? Johan mua kohta hulluna pidetään, kun ja jos syydän taukoamatta meidän perheen päittäisiä...
-
0 7
Kokemäkeläisen joululimpun ohje ??
Tein tätä limppua eilen ja ainakin minun makuni mukaan tästä puuttui suola. Tänään aamun lehdessä oli sama ohje, mutta lisättynä 1rkl suolaa. Miten on?
-
0 15
Mobiiliversio
Käytän Androidin mobiiliversiota ja ihmettelen kun siitä ei voi tulostaa ostoslistaa tai edes reseptiä? Mistähän moinen?
-
0 1
Kokkilokin historianäkymä uusittu: näe kätevästi "almanakasta" mitä olet syönyt ja mitä olet ollut mieltä!
Uusimme kotikokin kokkaushistoria näkymän hieman visuaalisemmaksi ja paremmin toimivaksi; nyt näkymästä näkee kätevästi esimerkiksi mitä ruokaa on milloinkin kokannut ja nopeasti myös omat muistiinpanot siitä. Kokkiloki mahdollistaakin tämän jälkeen hyvin oman makuhistorian tallettamiseen talt...
-
0 2
Respti Pöytälaatikkoon
Hei, yritän sekä kännykässä että pöytäkoneella saada reseptin Pöytälaatikkoon, mutta aina se on tyhjä. Vaikka painan/lisään reseptin toistamiseen niin tulee teksti kännykässä että "Resepti on jo pöytälaatikossa" ja kun käyn katsomassa niin ei siellä mitään ole, Ihan tyhjyyttä ammottaa sekä koness...
-
0 2
APUAAAA, AUTTAKAA
kertokaa joku MITEN voin poistaa käyttäjäni? :(
-
0 4
Tarttis tietoa??
Askarruttaa sellainen asia, kun korjaa omia resptejään siis tekee muutoksia aiemmin kirjoittamiinsa resepteihin ja tallentaa muutokset asianmukaisesti. Muuttuuko ohje myös niillä kokkilaisilla, jotka ovat kenties kopioineet resptin omaan pöytälaatikkoonsa joskus aiemmin? Minulle käy tämän tästä,...
-
0 2
Valokuva reseptin yhteyteen?
Heippa kaikille! Aloitin juuri täällä laittamalla ilmoille ensimmäisen reseptini ja nyt en pöhkö käsitä mistä ja miten saan lisättyä ruoka-annoksen valokuvan reseptiini. Kuva on koneellani. Auttakee nyt te viisaat!! Hanski :( ...ja sainpa laitettua tämän avunhuutoni keskustelussa aivan väärä...
-
0 0
Julkaistu: Jääkaappihaku ("beta"-versio)
Heips! Julkaisimme haku-osastoon "jääkappihaun", jonka ajatuksena on auttaa hakemaan reseptejä hieman sen mukaan mitä omasta jääkaapista löytyy. Ominaisuus on vielä kehityksen alla, mutta ajattelimme julkaista sen tässä vaiheessa jo kokeiltavaksi ja kommentoitavaksi :) Haun löytää Kotikokin h...
-
0 9
HK Sinisen makkaratiimin äänestyksen voittajan julkaisu ensi viikolla
Näin vielä viikon loppuun tieto siitä, että varsinainen äänestys HK Sinisen makkaratiimissä on päättynyt (äänestäminen on edelleen teknisesti mahdollista, mutta ääniä ei enää huomioida). Julkaisemme eniten ääniä saaneen reseptin ensi viikon maanantain aikana! :) Hyviä, rauhallisia ja ruokaisia...
-
0 26
Yllapidolle:)
terve vaan pitkasta aikaa:) En ole vielakaan saanut keittokirjaa tanne saapasmaahan vaikka kasittaakseni meidan piti saada se veloituksetta, siis joilla kirjassa resepteja. Kiitos etukateen ja iloista syksya kaikille!
-
0 3
linkitys
Ennen osasin linkittää, mutta nyt kaikki tiedot hukassa. Kiitos ohjeista harvoin täällä käyvälle.
-
0 5
Uusia ominaisuuksia: Kokkiloki ja uudistettu haku
Kotikokkiin on nyt julkaistu näkyviin pari pidemmän ajan kehityksessä ollutta ominaisuutta. Pieniä hiomisia on vielä luvassa, mutta käyttää saa jo rankasti :) Kokkiloki - tallenna muistiin mistä teit ruokaa ja milloin (sekä kaikki muut tärkeät ruokaan liittyvät asiat) Kokkilokiin saa talle...
-
0 5
Päivityksiä ja katkoja tänään aamulla 18.8.
Teemme kotikokkiin hieman päivityksiä tänään aamulla (torstai 18.8.), joten jonkun aikaa esiintynee tähän liittyen pientä pätkimistä ja mahdollisia toimimattomuuksia. Huomiot hassuuksista ovat luonnollisesti hyvin tervetulleita tähän ketjuun, niitä kannattaa kuitenkin raportoida vasta kun pää...
-
0 4
KEVYTTÄ
Etsisin kevyitä ruokaohjeita ja herkkuja (:P)
-
0 5
Lisää kuva reseptiin?
Olen aika kauan ollut poissa sivustolta ja nyt kun reseptin olisin lisännyt julkiseksi, en löydäkään enään vanhaan tuttuun malliin *lisää kuva* toimintoa. Rautalanka ohjeet kiitos tuon kuvan lisäykseen reseptiin.
-
0 227
Avoin ideaketju - mitä sinä kaipaisit Kotikokkiin?
Heips! Olemme aina silloin tällöin avanneet näitä ketjuja, joissa haemme teidän toiveitanne uusista ominaisuuksista tai vanhojen virittämisestä. Kysymys siis kuuluu: Jos saisit aivan vapaat kädet, mitä haluaisit nähdä Kotikokissa tapahtuvan seuraavaksi? Vastaus saa olla jokin uusi ominaisuus, ...
-
0 52
KK KEITTOKIRJA Virheitä ;(
Hei kaikille, eilen tutkin kirjaa ihaillen ja iloitenkin :-) Mutta, sitten katsoin myös omiani hieman tarkemmin... ja apua... jossain kirjan tekemisen vaiheessa on sattunut - outo VIRHE :X Kirjan sivulla 193 "Sienisalaatti" - kirjantekijä on saanut aineksien listalle SILLIÄ!!! Ei hyvää päivä...
-
0 1
Kotikokissa iso käyttökatkos tänään keskiviikkona 25.5.2011
Kotikokissa olin palvelinpäivityksestä johtuva ison iso käyttökatkos tänään keskiviikkona 25.5.2011. Normipäivitys keskeytyi odottamattomiin teknisiin ongelmiin, joiden kanssa painittiin yhteistyössä palvelintarjoajan kanssa pitkälti iltaan. Tänä aikana Kotikokkia ei pystynyt käyttämään. Tilan...
-
0 1
Miten pystyn lisäämään kuvan profiiliini?
Yritän painaa: "Oma kuva" kohdasta lisätääkseni profiilikuvan, mutta kun painan siitä, se sanoo ettei sivua pysty näyttää ja että palvelimessa on virhe. Tietääkö joku miten tämän saisi korjattua? :O
-
0 1
Missä blogit???
Tän uudistuksen myötä ovat blogi-linkki hävinnyt, vai enks mä osaa käyttää tätä sivustoo?? Voishan sitä googlettaa, mut kaikkien nimiä ei muista=/
-
0 2
Miten profiilin saa poistettua?
Kotikokki jakaa kuvaani kaikille ilman lupia ja kuvien poistoista välittämättä ja oletuksena myös Kotikokissa tehtyjä kommentointeja facebookissa. Mistään ei löydy profiilin poistoa tai yhteyttä ylläpitoon (paitsi palautelomake), tuntuu kuin olisi raiskattu julkisesti, kiitos paljon siitä! :-( ...
-
0 8
Kalorilaskuri
Mistä löydän tuon kalorilaskurin? Oon kahlannut koko sivuston läpi mutta ei vaan satu silmiin.. :D
-
0 65
Käyttökatkos tänään (28.2.2011) illalla: kotikokin taustaremontti menee tulille!
Heips! Julkaisemme tänään illalla Kotikokin hartaudella tehdyn ja hyvin laajan taustaremontin tulokset julkikseksi. Tätä varten menemme käyttökatkolle noin klo 21.30 / 22.00 tienoissa. Palvelu non taas käytettävissä siirron jälkeen joko jo illalla tai viimeistään tiistai-aamusta. Julkaisun ...
-
0 0
Keittiögalleria
joko toimii ??
-
0 0
nENÄKANNU
Oletteko kokeilleet nenä-kannua? Itse olen ja todennut hyväksi, eipä nuhasta haittaa jos vaan muistaa huuhdella viikoittain tai akuuttisena päivittäin.
-
0 8
Kuvan lisääminen kännykällä?
Mielestäni tästä nyt puuttuu jotain? kuten vastaanottajan nr tai jotain... multimediaviestejä (MMS) tai sähköpostia. Kuvan ehdottaminen onnistuu viiden helpon vaiheen kautta. 1. Ota kuva. Kuvan sommitteluun löydät apuja täältä. 2. Valitse valikosta lähetystapa (joko "multimediavies...
-
0 2
KARPPAUSTA ILONASSA
Katselin tuossa kaupassa käydessäni Ilonaa. Siinä oli karppausruokia. Mulle ei kyllä auennut Insanityn leipä, jossa oli käytetty perunasosetta, ohra-ja ruisjauhoja ym,. Minun kokemukseni mukaan tällaiset ainekset ei karppareiden leipomuksiin sovi. Kaikki kunnia Insanityn ihanille ohjeille, mu...
-
0 7
Ei mikään kuumin keskustelu mutta :D
Sanokaas mite ihmee kauo kestää "tarkistaminen" että pääsee laittaa uusia reseptejä ja kuvia niistä :)?rekisteröin vasta tossa noin 20min sitte ja ois uusi resepti jo valmiina kuvien kera :D kertokaa pleaaaas :D