Hei kysyisin jotta mikä on kun ei onnistu jälleen kerran uuteen reseptiin linkitys,josta saa ohjeen johonkin ohjeeseen,apua missä vika????
Oisin linkittänyt kakkupohja ohjeen reseptiini,muttei onnistunut :(
Laitoit siis sen toisen kakkureseptin nimen linkitettäväksi ja sait ehdotuksia.Klikkasitko haluamaasi reseptin ehdotusta ja sen jälkeen tallensit?Siinä on minun virheeni ollut.
Nyt minulla toimi.
On kyllä taas omituista, kävin kokeilemassa fetakinkkupiirakkasi linkittämistä omaan piirakkapohjaohjeeseeni ja onnistui, siellä se on, eli niinkin tuo kuitenkin toimii.
tatska: olet siis kirjautunut sisään ja se resepti johon haluat linkityksen olet siirtänyt muokkaus-tilaan? Linkityshän löytyy sieltä reseptin ihan ala-osiosta ja pitää muistaa tallentaa resepti sen linkityksen jälkeen....
En tiedä auttaako yhtään?
Ompas nyt outoa, menin testaamaan omaan reseptiin (suklainen kahvikastike) tillimoussen (oma resepti myöskin) lisäämistä ja ei ollut mitään ongelmaa linkittää, antoi reseptin heti, tallensi ja kävin katsomassa sen jälkeen vielä reseptin niin mousse näkyi linkityksissä.......joten nyt on jotain outoa ettei sulla se onnistu. Harmillista kun tuo ylläpito ei täällä juurikaan käy, on nimittäin noita ongelmia reseptien kanssa muutakin, tiedä sitten liittyykö tähän samaiseen ongelmaan vai ei.
Minulla on ihan sama vika.En ole vielä koskaan onnistunut linkittämisessä,vaikka olen aivan juuri noin kuin Taskuvenus kirjoitti toiminut.
Juuri äsken vielä kokeilin,ei tapahtunut muuta kuin,että yksi valokuvistani hävisi joksikin aikaa.
Just mulla on nyt sama vika,aikasemmin onnistuin linkityksissä,mutta nyt ei millään onnistu...harmittaa ko ois ollut niin paljon parempi se kakkupohja ohje linkittää,ettei tarviis kirjotella uudelleen kokonaan..
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Nyt minulla toimi.
En tiedä auttaako yhtään?
Juuri äsken vielä kokeilin,ei tapahtunut muuta kuin,että yksi valokuvistani hävisi joksikin aikaa.