Kadonnut kakkuresepti hakusessa! Pystytkö sinä jelppimään?

kakkuongelmia
Hei!

Nyt kaipaisin kaikkien reseptejä säilyttelevien ihmisten apuja!
Tein 12-vuotiaana, eräänä kesänä (olisiko nyt sitten vuonna 2004 tai 2005) tosi usein yhtä ihanan makuista kakkua. Reseptin löysin jostain tämmöisestä ohuesta(?) ilmaislehdestä, luultavasti yhteishyvä tai me-lehti. Pirkka-lehti se ei mielestäni ollut. Ruokapirkkaa en tiedä oliko edes silloin?
Nyt olen 20-vuotias ja mieleen on palannut usein tuo upea kakku. Se ei ollut liian makea, ja maistui raikkaalta ja suklaiselta ja ihanalta. Resepti on täysin kadonnut. Katosi jo vuosia sitten. Muistan kakusta vain muutamia ainesosia, ja niitä olen yrittänyt googletella - tuloksetta. Asiaa ei auta etten tosiaan muista että mikä lehti se oli josta reseptin löysin.

No, siihen reseptiin.
Sen kakun täyte sisälsi ainakin tummaa suklaata ja tuorejuustoa. Myös pakastevadelmia, niitä kait jotenkin survottiin siihen täytteeseen. Ne toi sitä raikkautta. Varmaan myös jotain kermavaahtoa tai rahkaa. Tuosta en ole varma.
Sen muistan, että jostain syystä kakku koristeltiin kiiveillä. Kakku oli ruskean värinen, en tiedä onko tämä vain mielikuva. Se oli siis suklainen ja vadelmainen kakku. Se oli täytekakku, ei juustokakku miltä saattaa ehkä tuon tuorejuuston vuoksi tuntua. Siinä oli tavallinen kakkupohja, varmaan kaakaojauheella "värjätty".
Tässä on minun tiedot. Enempää ei ole, ja se on kyllä vähän raivostuttavaa. Onko kellään aavistustakaan?

Eli:
- vuodelta 2004 tai 2005
- joku ilmaisjakelulehti, esim. me tai yhteishyvä. Sellaisia joissa oli paljon ruokaohjeita. - tämä ei ole 100% varmaa tietoa, saatan muistaa ehkä väärin
- tummasuklaa, tuorejuusto, vadelma. Koristelu kiiveillä.

15.5.2013

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit