HS - Maku on tulossa uudestaan

Silke
Vihdoin valo voidaan nähdä!

Toivottavasti voimme päästä eroon kaikki E-ruokaa ja nauttia esimakua ruokaa :-)

Suomessa on erittäin hyvä raaka-aineita, mutta usein sitten ne ajetaan tehtaalle.... ja ulos tule E-ruokaa.

http://www.hs.fi/ruoka/artikkeli/Superkevyen+ruuan+suosio+hiipuu/1135262064652

Terve Silke

2.12.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Silke
Piku kilpeilu. Mitä tämä on?

Broilerinliha, vesi, vehnäjauho, hiiva, sokeri, mausteet, kalkkunalihavalmiste 10% (kalkkunanliha 70%, vesi, tärkkelys, maitoproteiini, arominvahvenne (E640), kasviproteiini, hyytelöimisaine (E407), hapettumisenstoaineet (E331, E301), suola, dekstroosi, säilöntäaine (E262), savuaromi), juusto 10% (maito, vesi, laktoosijauhe, natriumkaseinaatti, sulatesuolat (E452, E450, E331, E339), voi sakeuttamisaine (E407), hapettumisenestoaine (E330)), rypsiöljy, broilerin NAHKA, hernekuitu, muunnettu tärkkelys, maissijauho, suola, nostatusaineet (E500, E450, E341), soijajauho, maitoproteiini, munanvalkuaisjauhe, stabilointiaine (E412), broileriaromi, emulgointiaine (E451). Suolapitoisuus 1.3%, Voimakassuolainen. Lihapitoisuus 50%

Tiedätkö??
Huomena minä kerron :-)
1.3.2011

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Teya
Laittakaapa tänne suosituksia kuivureistanne ja mitä kannattaisi ottaa huomioon sellaista hankkiessa.
Minulla meni ostoslistalle ja olen etsiskellyt sopivaa, mutta kun ei ole aikaisempaa kokemusta niin kertokaas vinkkejä :)
10.2.2011

Eero
Itsekin on kyllä lähes varkain tullut lisättyä voin ja kerman käyttöä ruuanlaitossa. Kovin suurista määristä ei vielä toistaiseksi tosiaankaan ole kyse, mutta muutos on suurempi noin periaatteellisena ajatuksena / suunnanvaihdoksena. Pitänee olla varovainen, ettei vetäise ylitse :)
13.12.2010