Touch of Taste -fondit
http://www.kotikokki.net/kumppanit/campbells/
Olen ihan innoissani, kun makuja on niin monta ja olen aiemmin käyttänyt vain kana-, liha- ja kalafondia! ihan uusia makuja siis odotettavissa!
Jokainen pullo oli pakattu tiiviisti kuplamuoviin, joten en ole edennyt vielä sen pitemmälle kuin että poksuttelen niitä kuplia rikki(:D Mulla on himo niiden rikkipoksutteluuni!!?? :P
31.3.2010
Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.
Virhe
One fine body…
Lisäksi on vielä Mailo, joka auttaa aina kaikissa ongelmissa.
Mukavaa kevätpäivää kaikille!
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Täytyy pian käydä katsomassa ja kokeilemassa.
Kiitos, Riitta-Mummo. Mailo ei aina vaan ole maisemissa ja tämä ketju on jäänyt vähemmälle huomiolle.
Reseptin tageihin kannattaa kirjoittaa touch of taste, yhteen erikseen, lihaliemi, kalaliemi, ..jne
Mitä useammalla tavalla tageissa on sanoja, sen paremmin reseptit löytyvät.
Jää kyllä käyttöön ainaki osa (kasvis,kanttarelli,riista,vasikat ja hummeri)
mirweli voisi korjata lihapullareseptinsä hakusanan, niin sekin päätyisi oikeaan paikkaan8-)
1. Missä raatilaisten arvioinnit näkyvät?
2. Onko vasemmassa laidassa ylhäällä näkyvä punainen sana kumppanit linkki? Pitäisikö sen aueta? Ei meinaan aukea:?
Menna, arviot tulevat näkyviin näillä näkymin huomisen aikana kaikille eli vastausten jälkeen ne pitää vielä muokata näytettävään muotoon (jota tässä on siis tehty :). Punainen Kumppanit-sana ei ole linkki!
No ei onnistunut: ei ollut enää lomaketta sunnuntaina 18.04. jolloin sain ohjeet.
Lueskelin juuri toisten arvostelija ja aika samoilla linjoilla olen. Ainoa vaan, että mun mielestäni ITALY... fondi on ihan hirveää ja aivan liian hallitsevaa maultaan. Monien suosikki kun oli.
Kokeilin sitä uudelleenkin ihan vähän ruuan seassa ja sen maku tunki esiin ja (pilasi) hallitsi koko ruokaa. (1rkl/700g jauhelihaa). Tokihan laitoin muitakin makuja ja mausteita.
Ajattelin, että voisin laittaa arvosteluni tuonne valmistajan osoitteeseen, joka tuli paketin mukana.
vähän pihalla.Mutta monta reseptii tuli tehtyä.Vielä muutama aukaisemattakin.
juu ei mulle tullu mitään sähköposii, tai sitten on mennyt roskaposteihin.
Mutta minä ainakin olin älyttömän tyytyväinen fondeihin.Tulipa lorauteltua vähän jokapaikkaan...naminami:)o
Hyviä tuotteita joita aion käyttää jatkossakin.
Palaute Pistetty - Fondit melkein käytetty!
Siis uusia hankkimaan! (:D
Hummerifondia lisäsin tilkan katkarapusalaattiin. Mielestäni Hummerifondi sopii myös lohiruokiin. Sienipiirakan täytteeseen kokeilin kantarellifondia onnistuneesti.
Kasvisfondia lisäsin tilkan sämpylätaikinaan.
Porkkanasämpylöistä tuli hyviä.
Kiitoksia vaan kovasti Touch of Taste fondien lähettäjälle, että sain olla mukana testaamassa. Minusta ainakin tuli näiden tuotteiden käyttäjä ja tuntemuksiani vien eteenpäin reseptieni voimalla.
Kokeilin minäkin italy vasikkafondia jauhelihakastikkeeseen, johon tuli myös tomaattimurskaa. Maku oli minulle pettymys.
En kyllä pidä esim basilikan mausta, enkä käytä sitä ruuissani. Liekö siinä syy. Tai määrä oli väärä, joten varmaankin on kokeiltava uudelleen. Tavaraahan kyllä kaapista löytyy(tu).
Nyt pääsee itekki kokeileen noita ihanuuksia ku pääsi työharjoittelusta leviltä.
Tänään laitoin pastalle kinkku kastikkeen ja siihen italy vasikka fondia. Sopi kyllä hyvin.
Huomenna vuorossa jotain hirven jauhelihasta...hmm sienikastike ja perunat lisäksi.
Kiirus vaan tulee kokeilemisessa.