Touch of Taste -fondit

Tittiditii
No niin, nyt on mullakin kotona yhdeksän erilaista fondia! :-)

http://www.kotikokki.net/kumppanit/campbells/

Olen ihan innoissani, kun makuja on niin monta ja olen aiemmin käyttänyt vain kana-, liha- ja kalafondia! ihan uusia makuja siis odotettavissa!

Jokainen pullo oli pakattu tiiviisti kuplamuoviin, joten en ole edennyt vielä sen pitemmälle kuin että poksuttelen niitä kuplia rikki(:D Mulla on himo niiden rikkipoksutteluuni!!?? :P

31.3.2010

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Riitta-Mummo
Laitoin sulle henk. koht.viestissä ohjeet, toivottavasti saat asian kuntoon. Eeronhan saa kiinni myös oman profiilin kautta laittamalla henk.koht,viestin hänelle tai tuon kuuman linjan kautta yleisenä viestinä.
Lisäksi on vielä Mailo, joka auttaa aina kaikissa ongelmissa.
Mukavaa kevätpäivää kaikille!
18.4.2010

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Estella
En ole vieläkään saanut palauteohjeita, vaikka "tein itseni tykö" ihan sähköpostiviestillä Eerolle. Eihän mulle kyllä tullut aluksikaan muuta kuin fondipaketti ja siinä olleet ohjeet. Jos joku raatilainen vaikka pistäis mulle ohjeita, kun Eerolta ei tunnu saavan.:?
17.4.2010

cherry
Palaute lähetetty. Kiitos että sain olla mukana testaamassa.
Hyviä tuotteita joita aion käyttää jatkossakin.
17.4.2010

cherry
Hei! Kokeilin Italy vasikkafondia pizzan täytteeseen johon tuli herkkusieniä kinkkua ja tomaattimurskaa. Perhe piti mausta.
Hummerifondia lisäsin tilkan katkarapusalaattiin. Mielestäni Hummerifondi sopii myös lohiruokiin. Sienipiirakan täytteeseen kokeilin kantarellifondia onnistuneesti.
Kasvisfondia lisäsin tilkan sämpylätaikinaan.
Porkkanasämpylöistä tuli hyviä.
15.4.2010

Estella
Hei
Kokeilin minäkin italy vasikkafondia jauhelihakastikkeeseen, johon tuli myös tomaattimurskaa. Maku oli minulle pettymys.
En kyllä pidä esim basilikan mausta, enkä käytä sitä ruuissani. Liekö siinä syy. Tai määrä oli väärä, joten varmaankin on kokeiltava uudelleen. Tavaraahan kyllä kaapista löytyy(tu).
13.4.2010