Olen niiìin innostunut, esim: Mirin-japanilainen riisiviini ruuanlaittoon.
Voi, että voi olla ihanan makuinen, Mirin seasoning
Olen laittanut sitä nyt riisiin ja vaikka minne sopivaksi olen keksinyt, minun rannikko ruotsalainen mieskin on ihan ihastuksissaan mausta.
En olisi uskonut miten lempeä, makea, ihana maku, siis suosittelen.
Olen laittanut riisiruokiin, kevätkääryleisiin.
Nyt sitten toinen ihastuksen kohde, mieheni ei ole ikinä tykännyt noista chileistä, mutta nyt, nam..., todella nam.., hyvin muhinut mausteliemessä kaupasta ostettu: Sweet chilli Thai,
Sweet chilili sopii: spring rolls prawn crackers thai fish cakes, salaatti dressings.
Ja sopii myös käsittääkseni tietenkin myös marinadeihin.
Anteeksi kirjoitusvirheet..., mutta nyt mitäs niistä, ymmärrätte.
Mutta mieheni mielestä PARAS OSTOKSENI, hän pitää näiden mausta, kun keitän ja kokeilen.
Jos Teillä jotain vinkkejä minne voin näitä kokeilla, otan mielelläni vinkkejä vastaan!(:P)
(Muuten mun mies tuli juuri keittiöstä, olin sekoittanut sitä juuri uusiin tekemiini ja keksimiini kevätkääryleiden täyteaineksiin, mies huusi keittiöstä, "voi herranjumala", kun hyvää, ei tarvitsisi kääriä minnekään kevätkääryleisiin, mä söisin tämän niin kuin se on.(
Olin juuri tehnyt muuten täytettä.(:P)
Pitäisikö sanoa, "työ tekijäänsä palkitsee", vai nämä viehättävät aineet.
Pitäis vain olla isoimmissa pulloissa, pakko tilata NETISTÄ. (:P)
Voi, että voi olla ihanan makuinen, Mirin seasoning
Olen laittanut sitä nyt riisiin ja vaikka minne sopivaksi olen keksinyt, minun rannikko ruotsalainen mieskin on ihan ihastuksissaan mausta.
En olisi uskonut miten lempeä, makea, ihana maku, siis suosittelen.
Olen laittanut riisiruokiin, kevätkääryleisiin.
Nyt sitten toinen ihastuksen kohde, mieheni ei ole ikinä tykännyt noista chileistä, mutta nyt, nam..., todella nam.., hyvin muhinut mausteliemessä kaupasta ostettu: Sweet chilli Thai,
Sweet chilili sopii: spring rolls prawn crackers thai fish cakes, salaatti dressings.
Ja sopii myös käsittääkseni tietenkin myös marinadeihin.
Anteeksi kirjoitusvirheet..., mutta nyt mitäs niistä, ymmärrätte.
Mutta mieheni mielestä PARAS OSTOKSENI, hän pitää näiden mausta, kun keitän ja kokeilen.
Jos Teillä jotain vinkkejä minne voin näitä kokeilla, otan mielelläni vinkkejä vastaan!(:P)
(Muuten mun mies tuli juuri keittiöstä, olin sekoittanut sitä juuri uusiin tekemiini ja keksimiini kevätkääryleiden täyteaineksiin, mies huusi keittiöstä, "voi herranjumala", kun hyvää, ei tarvitsisi kääriä minnekään kevätkääryleisiin, mä söisin tämän niin kuin se on.(
Olin juuri tehnyt muuten täytettä.(:P)
Pitäisikö sanoa, "työ tekijäänsä palkitsee", vai nämä viehättävät aineet.
Pitäis vain olla isoimmissa pulloissa, pakko tilata NETISTÄ. (:P)
10.9.2009
Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.