Työaika on hyvin liikkuva käsite. Itse olen sellaisessa työssä jossa työaika vaihtelee kovastikin. kaikki riippuu aina siitä onko asiakkaita ja kuinka paljon. Sillon tehdään kun on ja sitten voi lähteä jos on hiljaista. Onneksi oma maalaisjärki saa päättää miten toimitaan kulloinkin.
Entisenä yrittäjänä arvostan oman järjen käyttöä näissäkin asioissa. Kaikille aloille se ei tietenkään sovi.
Tällä viikolla on ollut nyt jo yli 50h työtä ja ensi viikko näyttää saman laiselle. Sitten helpottaa hetkeksi.
Mielestäni liika kiire on kaikkein pahinta, tappavaa.
Minulla on sitä kyllä riittänyt, oli jatkuva urakka, ja kuukausipalkka, melkein 30 vuotta.
Kyllä jotain tulee eteen, sairastuu!
Piia, sanoit hyvin osuvasti tuon "Kyllä jotain tulee eteen..."
Olen myös kokenut yli 30-vuotisen jakson elämästäni vastuullisessa ja kiireellisessä toimessa. Silloin mietin, kauanko tätä jaksaa, kun iltaisin ei ehtinyt edes kunnolla rentoutua. Ja sitten yksi yö muutti kaiken....... Nyt ei ole kiire enää minnekään.
Aina mahtuu ahneita esimiehiä peliin, ei voi mitään, sitten itse ovat kuin vanhoja mummoja ennen aikojaan.
Raha, raha, se, se vain on tärkeintä.
Ei työntekijöiden hyvinvointi!
Ois`ollunna muuten kiva työ, mutta se liika kiire, mikäs, että kun toinen saa "toimenpide"-palkkiota, tottahan se kannustaa raatamaan.
Piia, kiitän!
Me naiset olemme niin vastuuntuntoisia varsinkin, jos olemme miesvaltaisessa yhteisössä. Edelleen on vielä tasa-arvo hukassa, kun puhuttaa työelämästä.
Tänään 14 tuntinen työpäivä. Aika harvinaista minulle, mutta kun oli töitä mitkä piti saada päätökseen tänään. Taukoa yhteensä 45 minuuttia. Muuten tiiviisti takapuoli työtuolissa. Ei edes tupakkataukoa, kun en polta:) Tänään siksi olikin ruokana ihan pizzerian pizza, josta puolet raahasin kotiin lapsille.
Virhe
One fine body…
Entisenä yrittäjänä arvostan oman järjen käyttöä näissäkin asioissa. Kaikille aloille se ei tietenkään sovi.
Tällä viikolla on ollut nyt jo yli 50h työtä ja ensi viikko näyttää saman laiselle. Sitten helpottaa hetkeksi.
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Minulla on sitä kyllä riittänyt, oli jatkuva urakka, ja kuukausipalkka, melkein 30 vuotta.
Kyllä jotain tulee eteen, sairastuu!
Piia, sanoit hyvin osuvasti tuon "Kyllä jotain tulee eteen..."
Olen myös kokenut yli 30-vuotisen jakson elämästäni vastuullisessa ja kiireellisessä toimessa. Silloin mietin, kauanko tätä jaksaa, kun iltaisin ei ehtinyt edes kunnolla rentoutua. Ja sitten yksi yö muutti kaiken....... Nyt ei ole kiire enää minnekään.
Niin minullakin!
Aina mahtuu ahneita esimiehiä peliin, ei voi mitään, sitten itse ovat kuin vanhoja mummoja ennen aikojaan.
Raha, raha, se, se vain on tärkeintä.
Ei työntekijöiden hyvinvointi!
Ois`ollunna muuten kiva työ, mutta se liika kiire, mikäs, että kun toinen saa "toimenpide"-palkkiota, tottahan se kannustaa raatamaan.
Piia, kiitän!
Me naiset olemme niin vastuuntuntoisia varsinkin, jos olemme miesvaltaisessa yhteisössä. Edelleen on vielä tasa-arvo hukassa, kun puhuttaa työelämästä.