Oliivit

Mailo
Onko jollakin muulla oliivi-himoa!?
Mulla on aivan ihmeellinen sellaisen.
Sanoisin että en viime vuonna vielä syönyt niitä ollenkaan.

Vähän aikaa sitte, ostettiin sellainen melkein 1kg (900g josta 450g oliiveja) purkki parin viikon välein, sit meni kahdestaan sellainen purkki kolmessa päivässä ja
NYT huomasin kauhukseni, että ostin maanantaina sellaisen ja söin äsken viimeiset, joten se meni mulla itsekseen jo kolmessa päivässä 8-)
Pitäiskö jo huolestua... :S

7.11.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Mannica
Nyt alko tekee mieli oliiveita. En tykänny niistä lapsena ollenkaan ja ihmettelin ku äiti ja sisko söi suoraan purkista. Ensin aloin syömään vihreitä paprikatäytteisiä, mutta nykyään oliivien on oltava mustia. Jotenki ne vihreet maistuu suolasemmilta, tai ehkä kuvittelen.
28.11.2007

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

suvianne
Mieheni rakstaa oliiveja ja minä myös! Olen vain rajoittanu niitä kaloreiden takia. Mutta niistä saa hyviä rasvoja joten laitan niitä aina salaatteihin jne.
Me ostetaan yleensä erikoisempia kun harvemmin syödään. (mieshän on viikot poissa ja yksin en syö)
Kivoja täytteitä kokeillaan. Nyt viikonloppuna oli jalapeno täytteellä.
7.11.2007

minna bunce
.
7.11.2007

tvlupa
Joskus iskee oliivihimo, mutta kaprishimo on päällä aina;)

En kuitenkaan kovasti huolestuisi moisesta, aika terveellinen elintarvike tuo oliivi.

Ellei tuo himo sitten liity oliivien suolaiseen liemeen, joka viittaisi siihen, että olet raskaana. Siinä tapauksessa onnea! Muussa tapauksessa älä noteeraa tätä loppua8-)
7.11.2007