lisää nirsoja....

Hokus-Focus
Oliskos teillä arvon kotikokkilaiset vinkkejä? Kun mies ei syö muuta kun jauhelihapizzaa, syystä että muut ei maistu millekään??? Mitäs mausteita laittais tonnikalan tai kinkun sekaan kun ei se saa olla tulista/pippurista ja aurajuustokin on pannaan laitettu.
Alkaa nimittäin toi ko. ruokalaji jo tulla korvista ulos vaikka pizzasta tykkäänkin eikä aina jaksa olla kahta erilaista värkkäämässä!

29.10.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

piper
mä oon kova nirsoilemaan ruoista mut mul on siihen syykin mul on nimitäin muutamia ruokaaine allergioita. lisäksi en voi sietää kalaa enka joitainliha laatuja.

mut kana menee joisain muodoissa ja jauhenliha menee

:-) et kuulun kai nirsoihin ihmisiin. (:P)
10.1.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Syngeror
Minä myös olen valikoiva syöjä. Syön kaikkea hyvää, joten nirsoksi en tunnustaudu. Jollain aiemmalla ketjulla halveerasin mm. maksalaatikkoa, jonka "löysin" uudestaan sitten lapsuusvuosien. Saarioisen perinteinen maksaloora, lusikoituna uunivuokaan ja tuunataan voilla ja kermalla. Lämmitetään uunissa vähän pidempään ja ai että tuli muuten herkkua kun lisäsi lautaselle vielä puolukkahilloa!(tu)

Sairaalloinen maksalaatikkohimo kesti n. 3 viikkoa.. Nyt jälkeenpäin en oikein voi ymmärtää itseäni ja tekee suorastaan pahaa..(td)8-):S

Aikansa kutakin, "ruokavalio" voi siis muuttua. Ja syököön ukot ja akat pizzojaan niin kauan kuin maistuu:-)
8.11.2007

Mailo
Mustikka, siksi minä viittasinkin vanhaan ketjuun, kun puhe kuitenkin on nirsoilusta.

Kaikki (ketkä haluaisivat)ei varmaan tiedä sellaisen olemassa olosta, tai eivät löydä sitä, niinkuin Mustikka tuossa aiemmin tostesi. Keskusteluiden haku onkin etten sanoisi, hieman hakusessa..

Ja voihan sitä siihen vanhaankin ketjuun lisätä/jatkaa, jos joku haluaa.
Minusta tuntuu, että toistaa itseään kun monia keskusteluja käydään uudelleen ja saman vastauksen on antanut pari kk sitte toisella nimellä olevassa ketjussa. Siksi olen niitä toisinaan keskusteluihin liittänyt.
Mutta tämähän on vain minun mielipide ja nirsoilu on minun "vahvoja" (:S) puolia, kun ruuasta puhutaan ;)
7.11.2007

Kiuas
Olisikohan sinun koulutettava sitä isäntää,Mustikan ajatuksen pohjalta.Meillä kyllä syötiin mitä eteen tuotiin ilman
rettelöitä.Voithan sinä kokeilla sitä neljän viikon päänsärky
reseptiä,eiköhän sitä rupea menemään vaikka hernekeitto
kylmänä kuivan leivän päällä.Jaksamista .
4.11.2007

suvianne
Teya!!!! (:D Tuo oli hyvä!! Vois toimii meilläki!!!!!
30.10.2007