Mietin tossa että kun tekis mieli laittaa pekonia ja broileria samaan ruokaan, mutta en ole ihan varma minkämakuista tulisi. Tiedättekö yhtään reseptiä jossa nämä kaksi ainesta kohtaa toisensa ja makuelämys olisi mielyttävä?:-)
Grilliruokia ihan ikävä.... Ihanaa kun kohta voi nauttia grillailusta ja ulkona oleskelusta :-) Ehkäpä sinne grilliin eksyy pekonia erilaisten muiden tuotteiden kera. Broileria kyllä kärtsäilen sitten oikein urakalla, kun sattuu olemaan yksi mun herkuista :P
Maistuiskohan semmonen hyvältä, jos laittais rintafileen sisään mustapekka-pippurituorejuustoa,pekonia ja sipulia..
:-)
Varmasti maistuis hyvältä, vaikka itse ehkä käyttäisin tuota täytettä ennemmin naudan kuin kanan kanssa. Vois joskus kokeilla heittää grilliin tuommoista. :)
Vähän myöhässä tulee viime viikonloppua ajatellen, mutta hyvin sopii broileri ja pekoni yhteen. Minullakin on yksi broileri-pekoni -resepti pöytälaatikossa, josta ainakin itse kovasti tykkään. Näin äkkiseltään en edes keksi ruokaa, mihin ei pekoni sopisi - kavereiden kanssa joskus vitsailtu, että mistä tahansa saa hyvää, kun käyttää pekonia, kermaa ja voita valmistuksessa. :D
Pekoni on tosi oivallinen lisämauste niin broilerin kuin vaikka ihan vaan kasvisten lisäksi esim. pastakastikkeeseen. Jos pekonin rasva hirvittää, niin ryöppää pekoni pannulla vesitilkassa, kippaa siivilään, valuta ja huuhdo kylmällä vedellä. Kuivaa talouspaperien välissä ja paista mielesi mukaan pikkutilkassa culinessea tai oliiviöljyä ja jatka ohjeesi mukaan.....
Virhe
One fine body…
btw..
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
:-)
Varmasti maistuis hyvältä, vaikka itse ehkä käyttäisin tuota täytettä ennemmin naudan kuin kanan kanssa. Vois joskus kokeilla heittää grilliin tuommoista. :)
Varmasti maistuis (tu)... Kuola valuu jo (:P)
Varmasti maistuis (tu)... Kuola valuu jo (:P)[/quote]
mulla kans.... (:P)