kuvia kokkauksiin

sarakkaasi
Heips, minäkin ole muistanut ottaa pari kuvaa omiin resepteihini!! Kovaa painostusta on siihen suuntaan et resepti=kuva. Minä en vaan muista kuvailla, kun on kiire tai joku speciaali rakasilta. Ehkäpä pikkuhiljaa täyttyy minunkin reseptit kuvista:-)

23.4.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Piri
Muutamia kertoja kävin näillä sivuilla ja nämä jotenkin JÄIVÄT taka-ajatuksiini (kun ovat jotenkin niin meikäläisen mieluisen näköiset sivut) ja yhtenä päivänä joskus helmikuussa 07 rekisteröidyin tänne ja sillä aatteellani, että kun suunnittelen jonkin sapuskan, valmistan sen, kuvaan ja maistan ja laitan tänne.
Kyllä minulla kuvalliset reseptit tulee katsottua tarkemmin, kuin ilman kuvaa olevat.
t. Piri
27.4.2007

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

laurak
itse laitan kaikille annokset valmiiksi. itselläni viereisellä tuolilla odottaa kamera, ja ennenkuin syön omaa annostani, niin nappaan siitä kuvan. tai vaihtoehtoisesti nappaan omasta annoksestani kuvan valoisammassa paikassa. mutta niin tai näin, minulla on 2 seuralaista lähes joka päivä aterialla: vastapäätä istuu ihana ukkeli, joka ei enää edes vinoile vaan toteaa, että onpahan harrastus ja toinen seuralaiseni on uskollinen ja ihana kamerani, joka kiltisti odottaa minua viereensä istumaan ruokapöytään, jotta pääsen osoittamaan hänelle huomiota ja ottamaan hänellä kuvan :)

p.s. olen harvinaisen väsynyt tänään...
27.4.2007

Mailo
Pirkalla on vain 2822 reseptiä, täällä 3879! Pirkalla ne tosin on testattuja ja kuvilla :(
27.4.2007

Hevitäti
Nyt löytyi tähänkin pulmaan ratkaisu, äijällä on hyvälaatuinen kamera puhelimessa kuulemma jolla kuvat onnistuisi, niin alanpa laittelemaan kuvia heti kun se luuri tulee huollosta (:P)
26.4.2007

Mustikka
Tiedän, että se on sieni, mutta kuulostaa vähän siltä, kuin en haluaisi maistaakaan. Tykkään kyllä sienistä oikein paljon. (tu)

Digikamera on tosi kätevä kuvauksessa, kun saa heti kuvan sivulle. Minulla on kännyssäkin kamera, mutta siinä tulee niin huonoja kuvia, että kaikki ruoat näyttäisivät varmaan tähtisumulta. 8-)
25.4.2007