Hääpäivä

pson thessims
yritin tehdä vanhempieni 23 vuotis hääpäivälle itämaisen suklaakaakun (löytyy kansiosta kahvikakut) mutta eipä oikein onnistunut.

mutta minkälaisia hääpäivä herkkuja itse olette laittaneet/laittaisitte juhlaparille?

5.4.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Damitix
Tein juuri muutama viikko sitten vanhemmilleni hääpäivä aterian yllärinä. Ensin oli salaatti lautanen, alla leipä ja päällä salaattia, tomaattia, kurkkua ja juusto pujotettuna hammastikkuun (purjeena (tu) ), pääruokana oli paistia kerma kastikkeella ja palloperunoita, sekä kasviksia juustokuorrutteella ja jälkkärinä annosmaljoihin tehty jäädyke ;) hyvin teki kauppansa (:D
6.4.2007

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

annima
hääpäivätarjottavaa: alkuun joku kiva keitto: esimerkiksi tomaattikeitto. sitten salaattina kevyt: kiinankaali-minitomaatti-ananassalaatti. pääruokana voisi olla perusruokaa esimerkiksi: perunamuusi ja jauhelihapihvi ja ruskeakastike. jälkiruokana: hedelmäsalaatti, kahvia sekä: täytekakkua ja keksiä.:D:P;)
6.4.2007

Mustikka
Olis se hienoa laittaa ihan koko menu, että saisi hääpari oikein nautiskella. (:P)

Omalle hääpäivälleni ei kannata mitään kummallista kokkailla, kun ei hän kuitenkaan hienouksia noteeraa. ::o
5.4.2007

mari76
Jos välttämättä haluat suklaasta luoda heille hemmottelu hetken niin vilkaiseppa minun reseptilaatikkooni ja katsasta tuo suussa sulava suklaakakku ;)

Itse tekisin koko menyyn eli pieni alkupalasalaatti,pääruokana joko lihaa tai kalaa ja jälkiruokana joku oikein makea jota ei tarvitse paljoa (:P)
5.4.2007