Kuka seurannut sarjaa?Kyllä pahaa tekee katsoa jos toi vaan on todellista eikä feikkiä.Pilaantunutta ruokaa tarjoillaan ihan pokkana ja muutenkin kämmäillään ihan täysillä...
Mielenkiintoinen sarja ja katsoin aina kun kohdalle sattui. Uskomattomia rävellyksiä vanhasta tavarasta ja asiakkaan eteen Gourmeena ja garmeen kalliina. Aivan oikein niille jotka päätyivät konkkaan!
mutta kieltämättä kurjien kuppiloiden ravintoloissa menut olivat aivan uskomattomia kuten monien ihmeelliset ruokalajitkin 8-) suurimpaa osaa en edes suostuisi maistamaan :) sen verran väkisin tehtyjä "gourmet"-aterioita listoilla näkyi.
kyllä niille tunareille sopiikin yksinkertaistaa ruokalistaansa :) tämäkin ehkä vain siitä syystä, että kun oppii tekemään yksinkertaista ruokaa hyvin, oppii myös niistä yksinkertaisista ruuista kehitellä aika gourmet-aterioita.
bistro on toimiva, ainakin englannissa. siitä on hyvä lähteä eteenpäin. aika moni noista ravintoloista kuitenkin oli taloudellisesti aika sekamelskassa ja osa pointtiahan oli pelastaa ravintolat ;)
On tullut seurattua mielenkiinnolla. Järkyttävää ja idioottimaista menoa monessa paikassa: jääräpäistä ei - kommunikoivaa henkilökuntaa, joilla ei ole hygieniasta tietoakaan. Ramsay on kyllä loistotyyppi; sanoo suoraan kaikki asiat, ei pelkää itse tarttua likaisimpiin hommiin ja osaa asiansa keittiössä ja ravintolamaailmassa. Hell`s Kitchenistä tykkäsin ehkä hiukan enemmän, kun pääsi näkemään oikeasti taitaviakin kokkeja ja hyviä ruoka-annoksia. Hell`s Kitchenin floppi taisi olla se, kun asiakkaat tilasivat pizzaa itselleen ravintolaan, kun ruoassa kesti 2 tuntia :D
Jossakin ohjelmassa on Pekka Ruuskan näkönen heppu, sellanen joka laittaa karmeet ravintelit uuteen uskoon... http://www.wideline.fi/images/ruuska3.jpg
Sama hemmo on. Varsin pätevän oloinen kokki noin ex-jalkapalloilijaksi, vaikka potkua tuntuu ruokalajeista hieman puuttuvan:-)
Pari jaksoa näin tuosta Kurjat Kuppilat sarjasta ja kiinnitin huomiota siihen, että Gordon taitaa tarjota kaikille samaa lääkettä; "keep it simple". Varmaan pahimmille tunareille ohje toimiikin.
Törmäsin jollain englantilaisella sivulla kuitenkin Gordonin omaan reseptiin, joka vaikutti loistavalta, mutta kaikkea muuta kuin simppeliltä. Eli pedagogisena keinona näyttää olevan se vanha; "älä tee niinkuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon".
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
kyllä niille tunareille sopiikin yksinkertaistaa ruokalistaansa :) tämäkin ehkä vain siitä syystä, että kun oppii tekemään yksinkertaista ruokaa hyvin, oppii myös niistä yksinkertaisista ruuista kehitellä aika gourmet-aterioita.
bistro on toimiva, ainakin englannissa. siitä on hyvä lähteä eteenpäin. aika moni noista ravintoloista kuitenkin oli taloudellisesti aika sekamelskassa ja osa pointtiahan oli pelastaa ravintolat ;)
Pari jaksoa näin tuosta Kurjat Kuppilat sarjasta ja kiinnitin huomiota siihen, että Gordon taitaa tarjota kaikille samaa lääkettä; "keep it simple". Varmaan pahimmille tunareille ohje toimiikin.
Törmäsin jollain englantilaisella sivulla kuitenkin Gordonin omaan reseptiin, joka vaikutti loistavalta, mutta kaikkea muuta kuin simppeliltä. Eli pedagogisena keinona näyttää olevan se vanha; "älä tee niinkuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon".