valkosipulin käyttö

pipsaka
olen valkosipulin suur kuluttaja aika ajoin , ja ostan sitä paljon ,sitten tulee aikoja etten käytä sitä ollenkaan ja osa sipuleista kuivuu ,olen alkanut puristaan sipulit ja laitan pakastimeen ja sieltä tulee käytettyä kun sen laittaa eri kokoisiin nyytteihin kertokaa miten te muut säilytätte valkosipulinne vai heitättekö aina pois kun kuivaa .:S

30.1.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

peetu1
Ihania valkosipulinversoja ikkunalla, on niistä kivaa salaattiin koristeeksi leikata, ruohosipulin tapaan kasvamassa, pitää lisää laittaa, paljon, kotijuustoa pitäisi taas laittaa, mitä jos kokeilisi ihan hienonnettuna siihen. Meillä myös saattaa kyllä käydä niin, että minä SAAN sen syödä, ja sehän mulle sopii!!
(:P)
21.3.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Tiina1978
Tätä pitää nyt ruveta suunnittelemaan. Saattais onnistua tuo kotonakin, jos vaan jemmaan etukäteen sipulit piiloon ja lupaudun tekee koko ruuan yksin. Katsotaan... [img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/confused/confused0083.gif[/img]
13.3.2009

Tittiditii
Me oltiin ulkomailla silloin muinoin eikä ruokalistassa lukenut niin tarkkaan, mitä ateria piti sisällään... Siten se onnistui. ;) Enkä itse asiassa suunnitellut asiaa ollenkaan!

Mutta toi ehdottamasi voisi toimia. Tai olisiko sulla kaveria, jonka luona käytte syömässä silloin tällöin, hänhän voisi tehdä sellaista ruokaa, jossa on valkosipulia? Vähän, mutta tarpeeksi!

Muoks: ei ilman valkosipulia voi elää!
13.3.2009

Tiina1978
Tuo raflajuttu vois onnistua, pitäis vaan ehdottaa että mitäs jos mä tilaan ylläriksi jotain niin ei ainakaan huomaa jos menyyssä onkin mainittu se valkosipuli :-) alkaa olla kauheat vierotusoireet:?
13.3.2009

peetu1
Ihanaa valkosipulia!! Siihen tulee himo, kuten aurajuustoon!!!
13.3.2009