Mistä keitätte kahvinne ja miten?

tvlupa
Tuo Tepheikkin kahviproblematiikka viimeisen käyttöpäivämäärän osalta sai avaamaan uuden ketjun.
Eli kun suomalaiset kerran ovat kahvinjuojakansaa, ties miksi, niin rupesi kiinnostamaan palstalaisten suhtautuminen tuohon "mustaan kultaan".
Mitä mieltä olette ulkomaalaisista paahdoista, espressosta, reilun kaupan kahvista jne? Juotteko suodatinkahvia, pannujauhatusta, espressoa, turkkilaista vai Esson huoltoaseman viiden sentin päällä haudutettua? Jauhatteko itse suoraan pavuista? Säilytättekö jääkaapissa, patterin välissä, vessassa vai... jne?

25.1.2007

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

sarakkaasi
Kertoisko joku, mitä oikeasti hyvää tavaraa Ikea tarjoaa???

Kampaajani osti joskus vaatekaapit...kun kasasi ne niin tuskin pysyivät pystyssä. Monen muunkin olen kuullut ostaneen heiluvia huonekaluja=)

Minä, siis minä itse ostan suomalaista vaikkakin kalliimmalla hinnalla. Saan kunnon kalusteita ja takuu pelaa.

Niin, Ikeasta saa aamupuuroakin;))) Onkohan se ruåttalaista? *vinoilee*
27.7.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Lynx
WT minä luulen että sen kuuluu olla sameaa. Niin se on siellä tutullanikin. Ja siksi kai niin hyvää. Mutta tääkin on makuasia, enkä siis tiedä kuuluko olla vai ei...
1.7.2008

Fasaani
Eeva, kyllä hypistelen, mukava, kun saa tuplat!

Sanoin juuri puheimessa ystävättärelleni, että mennään sitten Ikeaan syömään. Ja mulla on nyt se uusi Ikea Family -kortti. Katsotaan, mitä sillä saa.
30.6.2008

White Trash
Kiitos kotsari, näin julkisuuden henkilönä ei
tule ajatelleeksi että yleisöä on joka oksalla.
Mutta Zora, Danny söi monta lihapullaa.
Kyllä se oli elämys nähdä. Ja kippasi ranskikset
niiden lihapullien päälle... ohhoh.
En ihan nähnyt että oliko puolukkahilloa...
30.6.2008

Elinah1
Perus suodatin kahvia ja kahvin porot ostetaan kaupasta. Ihan normaalisti siis meillä :-)
30.6.2008