Kokkaukset
-
2 0
pikkujoulujen suosikki !
-
1 0
Paras annos koskaan
-
3 0
Hyvältä näyttää :p
-
4 0
Sieviä ovat. Pitääkin alkaa tekemään viikolla näitä. Koristelut on kauniit.
-
0 0
helppo ja nopea
-
1 0
huippuhyvää
-
2 0
välipalaksi kelpaa myös aivan mainiosti. Kun ei jaksa kokata voi vain tehdä tuhdin leivän.
-
2 0
lapset tykkäsi. pitää tehdä uudestaankin..
-
1 0
Hyvää tuli =) pistin aineksista puolet määrästä pois niin tuli 4 pita leipää.
-
2 0
Tein ehkä ekaa kertaa leipää, mut oli todella helppo tehdä ja lopputulos aivan mahtava! Mies ei meinannut uskoa että on vain noista aineksista tehty!
-
1 0
illanvietto näillä eväillä---
-
1 0
Aivan mainiota!
-
1 0
Oon tehnyt tätä varmaan viitisen kertaa yhteensä ja toimii! Ihan yhtä hyvää myös gluteenittomilla jauhoilla, kokeiltu sekin!
-
2 0
Aina yhtä hyvää!!!
-
2 0
Helppo ja herkullinen voileipäkakku.
-
1 0
Tosi hyviä olivat ja onnistuvat mainiosti :)
-
1 0
nomnom
-
8 2
Joulu lähestyy hitaasti mutta varmasti ja ajattelin jakaa kanssanne jo vuosikausia käyttämäni torttutaikinan ohjeen jonka olen joskus äidiltäni saanut. Tänään on siis ensimmäiset joulutortut tehty ja tällä ohjeella tortuista tulee ihanan maukkaita, ei ollenkaan rasvaisen makuisia mutta silti mehe...
-
3 0
Onnistui hyvin. Maukasta.
-
2 0
Herkullisia ruokia taa suosituimmissa ja päivän reseptikin. Mutta tänään ajattelin kokata tätä.
-
4 0
Helpot,hyvät ja nopeat teeleivät.
-
0 0
Helpot,nopeat ja hyvät teeleivät.
-
2 0
Hyvä siitä tuli. Ohjeetkin kerrassaan selkeät.
-
2 0
lisäksi laitoin pari herkkutattia.
-
0 0
perkele
-
1 1
Vapaapäivän kunniaksi kokeilin ekan kerran ikinä ja nyt kakku on jääkaapissa tekeytymässä!
-
0 0
Pohja oli hyvä, mutta kuorrutus repi koko kokonaisuuden. Ohjeenmukainen kuorrutus oli syvältä!
-
2 1
Ihanaa rapeaa leipää. Syöty tänään tatti-juusto-lihapullien seurana.
-
1 0
Maailman helpoin ja todella hyvän makuinen. Tämä on semmoinen elvistely leipä, mitä voi tehdä ja viedä tuliaisiksi. "Tein tämmösen pikku leivän tuliaisiksi" :D
-
2 0
Olin aikaisemmin suhtautunut skeptisesti soijarouheeseen, mutta opiskelijana ajattelin kokeilla kun lihaankaan ei usein ole varaa. No, täydestä meni kuin väärä raha. Tätä tehdään toistekin.