Kiinnostavaa
-
0 2
Chili
Edellinen ketju http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,2,33048,141601,page=6#msg-141601 [quote=piia58]Apua, eka kertaa chilejä, ja ne kukkii!! Pitäiskö minun nyt malttaa napsia kukat pois? Eikö tule kunnollista jos laistan?8-):o Mikseihän tämä nouse ketjuun? Koitan nyt uudel...
-
0 4
Igorille korvauksia!
Kun kotikokissakin on Igor-jugurtista puhuttu monet kerrat ja useampiakin ohjeita löytyy, niin aiheeseen liittyvä uutinen :) http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2224449
-
0 3
huippu kokki
huomasin mainoksen missä etsittiin ohjelmaan amatööri huippukokkia, eikö täältäkin löytyisi osaavia? ainakin kun katselee reseptejä kuvineen niin mielestäni löytyisi.. kenet sinä ilmoittaisit kisaan?
-
0 7
Helppoja nopeita ja maistuvia ruokia remonttimiehille ja -naisille
Siis kaivataan vihjeitä siihen mitä työväelle voisi helposti valmistaa... Ruuan pitäisi olla ravitsevaa ja maistuvaa ja helposti toteutettavia... Keittoja esim. kala-, jauheliha- ja pinaattikeittoa jo tarjoiltu... ja makaronilaatikkoa sekä kinkkukiusausta.... Mutta mitäs vielä.... kertokaa ihmees...
-
0 27
kiitos rakkaat kotikokki kaverit ja jotkut jopa ystäviksi asti .
kiitän jokaista ja minut löytää mustapippurista mutta kotikokkikerhon lopetan
-
0 25
Pakkomielteenä kokkaus
Onkos näin muillakin?
-
0 2
mitä leivotte?
minä leivoin tänään teeleipiä.
-
0 5
Kotikokin käyttäjä Nicolelta julkaistu keittokirja!
Kuulimme iloisia uutisia :) Teos on julkaissut vähän aikaa takaperibn Kotikokin käyttäjä [url=http://www.kotikokki.net/kayttajat/Nicole/]Nicolelta[/url] keittokirjan nimeltään "Äidiltä tyttärille". Alla lyhyt kuvaus kirjasta Teoksen sivuilta ja linkki samaan paikkaan: "Äidiltä tyttärille on pe...
-
0 0
Raparperihilloa/marmeladia/hilloketta
Nyt ne ovat parhaimmillaan, joten kaikki vain tekemään raparperista talven iloksi erilaisia hilloja. Itse teen jo perinteeksi muodostunutta raparperi/aprikoosi/minttumarmeladia. Sitä kuluu meillä useita kiloja vuodessa. Käytän sitä paahtiksen kanssa, teen siitä piirakoita,jätskin ja lettujen k...
-
0 85
Juhannus 2010.Mitä ruokaa?
Itse laitoin suolautumaan pakstimesta yhden lampaan etulavan ja yhden metsäjäniksen.Kaksi vuorokautta suolavedessä ja 1 vrk: jääkapissa kuivumassa. Perjantaina aamulla savustus systeemiin miedolle lämmölle ja illalla nauttimaan muiden "hörsteiden" kanssa. Uudet potut,salaatit,punaviinikastike j...
-
0 1
mitä tykkäätte amerikkalaisista leivistä?
mä ostin taas sitä ihanaa amerikkalaista juusto sipulipatonkii ( pakaste)
-
0 10
Isot kauppaketjut, onko vaihtoehtoja?
Tänään oli Hesarissa juttu kaverihaasteesta, että voiko olla ketjutonta elämää kahden viikon. Voisiko ostaa kaikki tarvitsemansa tavarat muualta kuin isoista kauppaketjuista eli niin sanotuista kivijalkakaupoista. Lisää ajatuksia blogista http://kivijalkahoito.wordpress.com
-
0 9
oikein hyvää viikonloppua kaikille.
toivoo jadessan
-
3 5
nippu tilliä
Siis niin höhlältä kuin tämä joistakin saattaa kuullostaa niin minkä verran tarkoittaa jos ohjeessa lukee, että nippu tilliä?? Vai onko se oman maun mukaan? Viikonloppu ja juhlat lähestyy...
-
4 16
Diabeetikoille reseptejä
Miten voisi laittaa diabeetikoille erikseen reseptejä? Teemoista puuttuu kokonaan Diabeetikot. Pitäisi voida etsiä reseptejä heillekin.
-
0 12
Laktoosivamma?
kuinka monella -60lukulaisella mahtaa olla laktoosivamma ( kuten ite nyt van hupaisesti sanon). Mä olen kakarana saanut OIKEATA maitoakin mutta sitten tuli pastöroitu maito kauppoihin. Miten tämä maito oikein meillä käsitellään kun jos juon maitoa esim ranskassa niin mitään oireita ei tule......
-
0 21
kalaa
mikä on? Teidän paras kala?
-
0 3
Osuuskunta-aate
OIen luullut, että S-ryhmässä olisi ollut jäljellä vielä vähän vanhaa osuuskunta-aatetta. Olen ollut väärässä. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010051811685264_uu.shtml
-
0 8
Kannattaako ostaa...?
Iskin eilen silmäni minulle ennen näkemättömään amerikkalaiseen "muffinsivuokaan"...on painava alumiininen(?) ja sisältäpäin "käsitelty". Vuoka on pyöreä,jossa on muistaakseni 12 pientä ruusumuottia.Ruusut ovat pienempiä,kuin ne ällö-lälly silikonivuokaruusut,joita ainakin täällä kaupustellaan. ...
-
0 17
Rusinat
Mihin kaikkeen käytätte rusinoita? Mietittekö kaupassa, millaisia rusinoita ostatte tai tarvitsette? Minulle avautui aivan uusi maailma, kun tajusin, että rusinoissakin on eroja kuin vesissä :-) Toisin sanoen, että on olemassa muunkinlaisia rusinoita kuin kalifornialaisia sokerisia sunmaideja ja ...
-
0 4
Ikimuistettavin äitienpäiväruno.
Mikä on ihanin äitienpäiväruno?
-
0 5
Siideriviinietikka
Tarvitsisin pikaisesti siideriviinietikkaa, mutta ei tunnu löytyvän tavan kaupasta:( Onko kukaan nähnyt tai tietäisikö, mistä ko. etikkaa löytyisi, mielellään Tampere-Nokia akselilla?
-
0 27
Hauskaa Vappua!
oikein hyvää vappua jo toivottelen näin etukäteen ylläpidolle ja kaikille kotikokkilaisille.Nautitaan vapusta ja toivottavasti ilmatkin suosisivat meitä.Tarja eli tarja2.
-
0 13
BOOLI - APUA
Löysin mukavan reseptin www.boolit.fi sivuilta. Vappu nääs. Haaste on se, että reseptissä on Pisang Guarana Lime likööriä, jota en ole maistanut. Toimiiko hyvin booleissa?
-
0 5
Humala
Tuossa oli resepti humalasima. Tietääkö kukaan koska ne humalan kukinnot tai kävyn näköiset poimitaan. Ovatkohan kaikki humalat edes kelvollisia ruuanvalmistukseen.
-
0 22
Kärsitkö migreenistä?
Minä kärsin. Kohtaukseen voi liittyä hetkellistä puheen epäselvyyttä, kasvojen, kielen, nenän, käsien, jalkojen puutumista, keskittymiskyvyttömyyttä, väsymystä joka ilmenee vaikka olisi nukkunut kunnon unet. Sahalaitakuvioita näkyy myös. Kipu ei ole minulla ongelma (siihen on lääkkeet), mutta nä...
-
0 16
Hyvä tuote!
Käykääpä tutustumassa näihin! http://www.chefsseason.fi
-
0 36
väsymys
Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu jatkuva väsymys? vaikka nukkuis pitkät yöunet aamulla on niin kuollu olo ku voi ihmisellä olla, eikä jaksais koko päivään tehä yhtään mitään? Mulle tulee välillä tälläsiä kausia jotka kestää viikosta eteenpäin että väsyttää iha tosissaa 24/7 eikä saa mitään a...
-
0 33
Sima,rosetti,munkki ja tippaleipä!!!???
Jokos sima on laitettu käymään? Itse olen tehnyt jo yhden satsin, ihan noin koe mielessä ja hyvää tuli. Pidän simasta ja siksi sitä tulee tehtyä useampi satsi näin kevään kynnyksellä. Sitten vappuna sen kanssa pitää ehdottomasti olla munkkeja ja rosetteja. Tippaleivistä en pidä, joten ne jää t...
-
0 0
Maan mainiot luonnonsiirapit
Me aletaan piahkoin leikkaamaan kuusiaitaamme, mutta, kyllä odottaisin ensin kerkkiä. Eli saisin tehdä kuusenkerkkäsiirappia. Entä onko täällä muita luonnonsiirapin keittäjiä, onhan sitä vaikka mitä siirappeja. Eli onko siirapin keittäjiä? Näitähän voi laittaa leivoksiin, eli yleensä va...