Kiinnostavaa
-
0 3
kuntolaite myytävänä meillä
ilmoitus on www.huuto.net hyvät ihmiset se on tehokas ja ja kesällä on kaunis ja rantakunnossa.MYYJÄ ON VARJO ANKKA
-
0 25
Kinaaminen toisille kotikokeille ja satunnaisille kävijöille.
Onko tämäkään nyt sitten hyväkö vaiko paha, mut kun ärsytyksen aiheista ei uskalleta puhua. Nii iin oisko tämä sitten rohkeampi veto. Ei tarttis kaikissa keskusteluissa TAPELLA, eli kinata. Eri mieltähän tietty saa olla asioista (tu)
-
0 7
Venyvät juhlamenut
Joulunaikaan yritin kiertää kaukaa kaikki pikkujoulubuffeet. Ihan vaan siksi, että vaikka laatikot hyviä onkin, liika on liikaa. Ja miltä se joulupöytä sitten enää tuntuu, kun on samoja kinkkuja ja torttuja syöny jo neljä viikkoa. SItten on laskiainen...kermapullia. Meinasin kyllä, että vast...
-
0 45
Meidän rakas kirjolohi
Näin uutena en ole havainnut hirveätä keskustelua tästä kauppojen sisäänveto tuotteesta eli kasvatetusta kirjolohesta. Sitähän saa halvalla, mutta moniko palstalaisista tietää miltä oikea vapaana kasvanut kirjolohi eli sateenkaarirautu maistuu? Olin yhden kesän ns. kesätyöläisenä varta vasten ...
-
0 13
Hyvä tehosekoitin
Antakaahan vinkki hyvästä tehosekoittimesta. Mun huono sellainen hajosi enkä haluaisi tehdä enää virheostosta... Plussaa on jos kannun saisi pestä astianpesukoneessa. Omassani myös teräsiivekkeet oli jotenkin huonon mallisia, eivätkä kunnolla möyhentäneet, esim. jätskiä kannuun lisätessä....
-
0 12
Anoreksia
Tuttavaperheellä on nuori anorektikko tyttö, onko muilla kokemusta ko. sairaudesta, joko omakohtaista tai läheltä seurattua?
-
0 63
Kaali
Kyllä on kummallista että ei nyt käytetä kaalia enemmän. Nyt se on kaupoissa halpaa ja siinä on paljon vitamiineniä ja muita "roskia". Olis kiva saada uusia kaalivinkkejä. PS. Kaalikääryleet on menossa uunin.
-
0 12
LEIVINUUNIN KÄYTTÖ???
Nyt kaikki viisaat, jotka leivinuunin omistatte ja sillä ruokaa ym. teette... Pistättekö "pikakurssi" muotoisesti käyttöohjeet, meille osaamattomille / kokemattomille! ::o
-
0 8
Keittokirja kateissa!
Sattuisiko jollain olemaan ylimääräinen tai tietäisikö joku, mistä saisimme seuraavan opuksen: Suuri Intialainen Keittokirja, (Baljekar, Fernandez, Husain, Kanani) Multikustannus Oy Mahtava kirja, jossa 325 hyvää Intialaista reseptiä, joita vanhoina Intian kävijöinä haluaisimme toteuttaa....
-
0 16
Trikiinit?
Kauanko trikiinit elävät ihmisen sisällä, lisääntyvätkö ne vai kuolevatko ne vain omia aikojaan? Raakaa sikanautajauhelihaa on tullut maisteltua aina kun olen tehnyt lihamureketta, jauhelihapihvejä, omatekoisia hampurilaisia tai lihapullia. Yleensä atriaa tainnut olla, se kun on ainoa alle 2 euro...
-
0 0
wiskassin kokkikaverit
wiskassin siirryttyä muihin tehtäviin niin toivotan KAIKKI wiskassin kokkikaverit tervetuloa Liinakissan kokkikaveriksi. Olen ihan mukava köriläs.Pidän kaikenlaisesta ruuasta ja kalastan itsekin ja metsällä käyn myös, metsästän vain tarpeeseen en huvin vuoksi kuten jotkut tekevät niin.Muuten liik...
-
0 0
ILMOITUS ILMOITUS ILMOITUS ILMOITUS
wiskassin tehdas on ajettu alas ja työttömäksi jäi yksi. Koko jatkotuotanto ja entisetkin tuotteet on toimitettu Liinakissalle ja arkistoitu. Wiskas kiittää kaikkia ja antaa kaikille kotikokkilaisille isoooon PEUKUN. Heippa.
-
0 10
savukala ruuat?
Mitä kaikkea voikaan saada muuta savukalasta kuin savukalasalaattia. Laitelkaa reseptejä liikkeelle. Kiitos etukäteen. Niin ja Huomenta kaikille.
-
0 20
Voi hiiva...tti
tein aamusta ihan normalisti taas sämpylätiakinan.Eikä puutunut koHIIVA!! jännitän että miten käyttäytyy jälkeenpäin lisätty kuivahiiva ?kerron kohta?
-
0 5
kalanpakastus
Taas on monta erilaista käytäntöä ja mielipidettä kalanpakastus ajasta. Minä olen kyllä pitänyt kalaa pakasteessa useamman kuukaudenkin,mutta jotkut ovat sanoneet,että maksimi 1 kuukausi. eipä ole mennyt pilalle vaikka on ollut 3 kuukautta. Minä kalamiehenä tuntisin kyllä jos kala olisi mennyt h...
-
1 10
Maitojauhe kaakaoon?
Minulta on tuo maidon juonti jäänyt vähiin sen jälkeen kun laktoosi rupesi vaivaamaan, laktoositonta maitojuomaa joskus ostan mutta pirun kallista tavaraa, ei oikein kaakaoon raaski laittaa. Maitojauhe olisi säilyvyyden kannalta hyvä ratkaisu, mutta sekin on lottovoittajan hinnoissa. Kokeeksi os...
-
3 19
keittojen pakastus
kun minulle on moni sanonut ettei keittoja joissa on perunaa niin sitä ei saa pakastaa koska peruna muuttuu jotenkin huonoksi sulatettuna. mitä mieltä olette. pik. vast mahd.pian.kiitos.
-
0 14
hei kokkilaiset
olisin halunnut kysyä millaisia lasten ja vauvojen ruoka reseptejä haluatte minun kirjoittavan . Olisi kiva jos kertoisitte mitä toivoisitte ohjeissa olevan että ne ovat lapsille sopivia.
-
0 11
Kevättä kohti
Nyt on peukkujutut sitten käyty läpi ties montako kertaa,en tiedä koska olen uusi täällä. Minusta kohtapuoliin voitaisiin aloittaa tulevaa kevättä ja kesää koskeva juttu ja lähinnä ainakin minä kaipaan paljon hyviä uusia grillireseptejä,ettei aina makkaraa. Kasviksia nyyteissä, hyvää lihaa ja mon...
-
0 9
Trappistioluet
Sain lahjaksi valikoiman trappistioluita, tripeleitä. Voisiko joku neuvoa minulle, minkälaisten ruokien seuraan ne parhaiten sopivat? Merkit ovat Westmalle, Achel ja Chimay. Kiitos!
-
0 1
Sikalat tarkastettu
Ei ollut ihan turhaa kohu! Nyt on osa mennyt poliisi tutkintaankin! http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/12/evira_loysi_laiminlyonteja_14_sikatilalta_1292937.html
-
0 30
peukut ja niiden antaminen.
Viime aikoina on ollut puhetta peukuista ja niiden antamisesta. Alussa oli mukava kun sai peukun reseptistä johon oli panostanut kovasti. Nykyään peukun saa jo siitä,että osaa voidella leipäpalan ja keittää kupin kahvia. Minä en kirjoittele tänne peukkujen takia vaan siksi minkätakia tänne liityi...
-
0 9
helppoa kalaa...
Terve. Oon uusi täällä ja pistin pari helppoa kalaruokaohjetta.. Nää on aivan loistavat sivustot!
-
0 3
Toffee epäonnistuu..
Tiedän sen, että jos kaapii toffeet kattilasta, niin se muuttuu jauhoiseksi, mutta en ymmärrä sitä, kun sen leikkaa, niin se tekee samat temput. Kokemusta kenkusta toffeesta? :< :S
-
0 7
Millaista ruoka on Tunisiassa?
Niin voisiko joku kertoa millaista se ruoka on Tunisiassa
-
0 2
Herkuttelu sallittua ja suotavaa!
Joskus pitää herkutella ja hemmotella itseä ja rakkaita. Tässä yksi ohje. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/203792/Sinisimpukat%20salaattipedill%C3%A4
-
0 168
mitä harrastuksia kotikokin lisäksi teillä on?
mulla on tietokonepeli nimeltä the sims 3 ja käsityöt ,musankuunteluakin.Mieheni musiikkia kuuntelen ramstein ja manowar. ja niin edelleen.
-
0 6
ELÄMÄÄ ILMAN KOTIKOKKI.NETtiä?
Onko sitä ? On sitä! Mutta... Ylläpito saa - voisi sanoa päivittäin, jotain vikaa -viestiä... Itsekin sinne kirjoittelen!!! Joskus sitä vikaa onkin, mutta... Kuitenkin tämä kokkaaminen on ihan erilaista, kun voi kokata täällä yhdessä kaikkien kanssa!!! Siis kiitokset "pojille". Tämä vo...
-
0 8
Taaro ja musta suola.
Sain tuliaisia. Tietääkö kukaan hyviä käyttötarkoituksia kummallekaan?
-
0 10
Onko ukko-kokki hyväkokki?
Osaako emännän ukko-kulta tehdä ruokaa Meillä kyllä osaa. Tuntuu hyvältä, että mies osaa. Jos itse ei aina voi niin hyvin. Saatta kehua omaanne niin paljon kuin......