Kotikokki täyttää tänä vuonna 10 vuotta! Juhlavuoden kunniaksi haluaisimme kuulla muistojanne Kotikokista näiden vuosien varrelta. Kertokaa myös kuinka kauan olette olleet Kotikokin käyttäjiä ja miksi palvelu on teille tärkeä.
Liityin tähän upeaan sivustoon perustamisvuonna 2005. Etsin netistä jotain reseptiä ja
löysin Kotikokin johon samantien liityin. Mahtava idea ja sivustoa aina hyvin ylläpidetty,
Useimmiten etsin kaikki ohjeet Kotikokista, kuten olen tehnyt jo alusta alkaen.
Kiitos ja paljon onnea perustajille upeasta sivustosta.
Hei Kotikokit,
ihan parhaat muistoni ovat hulvattoman hauskat keskustelut,joita ensin vain lueskelin mukana ja joskus sitten uskaltauduin joukkoon.
Valitettavasti nämä hauskuudet ovat hiljalleen hiipuneet.
Mutta mukavaa oli,tuli myös tuutin täydeltä hienoja vinkkejä ja hyviä reseptejä.
Kaikille "vanhoille" kokkikavereille rakkaita terveisiä sinne missä oletkin ja ihan sinne maailman ääriin asti.
Zora
Kiitos samoin Rosella,nauti vaan kesäkuukausista ja ole iloinen,ettei tarvitse
tallata pimeässä räntäsateessa.Marraskuu odottaa armoa antamatta,mutta nyt on meillä vielä aurinkoinen ruskan aika onneksi.
Hei zora, älä mihinkään katoa. olen sinun uusi kokkikaverisi.
Kiva kun olet täällä meidän kanssamme. Toivottavasti kaikki muutkin heräisivät keskustelemaan kanssamme. Täytyy myöntää etten itsekkään ole kovin aktiivinen ollut viime aikoina.. Vähän on ollut kiireitä.. Mukavaa on että edes jonkin verran on ollut viime aikoina liikettä täällä kotikokissa...
Toi on jo puukon vääntöä haavassa.... Mutta muistelempa että alkuaikoinani täällä oikeasti oli todellakin keskustelua ihan tosissaan. Onko saitin muutos vai ihmisten omat muutokset jotka sitten vähentäneet tätä, ehkä molempia. Noh, tikulla silmään joka menneitä haikaa ja oon tyytyväinen että nyt vielä jotain keskustelua sentäs väliin virisee ja tullut mukaan uusia keskustelijoita, olkoon sitten hetken tai vähän pidempään, välillä tauottaen tai ei! Mutta tuommoinen virtuaalipikkujoulu voisi olla kyllä ihan loistoidea! Jos vaikka tähän ketjuun joku yp jotain kommentoisi *WINKWINK* ;)
Nämä meni minulta töiden takia aina ohi yhtä hetkeä lukuunottamatta - Mutta muistoksi jäi, että tuorekelmu näppäimistön suojaksi on erittäin hyvä ja todella erittäin toimiva sekä tarpeellinen idea...
Ai mita vastaan? Kaatuneita viinilasejako?
Ei kuule taalla tapahdu, sen verran tarkka olen, etten hyvaa viinia haaskaa nappaimistolle.
Mutta taytyy tunnustaa, etta muovikelmu lapparin ymparilla olisi auttanut, kun kollikissani vaati ruokaansa ja mina olin niin intoutunut keskusteluissa teidan kanssanne: Kisu silmat vinossa ruiskutti lapparin rikki. Siihen aikaan lapparit olivat mielettoman kallitakin viela.
Ton tuorekelmu-vinkin mä oisin tarvinnut vuosia sitten :D Rosella- siis ruiskauttiko kissa sitä itseään läppärille?! Oi kauhee *naurua* -vaikkei varmasti naurattanut sua silloin mutta ehkä nyt jo ;) :D
Just sita! Kaantyi oikein ja sitten ruiskautti tuulettimeen, lappari sammui siihen paikkaan, eika sita pystytty korjaamaan. Jalkiviisautena olisi kai pitanyt heti avata ja huuhdella ja kuivata...
Kirjauduin Kotikokkiin syksyllä 2008. Mieliinpainuvimmat muistot liittyvät niihin alkuaikoihin. Hieman jännittävääkin oli kirjata tänne ensimmäisiä reseptejä, opetella kuvien siirtoa. Kaikki ei varmaan sujunut heti niinkuin strömssöössä, mutta hyviä neuvoja sai kokkiystäviltä. Ne alkuaikojen rönsyävät, huumoripitoiset keskustelut olivat lisämausteena tässä sopassa. Ketään en ole tavannut henkilökohtaisesti. Tuntuu kuitenkin, että olen saanut monta hyvää ystävää tämän matkan varrella.
ONNEA 10v. Kotikokkiyhteisölle ja terveisiä kavereille.
Eipä sitä ehkä näe mistään. Minä muistin sen siitä, kun pääsin syksyllä 2008 "oloneuvokseksi" n. 40 vuoden työrupeaman jälkeen. Pitihän sitä saada uusi harrastus syksyisten sadepäivien varalle :D
Enpa ole kayny taalla 3 vuoteen, mutta nayttaahan taalla viela olevan tuttuja: hauska nahda taas!
Sita ennen olinkin aika ahkerasti ja oli mukavaa jutustella. Olin ensin nimella marice ja sitten muutuin Rosellaksi.
Parasta taalla oli kun muistui mieleen kaikkia vanhoja suomalaisia ruokia, jotka olin tyystiin unohtanut. Tuli kokeiltua kaikenlaisia juttuja, esim kalakukkoa, jota en edes itse ollut koskaan maistanut! En siis ole asunut Suomessa pitkaan aikaan ja viime kaynnistakin tulee taas 10 vuotta.
Onhan täällä ollut aina tilaa kaikille ja vuosien varrella ollaan viisastuttu edes hitusen ottamaan asioita rauhallisemmin.... Tilaa on niin ettei täytettyä saa... On kiva lukea kuulumisia ja saada tänne hiukan ajatustenvaihtoa... tosi tämä muoto keskustelussa ei oikein toimi eli on aivan liian kankeaa... Se vanha muoto oli todellakin käytännöllisempi, käyttäjäystävällisempi ja purevampi - Tämä on vähän kuin hampaaton...
Virhe
One fine body…
löysin Kotikokin johon samantien liityin. Mahtava idea ja sivustoa aina hyvin ylläpidetty,
Useimmiten etsin kaikki ohjeet Kotikokista, kuten olen tehnyt jo alusta alkaen.
Kiitos ja paljon onnea perustajille upeasta sivustosta.
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
ihan parhaat muistoni ovat hulvattoman hauskat keskustelut,joita ensin vain lueskelin mukana ja joskus sitten uskaltauduin joukkoon.
Valitettavasti nämä hauskuudet ovat hiljalleen hiipuneet.
Mutta mukavaa oli,tuli myös tuutin täydeltä hienoja vinkkejä ja hyviä reseptejä.
Kaikille "vanhoille" kokkikavereille rakkaita terveisiä sinne missä oletkin ja ihan sinne maailman ääriin asti.
Zora
tallata pimeässä räntäsateessa.Marraskuu odottaa armoa antamatta,mutta nyt on meillä vielä aurinkoinen ruskan aika onneksi.
Kiva kun olet täällä meidän kanssamme. Toivottavasti kaikki muutkin heräisivät keskustelemaan kanssamme. Täytyy myöntää etten itsekkään ole kovin aktiivinen ollut viime aikoina.. Vähän on ollut kiireitä.. Mukavaa on että edes jonkin verran on ollut viime aikoina liikettä täällä kotikokissa...
http://www.kotikokki.net/keskustelut/nayta/52d6d409d074a9ec0e01a23c/Virtuaalipikkujoulu.
Ei kuule taalla tapahdu, sen verran tarkka olen, etten hyvaa viinia haaskaa nappaimistolle.
Mutta taytyy tunnustaa, etta muovikelmu lapparin ymparilla olisi auttanut, kun kollikissani vaati ruokaansa ja mina olin niin intoutunut keskusteluissa teidan kanssanne: Kisu silmat vinossa ruiskutti lapparin rikki. Siihen aikaan lapparit olivat mielettoman kallitakin viela.
ONNEA 10v. Kotikokkiyhteisölle ja terveisiä kavereille.
Sita ennen olinkin aika ahkerasti ja oli mukavaa jutustella. Olin ensin nimella marice ja sitten muutuin Rosellaksi.
Parasta taalla oli kun muistui mieleen kaikkia vanhoja suomalaisia ruokia, jotka olin tyystiin unohtanut. Tuli kokeiltua kaikenlaisia juttuja, esim kalakukkoa, jota en edes itse ollut koskaan maistanut! En siis ole asunut Suomessa pitkaan aikaan ja viime kaynnistakin tulee taas 10 vuotta.