Kerro paras muistosi Kotikokista

kotikokki
Kotikokki täyttää tänä vuonna 10 vuotta! Juhlavuoden kunniaksi haluaisimme kuulla muistojanne Kotikokista näiden vuosien varrelta. Kertokaa myös kuinka kauan olette olleet Kotikokin käyttäjiä ja miksi palvelu on teille tärkeä.

7.10.2015

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Lilja
Liityin tähän upeaan sivustoon perustamisvuonna 2005. Etsin netistä jotain reseptiä ja
löysin Kotikokin johon samantien liityin. Mahtava idea ja sivustoa aina hyvin ylläpidetty,
Useimmiten etsin kaikki ohjeet Kotikokista, kuten olen tehnyt jo alusta alkaen.
Kiitos ja paljon onnea perustajille upeasta sivustosta.
4.12.2015

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

zora
Hei Kotikokit,
ihan parhaat muistoni ovat hulvattoman hauskat keskustelut,joita ensin vain lueskelin mukana ja joskus sitten uskaltauduin joukkoon.
Valitettavasti nämä hauskuudet ovat hiljalleen hiipuneet.
Mutta mukavaa oli,tuli myös tuutin täydeltä hienoja vinkkejä ja hyviä reseptejä.
Kaikille "vanhoille" kokkikavereille rakkaita terveisiä sinne missä oletkin ja ihan sinne maailman ääriin asti.
Zora
27.10.2015

AIMATO
26.10.2015

leena47
Kirjauduin Kotikokkiin syksyllä 2008. Mieliinpainuvimmat muistot liittyvät niihin alkuaikoihin. Hieman jännittävääkin oli kirjata tänne ensimmäisiä reseptejä, opetella kuvien siirtoa. Kaikki ei varmaan sujunut heti niinkuin strömssöössä, mutta hyviä neuvoja sai kokkiystäviltä. Ne alkuaikojen rönsyävät, huumoripitoiset keskustelut olivat lisämausteena tässä sopassa. Ketään en ole tavannut henkilökohtaisesti. Tuntuu kuitenkin, että olen saanut monta hyvää ystävää tämän matkan varrella.
ONNEA 10v. Kotikokkiyhteisölle ja terveisiä kavereille.
18.10.2015

Rosella
Enpa ole kayny taalla 3 vuoteen, mutta nayttaahan taalla viela olevan tuttuja: hauska nahda taas!
Sita ennen olinkin aika ahkerasti ja oli mukavaa jutustella. Olin ensin nimella marice ja sitten muutuin Rosellaksi.
Parasta taalla oli kun muistui mieleen kaikkia vanhoja suomalaisia ruokia, jotka olin tyystiin unohtanut. Tuli kokeiltua kaikenlaisia juttuja, esim kalakukkoa, jota en edes itse ollut koskaan maistanut! En siis ole asunut Suomessa pitkaan aikaan ja viime kaynnistakin tulee taas 10 vuotta.
18.10.2015