siis joo huomasin et täällä on paljon samankaltaisia reseptei, hirvittää omia julkaista jos joku muu on tehnyt samaa aiemmin ja olettaa että kopion :D :D heh.varmaan arkailen turhaan.minulta tulee pääasiassa kasvisreseptejä, leivosreseptejä ja smoothie reseptejä ja terveyspainotteisia ruokia eniten :) toivotaan et joku täällä pitää minun ihmeellisistä quinoa kasvis tofu sekoituksista XD olen hämilläni vähän sivun käytöstä mutta opettenpa pikkuhiljaa! :) hiljaa se hyvä tulee.aattelin liittyä koska kokkaan ja leivon paljon, vaikka oon pieni ja syön vähän XD mutta oon täältä saanut niin paljon inspiraatioita että tahdon jakaa omia reseptejä nyt täst eteenpäin, mikäli kelpaa jollekkin :) kala on ainut eläin josta oon tehnyt reseptei itte......eli liharuokia en kokkaa kuin keittokirjasta ja en ittelleni vaan miehelle :D kuten kalatkin..mutta niit keksin itte...jänskittää mitä täällä pidetään meitsin ehkä oudollekkin kuulostavista ruuista, jotkut on sellaisia :D ja ps.kuvat ei pakosti sit ole parasta laatua kun alan tänne lisäileen niit reseptei pikkuhiljaaa :) kiva liittyä tähän porukkaan jossa on muita innokkaita kokkeja! toivon et saan vinkkejä kasvisruokiini lisää täältä! :) kunhan ette tarjoa sientä vaihtoehtona, allergiani takia ;) varmaan joku yksi resepti ilmestyy jo tänään tänne :) kyllä tää goottineito kokkailee ilomielin juuu :) se rauhoittaa mieltä. hih.jos jollain on ideoita tai linkkejä kasvisruokiin ja terveellisiin ruokiin antaa tulla mulle viestii! :) kiitti! :)
hieno juttu :) itse en oo mitenkä hyvä kirjoittaan kuin paperille reseptei niin että tosta mä mun kansiosta luen ja kirjoitan tänne sitten niitä reseptei :D voisin kohta avata kansion ja ettii jonkin reseptin ku en oo ehtinyt.osa on tosi simppeleitä ja ehkä kuulostaa ankeelle mut maku on ihan muuta kuin ankee :D sen voin sanoo.epäonnistumia en jakaisi julkisesti :) hih.etin jonkin vege reseptin, lihattoman ja kalattoman.mun ruuissa on kanamunaa ja maitoa kyllä.ja mun pannari resepti kannattas kai laittaa...kaikki jotka on maistaneet sitä on kehuneet et "miten sä tän teet??!!!!" :)
Tervetuloa Kotikokkiin hallansurua!:) Kotikokista löytyy paljon toimintoja, joten ei kannata huolestua, jos ei heti pääse kärryille. Ja meiltä kotikokkilaisilta kannattaa kysyä rohkeasti apua!
voi kiitos paljon :) tahdon lisätä tänne reseptei mutta haittaako se esim.jotain että minulla ei ole kaikissa pakosti annosmäärää tms.? koska en merkannut ylös annosmääriä kun tein ruokia joista laitan tänne reseptei :) ne on kokeiluja jo pidemmänkin ajan takaa, ainakin osa.piiraiden laittaminen hirvittää kun aattelen heti että joku on ihan varmaan tehnyt saman ja sanoo et kopsailen :D mutta vannon et omasta päästä olen keksinyt reseptit :) en tiedä kuinka moni tänne laittaa luomua, vegeä ja erikoisia ruoka-aineita saati kiinnostaako ne ketään :D mutta minä kun olen vegaani, paitsi maitotuotteet ja kananmunat .toki saatan laittaa kalareseptei koska miehelle teen kalasta :) mutta liharuokia kokkaan vaan reseptikirja edessä :D miehelleni toki enkä ittelleni.jännitti liittyy ku katoin miten nättei kuvia kaikilla on resepteis ja hienosti kirjoitetettu reseptit ylös ja selkeesti ja mun eka jonka laitoin vaikuttaa sekavalta :D kuvakaan ei ole kaunein mutta kun tallensin alunperin ihan vain omaan reseptikansioon niitä kuvan kera tietokoneelle :) tuli olo että muilla on niiiin hienoja et mun tekeleet ja 12 vuoden kokkailutaidot lytätään maihin :D heh.toivotaan ettei....laitoin viimeksi kvinoa ja tofua reseptin :) en ole vielä ehtinyt enempää :) mutta laitan kyl! :) vaik kuin en osaa hyvin käyttää vielä sivua ja pelkään ettei kukaan "uskalla"kokeilla sellaisia ainesosia kuten vaikka kookosrasva, hampunsiemenet ja chian siemenet jne....mutta niistä kun kokkaann :) odotan innolla et joku kokeilee edes jotain reseptiini :) hih.KIITOS PALJON TÄSTÄ SIVUSTA.paras reseptisivu jota olen selannut, ja lopulta päätin "uskaltaa" liittyä vaikka siinä pelossa että joku sanoo" ei tommosta sotkua voi syödä" XD hih.mutta kokkaus on mahtavaa samoin leipominen.taidan laittaa tänään mun kalareseptin, varmaan on jollain muullakin se mutta sit en voi mitään.se oli valmisresepti josta itte muokkasin oman :) hunajalohen :)
Ei haittaa, jos joka reseptissä ei ole annosmääriä. Jokaisella on hieman oma tapansa kirjoitella reseptejä tänne. Toki sitä helpompi tietysti muille käyttäjillä on kokeilla reseptiä, mitä tarkempi se on:)
Eikä kannata pelätä, tänne Kotikokkiin mahtuu monenlaisia kokkeja ja vegaanireseptejä kaivataan ehdottomasti lisää!
osaanpa käyttää tät sivua kun en meinannut löytää ees tätä keskustelu kohtaa XD XD siis et mis tääl on muka vastaus viestiini :) huomaa et oon uusi, selannu vain reseptei täällä.
okkei :) mä voin koittaa jaksaa tänään heittää tänne reseptin, oon hiukka kipee niin ei jaksa kovin intensiivisesti olla koneella mut vois sen yhden quinoa/kvinoa reseptin ainakin laittaa tänne!!! :) tänään viel tässä kun toi lääke avittaa, piti ottaa vallan kuumelääket ku on hiukka lämpöö, olo paranee kyl sillä kun en saa untakaan vielä tähäna aikaan, oon tottunut teen 19-01 työvuoroja koneella kirjoitelluhommissa.eli ei täs osaa aikasemmi nukkuu ees pikku flundessa :D
Tervetuloa vaan mukaan ja tosiaan eikun reseptejä vain lisäilemään ja jos kuvia on niin ihan sama millaisia- ne ovat aina iso, iso plussa! Mä puolustan omia huonoja kuviani sillä että näkeepä ainakin ettei ole mistään kopioitu kuva,hah ;) Ja tuosta reseptien kopioimisesta sen verran että omasta mielestäni kaikki reseptit ovat yhtä lainaamista ja kopiointia, uudet varioidaan menneistä lisäten tätä päivää jne joten siitä ei kannata huolestua. Jokaisella on mielestään se ainoa ja oikea makaroonilootan/pannarin/lihapullien ohje jonka sitten julkaisevat. Jään innolla odottamaan koska mä en ole (shame on me!) käyttänyt ikinä quinoaa enkä edes maistanut- ehkä sun reseptis innostavat mutkin kokeilemaan :) Monilla on täällä kovin kivoja kasvisreseptejä, kannattaa koittaa tuota reseptihakua, terveellisyys taas on monille eri tavalla tulkittava asia- toisille se on sokerin ja rasvan vähentäminen, toisille karppausta, toisille lihan vähentämistä... :)
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Eikä kannata pelätä, tänne Kotikokkiin mahtuu monenlaisia kokkeja ja vegaanireseptejä kaivataan ehdottomasti lisää!