Vanhassa oli vara parempi...., vai oliko???

piia58
Eli kenet oikeastaan haluaisin tavata..., ajattelin ensin, että kirjoitan sille "linjalle", mutta aloitin kuitenkin näin.

Oikeastaan haluaisin tavata joulupukin joka ostaisi mun "krantuille" nuorille aikuisille ja vähän nuoremmille ne kalliit joululahjat....., heh...

Kun tuon jolla ei vielä parta kasva toivoo: bensakäyttöistä kauko-ohjattavaa LENTOKONETTA, kun luin listan tuli mulle mieleen, että haluaisin minäkin jotain...., haluaisin jouluksi lipun Kanarialle.., tai niin, kun toiseksi nuorimmainen sanoi, että haluaa lipun sinne missä "pippurikasvaa".
Kysyin tietenkin, että, miksi?
Siksi tietenkin, että haluu mahollisemman kauas musta......
Mitenkähän on, kun näin joulun alla ÄITEESTÄKIN tuntuu siltä, että haluu mahollisimman kauas.......

Ja monestakin syystä, ensiksi nuo mahottoman pitkät listat, joista kuulemma saa VALITA, siis minä saan valita, että mitä joulupukki valitsee, miksi tämä on jotenkin moninmutkaista, jos väittäis, että on "dementoitunut", tai jotain muuta, että joutuu juuri jouluksi vankilaan, tai mitä?? jotain vielä "parempaa", ...

Entä jos LISTAT naurun jälkeen alkaakin ahistaa...., että mitähän se joulupukki tuokin, jos vaikka ennen vanhaisen OMENAN-tyyliin VILLATAKIN.
Ei, ei taida kelvata, sehän on PERUSKAMAA...., siispävaikka VANHASSA VARA PAREMPI,,..., mutta entä jos ei kelpaa???
Omatpahn ovat mukulani.., ja ihan ittehän oon kasvattanut, tai, melkein.....kai niitä kasvattajia on ollut TELEVISIO, mummoa ja vaariakin vois syyttää, ja sitten tietenkin tuota pahaa maailmaa......,

Entä jospa ostankin "ennenvanhaisen"-tyyliin paperinukke-sarjan jokaiselle, sitten voisivat valita ihan itse ne tamineet niiden päälle mitä haluaisivat, noh`, tämä nyt oli vähän tätä mun "leikkiä".
Entä kun se lapsi tai nuori tuntuu nii`in rakkaalta, että sitä toivomuslistaa vaikka kuinka hypertelee tuntuu siltä, että jotain kallista on OSTETTAVA, jos on silloin "rahaa", ja siihen....vaikka se PLEIKKARI3, jos minäkin saisin pelata, tai sitten se LENSKARI, siis se kauko-ohjattava, niin isikin (tämä, joka hoitaa sitä virkaa). Että hänkin sais "pelata".
Jos vaikka etsisimme itsekin siitä kadonneesta köyhästä lapsuudesta, eli sen jälkeen siis jotain "pelattavaa" ja kallista, eikä sen köyhän lapsuuden jälkeen vaan sitä "silmäpeliä".

ASIAAN: Mitä ajatuksia Teillä on? Lahjoista, joulusta yleensä, joulupukista ...., , siis mitä???
Onko huolia??
On mulla ainaskin, esim.: noi KUMMALLISET LISTAT, JOTKA OVAT ILMESTYNEET TUONNE HYLLYLLE? (Aluksi en tahtonut edes tietää, että mille ihmeen HYLLYLLE! Mutta kurjaa, kun mies neuvoi, että, noh`, tuolla!

30.11.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit