Kotikokki ruokapöydästään...

piia58
Onko ruokalista muuttunut kotikokki-kautenasi?

Onko jotain tullut lisää? Jotain poistunut?

Ja miksi? Oletko miettinyt joskus?

(:P)Minä en ole koskaan ollut kovin spakettien ystävä, mutta jos tähän ens hätiin nyt jotain mainitsen, mikä sai minun viikottaisissa aterioissa näkymään spakettia, oli täältä saadut ihanat spakettikastike -soossi ohjeet nyt näin arkikielessä sanottuna ja niistä keskustelut ja kehut..
Tänään tein ihanaa paksua kastiketta spaketille, ai, että tämä kokonaisuus oli hyvää, ja ihan Teidän ansiostanne, siis vinkkien joita olen saanut täältä, reseptien. Toki laitoin moninaista siihen mukaan, mutta niin sain siitä herkullisen. Ennen keitin spagettia muille, mutten itse syönyt, omituista, ja kastike oli varmaan liian laihaa. Nyt tekee ihan mieli ja muutkin ovat tyytyväisiä.

Ja sitten se, että en muuten ostaisi niitä mitä ostan, jos en olisi liittynyt kotikokkiin.

Kokeilunhalu on myös lisääntynyt. Kuvat eivät minuun vaikuta, sattuneesta syystä, mutta luen aina ohjeet hyvinkin tarkkaan. Ja kuvittelen miltä se maistuisi.

Jään uteliaana odottamaan onko Sinun tai perheesi ruokalista muuttunut jotenkin ja miten?(:P)(:P)

4.11.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit