Kenen reseptit kolahtaa?

Kemekart
Tiettyjen kokikokkien reseptit tuntuu usein sellaisilta mitä haluaa ehdottomasti kokeilla. Jokaisella meillä tietysti omien mieltymysten mukaisesti. Laskeskelin hieman omia kopioituja reseptejä ja huomasin että vaikka melkoista monimuotoisuutta sieltäkin kotikokkien nimissä (48) löytyi, niin kaksi oli ylitse muiden:
1. Jarsel
2. Nicole

Mitenkäs teillä muilla?

13.9.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Lynx
Kemekart:

Tiettyjen kokikokkien reseptit tuntuu usein sellaisilta mitä haluaa ehdottomasti kokeilla. Jokaisella meillä tietysti omien mieltymysten mukaisesti. Laskeskelin hieman omia kopioituja reseptejä ja huomasin että vaikka melkoista monimuotoisuutta sieltäkin kotikokkien nimissä (48) löytyi, niin kaksi oli ylitse muiden:
1. Jarsel
2. Nicole

Mitenkäs teillä muilla?

Olen pahoillani, mutta tästä tuli elävästi mieleeni liikunta tunnit:
"Noniin, kaikki LUHTa verkkarit tänne minun taakseni ja te muut tuonne! No nythän meillä on joukkueet!"
Tähän mennessä olen löytänyt jokaisesta pöytälaatikosta mitkä olen aukassu, jonkin reseptin, minkä olen halunnu tehä!! Aika ja voimat ei vain riitä kaikkia kokeileen!!
Mutta onhan tässä vielä keitto vuosia edessä!!
13.9.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

piia58
Jarsell (tu)

Perustelut: Ruokaisia mielestäni, maukkaan tuntuisia, juuri sellaisia mitä minä haluaisin syödä(:P)

Enkä ole niin paljoa makean ystävä, pikemminkin suolaisen, toki suolainen-hapan-makea kolahtaa aina joskus, toki, siis tosi ruokainen sellainen!
13.9.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.