Maksammeko turhasta

piia58
Niin yölläkö se pitää tulla se totuus, olen monesti kuunnellut radiota yöllä, sen takia kun olen ns. pimee, 1kg painaa paisti ja marinadi 3990g, älkää hyvät ihmiset antako meitätä huijata!
Suututtaa, siis, mikä on kilo hinta, näinkö meitä ihmisiä huijataan, nyt yrittävät herrat ottaaa rahat meiltä pois, ovat ensin ottaneet meiltä työpaikat ja sitten, kun ovat huomanneet ettei olekaamn hyviä työntekijöitä niin yrittävät myydä soossinsakin meille!

Minä näen niin huonosti kirjoitan tääällä pe.h.nan puherobotilla, ja väärinkin koko ajan, suonette anteeksi, mutta en voi mitään, kun en näe mitään, ja mua vähän naurattaakin, kun ei voi mitään, mutta kirjoitusvirheet, yrittäkää itse kirjoittaa silmät kiinni, mulla on valkoinen keppi kädessä.
Emme perhana vieköön osta niiden soosseja.
Emme maksa turhasta. Turha, oli mun koirani nimi..
Eikä tää ole musta lähtöisin vain yöllä radiosta, kun te nukutte!

Minä en ikinä, en siis ikinä osta noita sössö lihoja,, en edes tykkää, sinnehän on pakattu sitä vanhempaa!

Ja se ilmeisesti saa olla niin vanhaa kuin tykkää!

Ja miksi Eero tämä linja ei laittanut sitä aihetta, minkä kirjoitin, vai onko mun koneessa jotain vikaa

Ja minä se tyttönen ostan puoli sikaa, ja minkäköhän takia sen takia kun saan sen 2E per kilo. Sen takia, ja siihen ei mitään p. s. koja panna!
Enkä ostakaan mitään kaupan sörsseleitä, enkä maksa turhasta, kiitti vaan kauppiaat mulle riitti!

Nyt sain korjattua ton aihe-tekstin, ei missään vikaa,, kun mies heräs, sain hieman apuja!

12.7.2009

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit