Mikrokuituiset kodin tekstiilit...
Ostin innoissani myös mikrokuitu *frotee* pyyhkeitä mökille,koska ajattelin,että kuivuvat nopeasti...eivät ime kosteutta ollenkaan,pitää vain tupsutella pyyhkellä iholla...ilkeän tuntuisia konsanaan,ja kauhistus,jos pyyhe putoaa maahan...neulaset ja muu roska liimaantuu siihen kuin magneetin vetämänä.Ainoa ,johon olen ihastunut on se viledan astiapyyhe,siitä olikin puhetta jossain ketjussa.
Koska näitä mikrokuituja niin mainostetaan ja myydään...olenko poikkeus,koska en niistä pidä,vai olenko erehtynyt ostamaan väärää merkkiä useaan otteeseen...?
23.11.2008
Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.
Virhe
One fine body…
Ostin yhden pyyhkeen ja se on niin täynnä just neulasia ja roskia, että se taitaa olla kaapin pohjalla nyt kunnes raskin heitää 8-) Nuista lakanoista en ole kuullu. mutta Biltemasta olen joskus ostanu siivoukseen mikrokuiturättejä ja tykkään kovasti. Myös ikkunan kuivauksessa parhaat.
Ja moppina myös on sellanen. Olen tykänny. Meillä pyyhitään lattia aina nihkeällä kuten armeijassa opetettiin ;)
Ja siihen on mikrokuitu hyvä!!
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
muokkasin kirjoitusvirheitä.
Onko joku kokeillut ns. ihmesientä??? Mitä mieltä siitä??
Minulla jatkuvassa käytössä, sillä lähtee niin tussijäljet tapetista(nuorempi innostui taiteilemaan ollesaan kahden vanha8-) )kuin roiskeet uuninluukusta sisäpuolelta ja hellanlevyiltä kuitenkaan naarmuttamatta pintaa tai kuluttamatta itse hankauksen kohteena olevaa materiaalia.
En ikuna osta enää mitään myrkkyjä uuninpuhditukseen!!!
En minäkään kyllä ole mikrokuituisista lakanoista kuullut...
Ja sen myötä kokeilin sitä (tu)
Kahta tahraa en ole sillä saanut pois. Kumipintaisita painoista muovimattoon jäänyt keltainen jälki ja jotkut ihme mustat viirut vessan lattiassa.
Uuniin kokeilenkin sitä heti seuraavaksi. Ei ole vielä tullut mieleen. Kiitti vinkistä!
Kannattaa katsoa mihin pintaan käyttää:(
Jos me nyt siis puhumme samasta ihmesienestä?
Eikös noista pyyhkeistä ja muista voisi vaan leikellä ja ommella pienempiä paloja, voisi käyttää sitten puhdistukseen, (astioiden) kuivaamiseen tai myydä vaikka eteenpäin?
Carkey antoikin hyvän vinkin ommella niistä jotain.Koska lakanani ovat ruudullisia,niin voisinkin ommella niistä verhoja ja pöytäliinoja mökille.
Siivouksessa ja lattianpesussa ovat nuo mikroliinat hyviä kyllä.
Huonoja ovat, nyt olen leikannut kahtia ja toimivat luutuina oikein hyvin.
Lakanat ovat varmaan juuri saman laisia siis eivät hyviä.
Ikkunan pesussa ja pöytäluutuina toimivat hyvin.