viina kortti

pipsaka
tämä aihe ei kauheasti viittaa ruokaan ,mutta eilen meillä oli vieraita ja tuli keskustelua viina kortista (en tiedä miksi) .
muistaako kukaan minkä ikäisenä sai sen kortin jolla sai väkeviä , itse olen sitä ikä luokkaa että olen omistanut viina kortin ,mutta en muista tarkkaan koska sen sain ,
olen sen saanut joka tapauksessa ennen 21 ikävuotta.:)o

4.10.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Mailo
No kyllähän sinä Pipsaka tiedät keneltä ne pikaviesti oli. Miksi pitää tätä nyt täällä vatvoa, kun näyttää ettei tässä ole enää päätä eikä häntää. Tai minä en ainakaan ymmärrä enää mitään.

Viinakortista oli puhe ja kun minä en siihen aikaan elänyt (?), niin oliko siinä jokin raja, paljonko sitä sitten sai ostettua.
Muistan juuri ne palvelutiskit ja mielettömän hyllymäärän, jotka notkuivat pulloja. Tulee muistikuvasta mieleen nykypäivän ravintola narikat; myyjä/portsari katoaa hyllyjen/narikoiden luokse ja palaa hetken päästä pullojen/takkien kanssa.
7.10.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

pipsaka
Tuoko oli sinun elämässäsi TÄRKEINTÄ?No, sellaisen kuvanhan meistä saa, mitä täällä "viljellään"!

nämä kommentit tuli pikaviestiini ,ei ole tarkoitettu teille muuta kuin nähtäväksi.
7.10.2008

sarakkaasi
Muistaako/tietääkö kukaan koska tuo viinakortti on poistunut käytöstä?

Minusta se on ollut hankalan kuuloinen neuvostoliittonenjonotusmenetelmä...' Ai vitsi minkä sanan kehitin'

Ainakaan, kun mie käväsin alkossa ekan kerran, niin ei tarvinnu koko korttia..v-83. Tosin mietoja en koskaan käyny edes urkkimassa.

Mie kun sitä rommelii vaan...:)
7.10.2008

Hörvelö
Kortin muistan isällä nähneeni ja elävästi muistan sen jonossa hymyttä seisomisen, mielessäsi hokien mitä haluat... tarkkaan piti tietää, vai että olisit alkanut kyseleen, että mikähän maistuis äyriäisten kanssa::o... No, enpä tiennyt silloin äyriäisistäkään maun puolesta.

... muistan myös sen eka kerran, kun menin valinta-alkoon parikymmentävuotta sitten ( ei sen enempää!) eihän siinä meinannut uskaltaa kävellä kaikkien niiden hyllyjen välissä. Ihmetteli, että onko tuommostakin.
Tänäpäivänä alkosta irtoaa jo myyjiltä hyvää läppää ja joskus ihan hyviä ideoita! reilu viikkositten nuori myyjä kerto just, että Olmecan kansa maailmalla on iso hitti appelsiini ja kaneli... pitihän se testata:D
6.10.2008

Tittiditii
Kuten kaikki muutkin tähän ketjuun kirjoittaneet! :-)
5.10.2008