Ruoan hinta nousi

Pimeämieli
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Ruuan+hinta+nousi+ja+kiihdytti+inflaatiota/1135234064236

Ruoan hinta nousi. Hälyttävintä on vehnäjauhojen 46 % nousu. Makaronikin sai pari kymmentä prosenttia lisää ja maitokin liki viisitoista.

Tämä on syvältä.

14.2.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

Lynx
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Naudan+hinta+nousi+yli+30+prosenttia/1135242721390?ref=rss
14.1.2009

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

Tittiditii
Naudan ulkofileepihvit 230 mk/kg

Miltä tämä näyttäisi mainoksessa? Totista totta vain, kun katselin K-kaupan mainosta: 39;90 e/kg!!!!! Jaa ettei hinnat ole nousseet? (td):S

Kuka noita lihoja enää pystyy ostamaan?
16.6.2008

ARU
;)Nyt vasta ymmärrän miksi Lynx nauroi,kun kutsuin grillikylkeä "talaketjuksi".Oli varmaan tuttu armeija ajoilta toi telaketju.(tu):-)
17.5.2008

metsänvartija
Ikkunan alla RUK:n kaljupäiset varusmiehet laulaen joka aamu ruokalaan marssivat, intoa on...
vaan olen työn puolesta tutustunut tähän toiseen osaan nykynuorista, ei kiinnosta koulu, työ, eikä oikein mikään muukaan, no, biletys kyllä ... jos vielä sossulta saisi massii lisää ...
16.5.2008

zora
Tämä keskustelu on jo aika kaukana ruoan hinnasta.Poikieni isoisät ovat
sodassa tarpeeksi tappaneet,siksi olen ylpeä,etteivät poikani koske aseisiin.Suomen sukulaiset pitävät heitä pullamössöinä,kun ei ole käyneet armeijaa.Mutta hiihtävät viiskymmentä kilometriä ja juoksevat maratoneja.
Ja ovat siviilipalvelussa olleet vanhustenhoidossa ja nuorten urheilutyössä.
Keskimmäinen löysi jopa ammatin sieltä urheilun parista.
Kivittäkää nyt minut kaikki,mutta ei ne viisi kuukautta suomen armeijassa
palvelleet isänmaata pelasta...minun poikani ainakin jaksaisivat paremmin juosta pakoon(heh,heh)...taisi olla huono vitsi.
Ehkä perun koko kommentin,ettei tule kränää...8-)
16.5.2008