kokkaavatko puolisonne?
Harvemmin hän kyllä kokkaa mutta kun sen tekee niin tekee hartaudella..... (:P) Että jos tarkoitus on syödä vaikka kahdelta niin ehkä oikeasti kolmelta. ;) Mutta olen nyt yrittänyt "hillitä" itseäni ja olla menemättä "auttamaan" jos hän ei apua halua. Hyvää yleensä kyllä syntyy, että sen puoleen! :)
18.1.2008
Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Ihan paljasjalkainen Roomalainen se on, ehka sen esi-isa oli Gladiaattori;)
Okei selkis. Siis haluat sen keittiö kuvan.. Mä en tiedä miten saat sen, siis kuvia omalta koneelta. Sori! :( Tuo ohje oli kuvia netistä varten. Ehkä sun pitää tehdä siitä resepti päiväksi tai pariksi :S
Tai sanotaan että en tiedä vielä, mietin...
Oikeestaan mitaan valia kokkaako vai ei:D
Täältä puuttuu sellanen hymiö jolla silmistä lentää litra tolkulla vettä 8-) vähänkö oon vihreenä kateudesta täällä..Meillä ei tuua aamupalaa ees äitenpäivänä sänkyyn asti :X
Meil jos sattus tollai käymään et mies OMA-ALOTTEISESTI tekis ton kaiken nii vois olla satavarma, että sen saa kohta kärrätä pois puserossa jossa on hihat ommeltu yhteen..8-) Ainaki se lähtis kiukkusena töihin....;)
(:D(:D(:D Ai etta mua naurattaa teidan jutut! No on silla muutama karva korvassa, Etelan mies kun on ja ehka se joskus selittaa asioita virkamiesmaisen pitkastyttavasti mutta rumaksi en voi sanoa:D
että uskallanko lohkaista...
Kun menin nukkumaan keittiön työtasot olivat täysin tyhjät ylimääräisistä tavaroista. Tällä ko. tasolla ei ollut muuta kuin suola ja pippurimylly sievästi vierekkäin!
Tämä odotti minua kun heräsin.
Eli kun minun puolisoni kokkaa! :
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/46333/Aamun%20pommi%21
Onhan sitä tullut kuvattua toisinaan kaikenlaista ja "reseptinä" julkaistua täällä vähäksi aikaa. Mutta sitten pitäisi rasti ottaa pois, kun tämä on kuitenkin resepteille tarkoitettua.
Viime keväänä yritimme kuvailla keittiötämme sanoin http://www.kotikokki.net/keskustelut/index.php?read,2,1624,1731#msg-1731
[img] osoite [/img]
eli tohon ositteen kohdalle, se mistä liität kuvan..
käy suola keskustelussa, masoton liittämän suolakiteen kohdalla ja vastaa lainaten masoton viestiin, niin saat näkyviin, miten se on tehty.
Tai katso alla.. mäkin testasin.
Täydentäisin tuota Mailon neuvoa: Kun olet klikannut kuvaa hiiren oikealla näppäimellä, ruudulle aukeaa valikko jonka alimmaisena on "Ominaisuudet"... jaa, mutta sinullahan on varmaan englantilainen kone, elikkä alimpana valikossa on muistaakseni "Properties". Kun olet valinnut sen, maalaa avautuneelta sivulta hiirellä kuva osoite (http:// jne jne...), kopioi se esim. painamalla yhtäaikaa "ctrl" ja "c" näppäimiä. Nyt kuvan osoite on koneen työpöydällä ja sen voi liittää keskusteluun(tu)
Kun klikkaan kuvaa oikealla niin en saa valikosta vaihtoehtoa: kopioi kuvan osoite. Minun on pakko mennä ominaisuudet sivulle ja maalata+kopioida se sieltä. Mahtaakohan käyttöjärjestelmäni olla yhtä antiikkinen kuin käyttäjäkin:(
Suvianne, miehesi on käynyt etsimässä reseptejä. Katso mehua appelsiineistä. Katso viimeinen kuva. Näin minä päättelisin, että aikoi yllättää sinut tarjoamalla appelsiinimehut. t. Piri
ja juuri senhetkisen tarkoitusperän voi havainnoida väärin:D
Pari suolakurkun kantaa...
Ilmeisesti ruokana oli ollu pyttipannu ja joku hedelmäinen jälkkäri, sen verta monta lautastaki oli ilmestyny tiskialtaaseen!
Onhan sitä tullut kuvattua toisinaan kaikenlaista ja "reseptinä" julkaistua täällä vähäksi aikaa. Mutta sitten pitäisi rasti ottaa pois, kun tämä on kuitenkin resepteille tarkoitettua.
[/quote]
Kuvista kommenttina, eli tosiaan kuten Mailo sanoi, niin resepteissä olevien kuvien pitäisi olla tosiaan itse reseptistä, muuten pidemmän päälle ei reseptien joukosta enää erota ja löydä sitä itse asiaa eli ruokaohjeita. Samaten pelkän "reseptin" luominen kuvaa varten pistää asioita hieman epäjärjestykseen. Tämä siis siksi, että minkäänlaista teknistä keinoa kun ei ole erottaa "kuvareseptejä" oikeista ruokaresepteistä, vaan koneen mielestä ne kaikki ovat täysin samoja eli ruokareseptejä.
Olemme miettineet ja pyöritelleet tapaa, jolla mahdollistaisimme teille kuvien lisäämisen siten, etteivät ne sekoita tuota reseptiarkiston "puhtautta"! Eli kunnollinen, "tavarat paikallaan ja järjestyksessä pitävä" ratkaisukin on kehitteillä :)
Eli saumaushommissa oli!
Ps isänikin oli merimies isoissa öljytankkereissa. Oli parhaillaan poissa yli vuoden! Äiti aina sanoi että oli suurin sopeutuminen kun isä tuli pitkälle lomalle. Kun koirakin oppi taas vetämään narussa!
Piti kaikki kouluttaa alusta kun isä lähti taas töihin!
Sitä lausetta odotellessa jatkan kokkailua. En viitsi siirtyä joka päiväiseen nakki-pottulinjaan, aikka silloin voisi jo tulla kommenttia 8-)
Silikonihommista tuli mieleeni! Mieheni on siis kaikkea sita mita olen aikasemmin kirjottanut, mutta silikonituubin kanssa siita paasee piru irti. Meilla oli kolmisen vuotta sitten muurahaisongelma ja kokeiltiin kaikkea mahdollista loukuista myrkkyihin jne mutta aina niita vaan tuppasi jostain raosta keittioon. Mieheni alkoi sitten silikoonaamaan kaikkia mahdollisia reikia melko siististi, sanotaanko niin;). No sit se yhtakkia huomas etta ne tyonty uunin takaa ja alkoi silikoonaamaan mun uunin ymparilta ja silikoonasi jopa sen uunin luukun kiinni::o Onneksi olin siina aika lahella etta sain sen blokattua ajoissa ja pyyhittya silikoonit pois...
Sen jalkeen aina kun jostain tupsahtaa esiin silikoonituubi, niin piilotan ne mieheltani...
Meillä on viime kesän jälkeen ollut jatkuva muurahaisongelma!! ARGH!! :X Niitä on, säistä riippuen enemmän ja vähemmän, ihan jatkuvasti keittiön tiskipöydällä!! aiemmin vain keväisin, mutta viime kevään jälkeen jäivät taloksi. Että silikonilla niistä pääsis eroon vai....? Täytyypä laittaa viesti aloitelaatikkoon... ;)
Ihan hyvä, että piilotat. Kohta olis jo jääkaappikin tiivistetty... ;) Eipä sinänsä, jos laihutuskuuria tarvis (kuvasta päätellen sinä et ainakaan tarvi :) ), niin ehkä se olis ihan jees...?! :D
Oletko kattonu, ettei kone vuoda? Muurahaisten sisätiloissa viihtyminen SAATTAA viitata kosteushaittaan? Voi tietty olla että pitävät pesukoneesta lähtevistä höyryistä ;)
Mutta pikkuhiljaa!
Tosta koivulankkulattiasta oli vain oma projektinsa, tuli vain mieleeni8-)
Oletko kattonu, ettei kone vuoda? Muurahaisten sisätiloissa viihtyminen SAATTAA viitata kosteushaittaan? Voi tietty olla että pitävät pesukoneesta lähtevistä höyryistä ;)[/quote]
Oh--my--god! (Frendien Janicea lainatakseni) Siis TODELLA toivon ettei näin ole! Siis se kosteusjuttu. Meillä tehtiin pienimuotoista järjestelyhommaa joku vuos sitten ja keittiötason silikoonaukset edelleen tekemättä...joten hyvinkin on roiskunut vettä... ou nou..... :P
Sama ongelma vaivaa meillä..Keväällä niitä alkaa vipeltää joka paikassa mutta ku ei uskaltas myrkkyjä laittaa tai rasioita viritellä ku meilläki tuo 1½-vuotinen tytön nakero pistelis sitä mukaa suuhunsa ne joten pitänee kokeilla meijänki tuota kanelia (tu) :-)
Lainaan itteeni koska nyt jalkeen pain luettuna tama kuullostaa hullulta jos ajattelee tavallista suomalaista uunia jollainen aidillani esim. on, jota voi siirtaa vaikka puhdistamista varten. Mun uuni ei siis ole semmonen vaan sisaanrakennettu tohon keittioon eli kiintea. Jos mieheni olis tommosta normiuunia alkanut silikoonaamaan, niin olisin vienyt sen lahimmalle klinikalle:)
Lainaan itteeni koska nyt jalkeen pain luettuna tama kuullostaa hullulta jos ajattelee tavallista suomalaista uunia jollainen aidillani esim. on, jota voi siirtaa vaikka puhdistamista varten. Mun uuni ei siis ole semmonen vaan sisaanrakennettu tohon keittioon eli kiintea. Jos mieheni olis tommosta normiuunia alkanut silikoonaamaan, niin olisin vienyt sen lahimmalle klinikalle:)[/quote]
(:D(:D