kokkaavatko puolisonne?

LauraMaria
Tulipa vaan tämä mieleen kun mieheni tuolla paistelee mulle (noh, Meille..) pippuripihviä. Syödään kohta mun nimppari -kynttilä-illallinen. Vähän luksusta semmonen nykyään... ;)

Harvemmin hän kyllä kokkaa mutta kun sen tekee niin tekee hartaudella..... (:P) Että jos tarkoitus on syödä vaikka kahdelta niin ehkä oikeasti kolmelta. ;) Mutta olen nyt yrittänyt "hillitä" itseäni ja olla menemättä "auttamaan" jos hän ei apua halua. Hyvää yleensä kyllä syntyy, että sen puoleen! :)

18.1.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit

koti-isä
Oletpa HYVÄ kasvattaja:)o
1.2.2008

Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.

koti-isä
Nyt täytyy myöntää,että muuallakin Voi kasvattaa hyviä miehiä kuin Suomessa.Varmaan syntynyt vuorstossa,sellaista sitkeempää sorttia::o
1.2.2008

masotto
Makin vaan avaan kuvan, kopioin sen osotteen oikeenpuoleisella nappaimella ja sitten laitan paihin noi [img]:t ;)
26.1.2008

suvianne
Hyvät siskot! Olkaa onnellisia jos puolisonne ei kokkaa!
Kun menin nukkumaan keittiön työtasot olivat täysin tyhjät ylimääräisistä tavaroista. Tällä ko. tasolla ei ollut muuta kuin suola ja pippurimylly sievästi vierekkäin!

Tämä odotti minua kun heräsin.
Eli kun minun puolisoni kokkaa! :
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/46333/Aamun%20pommi%21
26.1.2008

suvianne
Tapio! Mua naurattaa tuo silikonihomma koska mieheni tyrkytti tuubia minullekkin että laitetaanko huuliin vai jonnekki muualle!
Eli saumaushommissa oli!
Ps isänikin oli merimies isoissa öljytankkereissa. Oli parhaillaan poissa yli vuoden! Äiti aina sanoi että oli suurin sopeutuminen kun isä tuli pitkälle lomalle. Kun koirakin oppi taas vetämään narussa!
Piti kaikki kouluttaa alusta kun isä lähti taas töihin!
25.1.2008